home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Arbejdshest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Arbejdshest  (Læst 5283 gange)
cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arbejdshest
« Svar #15: 27 Jun 2013, 12:58 »






Datoen siger den 15/9 og jeg har været cheftræner i Östersunds FK i 66 dage. Mit ophold i havnebyen har jeg ikke kunnet ønske bedre! Holdet har reageret fantastisk på et chefskifte og har spillet op til deres absolutte bedste. Kampstatistikken siger alt, og specielt en spiller har en stor del af æren – Emir Smajic. Under min ledelse har Smajic spillet 10 kampe og har scoret uhyggelige 14 mål. Angriberen tegner sig for 58% af alle mål vi har scoret. Stor tak til Smajic!

TRANSFERS

Ind:

Claus Hechmann (træner)
Oscar Andersson (talentspejder)
Kristian Ek (fri)
Erik Löfgren (leje)
Kristijan Opacak (leje)

Ud:
 
Tom Perman (0 DKK)

Trods utallige forsøg lykkedes det ikke Östersunds FK at hente den målmand de så desperat søgte. Kristijan Opacak blev dog hentet ind på lejeaftale trods hans umiddelbare lave niveau. Ligeledes blev defensiven styrket ved Kristian Ek og Erik Löfgren. Löfgren er ligeledes hentet ind på en lejeaftale, hvor Kristian Ek fik en 4,250 DKK kontrakt. Især Kristian Ek er der store forventninger til, som talentspejderen vurderer til 3,5stjerne.


Grundet det meget stille transfervindue for Östersunds FK blev det til en masse kontraktforhandling er. Disse spillere acceptererede en kontraktforlængelse frem til november 2014.

-   Alexis Mendiola
-   Emir Smajic
-   Sam Mensah
-   Thomas Boakye
-   Dennis Widgren
   
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arbejdshest
« Svar #16: 27 Jun 2013, 21:13 »



Sæsonafslutning




Umiddelbar tilfreds. En 8-plads var ikke det værste der kunne ske. Alligevel sad jeg tilbage med en lidt kedelig fornemmelse i maven. Bestyrelsen var heller ikke just glade, trods denne 8-plads var klubbens bedste placering nogensinde. Vi smed de 3 sidste kampe væk, med 3 nederlag. ÆV!

Topscorerprisen gik selvfølgelig til klubbens absolut bedste spiller, Emir Smajic med 20 mål. Seon-Min Moon sikrerede sig en delt førsteplads på assist-listen med 9 assister. Stærkt efterfulgt af klubbens venstrekant, Linus Sjöberg, med 8.
Taktikkerne virkede umiddelbart upåklageligt. Jeg brugte i 90% af kampene Östersunds FK v1 som var meget succesfuld. I samtlige kampe var i det mest boldbesiddende hold. Dette var selvfølgelig en medvirkende faktor til, at vi var det andet mest scorende hold i ligaen med 45 mål, kun overhælet af Akropolis med flotte 51. Vinderholdet, Forward, scorede kun 42.

På den negative side, var vi alt for sårbare i defensiven. Dette symboliseret ved, at vi lukkede hele 46 mål ind!
Ligeledes har holdet en ekstrem svingende moral. Ligeså snart vi taber kampe, falder den utroligt hurtigt. Muligvis en af grundene til at vi tabte de 3 sidste kampe. Det skal vi virkelig arbejde på!
Nu står den på 14 dages ferie med min kæreste i vores nye lejlighed, for at lære den svenske by bedre. Jeg er stærkt opsat på næste sæson!

Sæsonens spiller: Emir Smajic
Sæsonens flop: Alexis Mendiola
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arbejdshest
« Svar #17: 29 Jun 2013, 20:10 »



Opstartsfasen

Oprykningsodds: Östersunds FK 17.00
Medieprognose: 5
Anslået værdi: 6,75 mio. DKK







Jeg ser tilbage på venskabskampene med stor tilfredshed. Eneste nederlag var til Hammarby fra den svenske elitedivision hvor vi, trods resultatet, gjorde en glimrende figur. Ydermere er jeg meget tilfreds med at vi holder nullet i de tre seneste kampe. Selvom modstanderniveauet var lavere end vi forventer det i ligaen, er det stadig rart at se en stabil defensiv!


Transfers:

Ind:
Erik Löfgren (fri)
Albert Kargbo (fri)
Kristijan Opacak (leje)
Oscar Lindmark (leje)

Ud:
Steve Burton (fri)
Jamie Hopcutt (fri)
Martin Johansson (fri)
Robin Fryklund (fri)
Viktor Hansson (fri)
Teto (fri)
Patrik Lindgren (fri)
Jonas Desai (fri)
Viktor Ageskär (fri)
Felix Nordin (fri)


Jeg har haft utrolig mange søvnløse nætter over transfers. Ingen spillere med bare en lille fremtid indenfor fodbold vil til klubben! Jeg ser unge talenter, fravælge Östersunds FK til fordel for 2 divisions hold. Vores omdømme skal i den grad forbedres, og det skal ske via resultater. Jeg syns jeg har en kompetent trup til at konkurrere om de attraktive pladser i tabellen. Hvorvidt jeg kan holde moralen oppe, undgå skader og forbedre defensiven er altafgørende for mine muligvis sidste 8 måneder som fodbold manager!
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Tomaten
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Arbejdshest
« Svar #18: 29 Jun 2013, 20:58 »

Kunne være dejligt med screenshots af de spillere du køber ind/har på holdet, så man kunne have en smule indblik i, hvordan din ageren på transfermarkedet er og hvilket niveau dit hold har :-)
Logged

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arbejdshest
« Svar #19: 29 Jun 2013, 22:16 »

Kunne være dejligt med screenshots af de spillere du køber ind/har på holdet, så man kunne have en smule indblik i, hvordan din ageren på transfermarkedet er og hvilket niveau dit hold har :-)

Tak for din tilbagemelding. Jeg vil fremover poste relevante screenshots af spillere ved transfers mm.
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arbejdshest
« Svar #20: 30 Jun 2013, 12:37 »



Fantastisk start for Östersunds FK

3 kampe er spillet i sæsonen og Östersunds FK har bragt sig i toppen med en målscore på utrolige 10-0. 3 kampe og 3 sejre. Topscoreren for sidste år -  Emir Smajic – fortsætter sin fantastiske målfest med utrolige 7 mål i bare 3 kampe. Imponerende. Ydermere står det svenske talent, Filip Rogic, noteret for 5 assists i de første 3 kampe. Hvad end cheftræner Christian Nørly har gjort ved sine spillere i optaktsfasen, så virker det!

Nok var denne start imponerende, men stadig ikke nok til at give den danske manager prisen som månedens manager. Denne pris har den danske manager stadig til gode.



Emir Smajic

Filip Rogic



« Seneste Redigering: 30 Jun 2013, 13:18 af cNorly » Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010