home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Sjove / Interessante Billeder - FM13
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Sjove / Interessante Billeder - FM13  (Læst 116853 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Sjove / Interessante Billeder - FM13
« Svar #360: 14 Maj 2013, 19:31 »

http://gyazo.com/ce89ff58c771ea460103b2682295120f

Lig mærke til hvad kommentatoren siger.. Det er hans Debut, også kommer der sådan en kommentar.. haahah

http://gyazo.com/82a57785ed5ecebd3a88495e68117732 - Tjek lige statistiken, den er også voldsom, lidt skuffet over 8-0 så ;-)

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bailey123
Lilleputspiller
*

« Svar #361: 14 Maj 2013, 20:21 »

hahahah EDIT: lol Brøndby
« Seneste Redigering: 17 Maj 2013, 16:48 af bailey123 » Logged

Risom
Manager

« Svar #362: 15 Maj 2013, 10:53 »

Så meget plus 210 mio. i agenthonorar og loaylitetsbonus skulle der til for at hente Messi i 2017. Det har jeg alligevel ikke lyst til at bruge på ham.  Peace

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #363: 15 Maj 2013, 15:57 »

Så meget plus 210 mio. i agenthonorar og loaylitetsbonus skulle der til for at hente Messi i 2017. Det har jeg alligevel ikke lyst til at bruge på ham.  Peace

Du vil måske ikke købe ham, men se det på den måde at det er AWESOME at du kan! Wink

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #364: 15 Maj 2013, 16:31 »

hahahah Bundby
Hvor er det bare åndsvagt at ligge sådan noget ind. det er heller ikke specielt mærkeligt da det tit sker at Brøndby rykker ned, i fm 13

Brøndby IF!!!!

Seller95
Manager

« Svar #365: 15 Maj 2013, 16:35 »

Og hvorfor mon de gør det?  crazy
Spøg til side, så er det jo en smagssag hvad man synes at sjovt/interessant er.

Arsenal <3

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #366: 15 Maj 2013, 17:30 »

Hvor er det bare åndsvagt at ligge sådan noget ind. det er heller ikke specielt mærkeligt da det tit sker at Brøndby rykker ned, i fm 13

Synes personligt det er sjovt  funny

Synes det er endnu sjovere at de i mit FCK-save er rykket ned 3 gange og er blevet lidt af et elevatorhold...

bailey123
Lilleputspiller
*

« Svar #367: 16 Maj 2013, 16:40 »

haha U mad bro?

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #368: 16 Maj 2013, 17:32 »

Lidt.... men det er jo ikke noget han behøver ligge ind, det sker jo i de fleste saves i fm13

Brøndby IF!!!!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #369: 16 Maj 2013, 21:10 »

Lidt.... men det er jo ikke noget han behøver ligge ind, det sker jo i de fleste saves i fm13

Det er ikk sket i nogle af mine save/sæsoner? så så ofte sker det alligevel ikk, så lad vær med at være på nakken af ham

Tidligere: Baloo38

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #370: 16 Maj 2013, 22:04 »

Syntes ikke rigtig jeg er efter ham. Han ligger et provokerende billed ind, og samtidig sender den sædvanlige bundby sviner med. Han gør det jo kun, fordi han ved hvad for en situation vi er i, og derfor må jeg vil gerne skrive det er åndsvagt Smiley
« Seneste Redigering: 16 Maj 2013, 22:09 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #371: 16 Maj 2013, 22:41 »

Well, det er vel det samme med Risoms Messi billeder så; hvis du er kæmpe Messi fan men hader Liverpool er det da også provokerende Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #372: 16 Maj 2013, 23:00 »

Well, det er vel det samme med Risoms Messi billeder så; hvis du er kæmpe Messi fan men hader Liverpool er det da også provokerende Smiley

