home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Manglende u/19 og reserveliga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manglende u/19 og reserveliga  (Læst 966 gange)
saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manglende u/19 og reserveliga
« : 18 Jul 2013, 13:06 »

Hej og på forhånd tak.

Jeg har været i gang med at lave en updatering af Superligaklubberne, således at nogle af talenterne er blevet gjort realistiske, samt at transfers ville blive updateret efter sæsonen. Alt dette gik fint nok i editoren, men da jeg så gik ind i spillet, kunne jeg se at der ikke længere var en reserveliga + u/19-liga.

Først prøvede jeg at rette dette ved at oprette en turnering der blot hed reserveliga, og så smide holdene ind - uden held. Derfor har jeg nu valgt at oprette nye turneringsregler for Danmark, men kun på den måde, at man bygger videre på den aktuelle; for så at kunne redigere reserveligaen og u/19-ligaen. Men når jeg går ind under de to rækker er det ikke mulig at redigere noget som helst. Under normale omstændigheder kan man her vælge mellem om rækkerne skal defineres ved de professionelle rækker, regionale eller ens egen personificerede.

Nogen der kan hjælpe??
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manglende u/19 og reserveliga
« Svar #1: 18 Jul 2013, 13:24 »

Jeg forstår ikke helt hvordan det er lykkedes dig at ændre turneringstrukturen ved blot at forsøge at ændre på spillerstats og transfers? Spillerne burde du kunne gå ind på hver især uden at skulle gennem klubberne. Ved den enkelte spiller kan du ændre alle stats, herunder egenskaber og kontraktforhold, uden at du bør ændre på turneringsstrukture n?

Eller er det mig der ikke forstår dig? Smiley Har du ændret på selve klubberne?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manglende u/19 og reserveliga
« Svar #2: 18 Jul 2013, 13:30 »

Nej jeg har kun ændret i spillernes kontraktforhold og i enkelte deres potentiale, men det gjorde alligevel, at rækkerne forsvandt.
Jeg synes også det er mærkeligt, men orker virkelig ikke at skulle starte forfra på databasen.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Manglende u/19 og reserveliga
« Svar #3: 18 Jul 2013, 13:31 »

Nej jeg har kun ændret i spillernes kontraktforhold og i enkelte deres potentiale, men det gjorde alligevel, at rækkerne forsvandt.
Jeg synes også det er mærkeligt, men orker virkelig ikke at skulle starte forfra på databasen.
Hvor langt ventede du? For tror der går et par uger eller sådan noget før klubberne bliver delt ind i reserve og u19 ligaer. Smiley
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manglende u/19 og reserveliga
« Svar #4: 18 Jul 2013, 13:37 »

Hey! Du havde ret, simulerede et år frem, og så var den der sku!!!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010