|
manutdman
|
|
Kan en eller anden ikke sætte en video eller billede ind så man kan se hvor man skal sætte filen ind og det er ikke til Mac
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Knuds3n
|
|
Er der en venlig sjæl, der vil re-uploade filen via en anden side? Den her side fungerer bare slet ikke for mig - aner ikke hvorfor...
EDIT: Bare glem det :-)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Jul 2013, 09:27 af Knuds3n »
|
|
|
|
|
|
shevadk
Lilleputspiller
|
|
Halløjsa.. Godt arbejde ind til videre og tak for at du vil dele.. Måske du skulle overveje at fjerne frikøbsklausulen fra Thiago.. Den står til 167 mil lige nu... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MØC
|
|
Kan denne fil også bruges i et online spil? søger hurtigt svar  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Kan denne fil også bruges i et online spil? søger hurtigt svar  ) Det tror jeg - hvis altså hosten har filen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Det kan godt være jeg har misset det her i tråden. ???Men hvor langt er opdatering frem til? altså skæringsdato indtil videre
For Jovetic er ikke i City.
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Det kan godt være jeg har misset det her i tråden. ???Men hvor langt er opdatering frem til? altså skæringsdato indtil videre
For Jovetic er ikke i City.
Den er opdateret indtil 18 juli, men jeg spiller selv med en nyere version. Jeg kan godt uploade den, hvis det har interesse?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Jul 2013, 11:18 af ulle94 »
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Den er opdateret indtil 18 juli, men jeg spillere selv med en nyere version. Jeg kan godt uploade den, hvis det har interessere?
det ville være dejligt 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Er der ikk en der kan sætte et billede op hvor man kan se hvor man skal sætte filen ind?, jeg har ikk editor så fik besked på jeg skulle lave en mappe editor og sætte filen ind men har gjort det og den virkede ikke, jeg bruger Windows
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Er den danske 1. Division også opdateret?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Har funder ud af det:) men bliver du ved med at opdatere altså hvis United lige pludselig køber Fabregas eller fellaini vil du så opdatere det:)? Og når man i starten laver et nyt save skal man vælge opdatering standard eller fx 13.0.3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Har funder ud af det:) men bliver du ved med at opdatere altså hvis United lige pludselig køber Fabregas eller fellaini vil du så opdatere det:)? Og når man i starten laver et nyt save skal man vælge opdatering standard eller fx 13.0.3
Det kan jeg godt, men det betyder jo, at man skal starte en ny karriere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Det kan jeg godt, men det betyder jo, at man skal starte en ny karriere  Ja præcis det derfor jeg venter med bruge din opdatering:) er igang med et save med southampton som er meget sjov og derfor venter jeg til der er kommet til flere transfer:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|