Ikke i nærheden af at være enig! At Brøndby nu engang ligger hvor de ligger er jo hvad det er... Vi ved godt det er vores egen skyld og der skal rettes op på det... Men at man så ligger et billede op er en ting... Det er vist mere kommentaren "Bundby" der falder mig for brystet! Det synes jeg egentlig ikke han kan tillade sig, slet ikke når han sammenlagt har været online i noget der minder om 11 timer, havde nemmere kunne se det sjove i det hvis der var tilknyttet en smiley, eller det var en af de mere "respektere" på sitet der havde lagt det op. Vedkommende virker rigtigt skadesfro over vi ligger hvor vi gør irl, og synes det er sjovt det går igen i fm, men det er nok bare lidt for meget med den spænding der hersker irl omkring Brøndby pt. At der så er visse Brøndby fans der heller ikke holder sig fra at gøre det samme mod andre hold, finder jeg på ingen måde rigtigt! Vi skal behandle andre som vi selv vil behandles, og derfor synes jeg nu det er fair nok man siger fra her. Ikke at billedet/indlægget skal fjernes, men vi må vel godt gøre opmærksom på vi ikke finder det passende?

Men det bare min mening!
« Seneste Redigering: 16 Maj 2013, 23:05 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #373: 16 Maj 2013, 23:16 »

Ikke i nærheden af at være enig! At Brøndby nu engang ligger hvor de ligger er jo hvad det er... Vi ved godt det er vores egen skyld og der skal rettes op på det... Men at man så ligger et billede op er en ting... Det er vist mere kommentaren "Bundby" der falder mig for brystet! Det synes jeg egentlig ikke han kan tillade sig, slet ikke når han sammenlagt har været online i noget der minder om 11 timer, havde nemmere kunne se det sjove i det hvis der var tilknyttet en smiley, eller det var en af de mere "respektere" på sitet der havde lagt det op. Vedkommende virker rigtigt skadesfro over vi ligger hvor vi gør irl, og synes det er sjovt det går igen i fm, men det er nok bare lidt for meget med den spænding der hersker irl omkring Brøndby pt. At der så er visse Brøndby fans der heller ikke holder sig fra at gøre det samme mod andre hold, finder jeg på ingen måde rigtigt! Vi skal behandle andre som vi selv vil behandles, og derfor synes jeg nu det er fair nok man siger fra her. Ikke at billedet/indlægget skal fjernes, men vi må vel godt gøre opmærksom på vi ikke finder det passende?

Men det bare min mening!

Ikke i nærheden af at være enig af to grunde.

1. Påstår du seriøst, at du mener at fans af forskellige klubber, ikke må håne hinanden? Helt ærligt... Noget af det der gør fodbold fedt, er da den konstante konkurrence mellem fans? Hvis du ikke kan klare at nogen stikker til dig, burde du nok holde dig langt væk fra fodbold.

2. Hvad dælen gør det af forskel, at han ikke har været online ret længe? Er de mere aktive brugere mere værd end de mindre aktive? Må jeg godt pisse på dig, mens du ikke må gøre noget, fordi jeg har været længere tid online end dig? Det er vist en ommer det her... Wink

Derudover har jeg aldrig set Brøndby rykke ned i FM 13, så jeg synes da det er meget sjovt. Det skal ikke ses som provokation, men jeg synes altså, at dine statements er helt hen i vejret.

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #374: 16 Maj 2013, 23:27 »

Ikke i nærheden af at være enig af to grunde.

1. Påstår du seriøst, at du mener at fans af forskellige klubber, ikke må håne hinanden? Helt ærligt... Noget af det der gør fodbold fedt, er da den konstante konkurrence mellem fans? Hvis du ikke kan klare at nogen stikker til dig, burde du nok holde dig langt væk fra fodbold.

2. Hvad dælen gør det af forskel, at han ikke har været online ret længe? Er de mere aktive brugere mere værd end de mindre aktive? Må jeg godt pisse på dig, mens du ikke må gøre noget, fordi jeg har været længere tid online end dig? Det er vist en ommer det her... Wink

Derudover har jeg aldrig set Brøndby rykke ned i FM 13, så jeg synes da det er meget sjovt. Det skal ikke ses som provokation, men jeg synes altså, at dine statements er helt hen i vejret.

+1

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010