Da jeg inden længe vender snuden sydpå til EM i beach-håndbold i Randers, så har jeg ikke tid til at skrive de lange analyser idag.
Det eneste jeg kan sige, er at jeg spiller disse spil. Tag dem eller lad være ;-)
Tennis-doubleG. Garcia-Lopez vs N.Almagro - 2 tal (odds 1.20)Godt nok er det et meget lavt odds, men alligevel må jeg sige at det overraskede mig positivt.
Jeg havde fornøjelsen af at se Garcia-Lopez i første runde mod Jan Hajek, som var en meget lige kamp faktisk.
Begge spillere var meget ustabile, men Hajek gav nærmest op i andet sæt, og derfor blev det en sikker spansk sejr.
Almagro træder først ind i den svenske grusturnering i dag, men bør være mindst en klasse over sin modstander.
Kampstart ca. 13.45.
E. Cabeza Candela vs K. Mladenovic - 2 tal (odds 1.44)Godt nok er kvindetennis ofte lidt at en lotteri, men denne kamp ser jeg rigtigt fin værdi i. Mladenovic kommer fra en frisk Wimbledonsejr, godt nok i mix-double, men alligevel. I Palermo møder hun i dag spanske Candela, som vi så Wozniacki banke i første runde af Wimbledon. Jeg har et par gange set Candela spille, og hver eneste gang hun har mødt nævneværdig modstand, så har hun været chanceløs. Jeg ser Mladenovic gå en stor fremtid i møde og kan rigtigt godt lige hendes spil (og udseende
). Derfor vinder Mladenovic idag.
Kampstart ca. 17.30
Doublen spilles for 3 units til odds 1.73Tour de France tipsAlexander Kristoff vs Matthew Goss - 1 tal (odds 1.66)Matthew Goss har intet vist i spurterne i år, mens Kristoff konstant har lagt i top 8.
Dagens spurt ligger ganske rigtigt godt til Goss, men alligevel tror jeg vores norske ven Kristoff fortsætter.
Bemærk! Lukker allerede 12.10Spilles for 2 units til odds 1.66.