|
ulle94
|
|
Vil lige dele min summerupdate med jer andre. Den er opdateret til og med i dag - mere eller mindre hvertfald  Her lidt billeder af nogle af tilføjelserne:   Den kan hentes HERGod fornøjelse 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Jul 2013, 01:37 af ulle94 »
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Hvor mange ligaer har du opdateret transfers fra?
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Hvor mange ligaer har du opdateret transfers fra?
Alle de store ligaer og så den danske *Kan se at jeg glemte det, så skal lige skynde mig og sige, at langt størstedelen af arbejdet er lavet af fm-base's LFCMarshall. Jeg har bare tilføjet de seneste to ugers transfer og opdateret CA/PA for spillere i Superligaen primært.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Alle de store ligaer og så den danske *Kan se at jeg glemte det, så skal lige skynde mig og sige, at langt størstedelen af arbejdet er lavet af fm-base's LFCMarshall. Jeg har bare tilføjet de seneste to ugers transfer og opdateret CA/PA for spillere i Superligaen primært. Skulle også til at sige hvor du ikke bare brugte LFC Marshalls! Men fedt at du deler dit arbejde, sharing is caring! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Bayern hold med Thiago og Götze? Fristende... 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Jeg hapser den lige, er Odder med i 2. div?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Hvor skal den ligges henne efter man har downloadet den?
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
dokumenter - editor data
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Den virker ikke ved mig?
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
virker den til Mac?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Den virker altså ikke? og sig endelig hvad I gør, for at den eventuelt kan komme til og virke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
du henter filen, og placerer den ganske rigtigt som Daugaard siger i C:\Users\XXX\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\editor data Den virker til både PC og Mac. Smid den ind i mappen. Der er ikke noget hokus pokus ved det. EDIT: Læste lige i en anden tråd, at du også spurgte om den skulle udpakkes. Det skal den IKKE. Du skal bare smide den ind i den førnævnte mappe 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jul 2013, 21:42 af ulle94 »
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Kan ikke finde editor kan den hedde noget andet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|