home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1030 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste Rapper
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste rapper i verden  (Afstemning slut: 16 Jul 2013, 21:03)
Eminem
- 14 (66,7%)
Tupac
- 3 (14,3%)
Jay-Z
- 2 (9,5%)
Proof
- 0 (0%)
Nas
- 0 (0%)
Ice Cube
- 2 (9,5%)
50 Cent
- 0 (0%)
Dr. Dre
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 21

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Bedste Rapper  (Læst 16883 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Bedste Rapper
« : 26 Jun 2013, 21:03 »

hvem syntes i

Mangerel
Gæst

Sv: Bedste Rapper
« Svar #1: 26 Jun 2013, 21:52 »

Eminem er 100% den teknisk bedste og klart også en af de lyrisk bedste rappere.
Synes dog mere det er interessant hvem der er 2,3,4 og 5 for der er godt nok mange der ligger lige efter Em.
Biggie er nr. 2 pga. hans flow der er så laidback or ja 'flowing'/flydende.
Og det ville næsten være et helligbrøde at sætte Tupac uden for top 3, så det kommer han.
4 og 5 synes jeg ligger mellem Nas, The Game og Ice Cube.
Kan ikke sætte ord på hvorfor Game er det, men synes virkelig han er en sindsyg rapper - især til at skabe en helt speciel 'stemning' i hvert enkelt nummer - f.eks. hood-feeling, me against the world-feeling og så rigtig meget Lost my best nigguh-feeling Opstemt
Nas er bare for sindsyg og har hjernedød lyrik, mens Ice Cube ikke behøver nærmere forklaring - han er sgu en ener.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2: 26 Jun 2013, 21:54 »

Får jeg tæsk hvis jeg mener det er Nicki Minaj? crazy

Hun er reelt set den eneste "rapper" jeg lytter til, så kan desværre ikke komme med bedre bud Rullende Øjne

Mangerel
Gæst

« Svar #3: 26 Jun 2013, 21:58 »

Desuden har Twista også de vildeste 'punchlines' (kan ikke huske ved det hedder inden for rap Skuffet) og det lyder virkelig vildt.
Mobb Deep har også lavet noget genialt, men synes langt fra at de er de bedste, de nævner Crooks og Shooks i nærmest alle deres numre!
Lupe Fiasco på hans to første albums, var i mine øjne tæt på at nå Ems niveau, men det ødelagde han fuldstændigt for sig selv da han blev mainstream.

Men synes faktisk at mange oldschool rappere er en smule overvurderede. De lever meget på det at de er/var oldschool, og så deres lyric. Problemet er bare at rap dengang faktisk vár ægte, så synes ikke de skal have al den credit de får, for at rappe om livet osv. for det var sådan set det rap var dengang.

ptrN
Manager

« Svar #4: 26 Jun 2013, 22:12 »

Lil Wayne? Kill me, kill me now.

Udenlandsk Tyler the Creator selvom han, genremæssigt, ikke ligner nogle af dine forslag. I Danmark vil jeg sige Malk de Koijn, med Revoltage som bobler.

welbz is dat guy

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #5: 26 Jun 2013, 22:12 »

Min menig er også klart Eminem der er den bedste rapper som i nok kan se på mit profilbillede

Mangerel
Gæst

« Svar #6: 26 Jun 2013, 22:17 »

Og BTW HOPSIN !!!! Hopsin og Biggie på en delt andenplads, og hvis Hopsin kan forsætte stilen så er der ikke langt til en solo 2. plads!
Og som Hopsin fan synes jeg selvfølgelig også at Tyler er fuldkommen blottet for talent Wink

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #7: 26 Jun 2013, 22:34 »

Kan slet ikke se der er nogen tvivl her. Det er Eminem. Helt eminent så meget kraft og følelse han kan ligge i sin musik. Jeg bryder mig generelt ikke om rap, men ved ham gør jeg helt klart en undtagelse.

FC Barcelona

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #8: 27 Jun 2013, 07:10 »

Kan slet ikke se der er nogen tvivl her. Det er Eminem. Helt eminent så meget kraft og følelse han kan ligge i sin musik. Jeg bryder mig generelt ikke om rap, men ved ham gør jeg helt klart en undtagelse.
lige mine ord. Han er bare den bedste  Wink

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #9: 21 Jan 2014, 13:56 »

Og BTW HOPSIN !!!! Hopsin og Biggie på en delt andenplads, og hvis Hopsin kan forsætte stilen så er der ikke langt til en solo 2. plads!
Og som Hopsin fan synes jeg selvfølgelig også at Tyler er fuldkommen blottet for talent Wink
ja kan virkelig også godt lide Hopsin Wink

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #10: 21 Jan 2014, 14:26 »

flo rida.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11: 21 Jan 2014, 14:29 »

Soulja Boy.

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #12: 21 Jan 2014, 14:46 »

Svartovich
Gæst

« Svar #13: 21 Jan 2014, 15:03 »

Hopsin er god ja, men at sige han er nr. 2 nogensinde er efter min mening helt forkert. Han er i mine øjne meget ensformig, og føler der er for langt imellem hans genialiteter til jeg kan sætte ham så højt. Han ville dog nok være på en top 5 af rappere der er fremme lige nu. Synes Tech N9ne f.eks. er ca. i samme liga som Hopsin.

Min top 5:
1. Nas
2. Eminem
3. Biggie Smalls
4. 2Pac
5. Rakim

Det er min mening nu og her, men det er meget svært at udvælge synes jeg, og hvis jeg laver en igen om et år, ser det sikkert lidt anderledes ud, da det som sagt er så tæt. Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #14: 21 Jan 2014, 15:04 »

Henrik Hass

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010