home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Nord - og sydamerika saves
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nord - og sydamerika saves  (Læst 635 gange)
ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Nord - og sydamerika saves
« : 13 Jul 2013, 12:03 »

Hej Freaks. Jeg har startet den her tråd op, så vi her kan skrive om de lidt mere eksotiske saves nærmere bestemt Nord og Sydamerika.

Charmen ved de her lande er, at pengene ikke har taget over endnu som vi ser det i store dele af Europa. Glæden og passionen er bare et niveau over det vi ellers kender. Ganske vist er det til tider også over stregen men det er det der høre til på de breddegrader.

Jeg har valgt,at mit sidste save i FM13 skal være det her. Har altid et langt save i enten Syd/Nordamerika og i år tager jeg turen til Mexico.

Her er valgt faldt på et tophold som ikke har været dominerende i lang tid samt har valgt dem pga, at de kun må købe spillere med Mexicansk pas. - Så det skal nok blive udfordrendende i sig selv. Holdet har mange fine talenter men også en kæmpe gæld på over 2 mia. Der betales tilbage hver måned med ca 10 mio kr. - Så det bliver hellere ikke nemt den vej rundt.

Klubben er Chivas D. Guadalajara. I kender sikkert alle Carlos Fierro og Erik Torres som er fra denne storklub.

Målet er at udvikle spillere til egen klub og til det mexicanske landshold samt altid skyde nogle afsted til de store europæiske klubber.

På sigt vil jeg selvfølgelig gerne vinde Copa Libertadores som det første mexicanske hold samt vinde VM for klubhold med kun mexicanske spillere.

Målet for indeværende sæson er, at komme i top 8 - så jeg er med i mesterskabsplayoffe n.

Jeg vil i første sæson primært forlænge med alle de store talenter så jeg har dem i lang tid og ikke bruge tid på, at hente nogle ind. Har ikke så mange penge, samt vil nemmere udvikle de fine talenter ved, at give dem spilletid.

Fremover vil der blive brugt mange ressourcer på talentudviklingen, da vi skal kunne hive et par op til 1.holdet hvert år især når vi kun må bruge mexicanere.

Jeg vil spille i en 4-5-1 med def midt og to offensive kanter.

Jeg vil løbende komme med updates her på tråden. Skriv endelig hvis det har vakt interesse, og håber, at der er andre starte saves op i denne verdensdel.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010