home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Nyt Stadion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nyt Stadion  (Læst 2527 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Nyt Stadion
« : 23 Jun 2013, 01:19 »

Jeg ved, at min klub er ved at bygge et nyt stadion, men er der nogle steder hvor jeg kan se hvordan det går med byggeriet og/eller hvornår det er færdigt?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #1: 23 Jun 2013, 01:23 »

Kig inde under dit Bestyrelseslokale Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #2: 23 Jun 2013, 01:38 »

Tjek "Faciliteter" under "Information". Der står en dato på hvornår du flytter ind på det nye stadion.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #3: 23 Jun 2013, 11:02 »

Nu hvor vi snakker om nyt stadion, er der så klubber der ikke har muligheden for at bygge nyt stadion, overhovedet?
Jeg spiller pt. med Stevenage, som jeg også gjorde det i 12'eren, og i 12'eren kom jeg helt op og vandt PL efter et par sæsoner, med et stadion på 14 000 tilskuere, ca.
Jeg fik konstant at vide at der ikke var nogen grund til at bygge nyt stadion på, og jeg dermed så kun havde muligheden, for at udvide det nuværende.

Det er jo ikke ligefrem en holdbar løsning? Er det simpelthen scripted ind, at jeg ikke kan finde en grund at bygge nyt stadion på?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #4: 23 Jun 2013, 12:30 »

Nu hvor vi snakker om nyt stadion, er der så klubber der ikke har muligheden for at bygge nyt stadion, overhovedet?
Jeg spiller pt. med Stevenage, som jeg også gjorde det i 12'eren, og i 12'eren kom jeg helt op og vandt PL efter et par sæsoner, med et stadion på 14 000 tilskuere, ca.
Jeg fik konstant at vide at der ikke var nogen grund til at bygge nyt stadion på, og jeg dermed så kun havde muligheden, for at udvide det nuværende.

Det er jo ikke ligefrem en holdbar løsning? Er det simpelthen scripted ind, at jeg ikke kan finde en grund at bygge nyt stadion på?
Det tror jeg da ikke, havde du udsolgt hver kamp? Og hvor gammelt er deres stadion, for der skal gå et antal år før man bygger nyt.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #5: 23 Jun 2013, 14:35 »

Det tror jeg da ikke, havde du udsolgt hver kamp? Og hvor gammelt er deres stadion, for der skal gå et antal år før man bygger nyt.
Ja, havde jeg, så vidt jeg husker. Men de ville aldrig andet, end at udvide.
Undskyldningen var heller aldrig, at der ikke var udsolgt, men at de ikke kunne finde en grund til et nyt stadion..
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #6: 08 Jul 2013, 23:14 »

Jeg oplever det samme med Crawley. Ligger i toppen af PL og har kæmpet nogle sæsoner med at få bygget nyt stadion i stedet for mit nuværende med plads til 12.648 Sur
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #7: 10 Jul 2013, 20:49 »

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan det skal lykkes. Vandt alt i foregående sæson og alligevel vil de ikke bygge nyt. Prøvede endda at sætte mit job på spil og lige lidt hjalp det  Sur Græder ticked off
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #8: 10 Jul 2013, 22:05 »

Man skal tænke på det som en langsigtet proces, først skal man selvfølgelig have udsolgt, og så skal man bede dem om at udvide, og når der så er udvidet igen skal man vente til næste gang der er udsolgt, og så fortsætter man sådan, og til sidst kan stadion ikke udvides mere, og så er min erfaring at bestyrelsen acceptere et nyt stadion nogle gange går de også bare i gang med at bygge det selv.
Logged

Manchester United just arrogant, not better

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nyt Stadion
« Svar #9: 10 Jul 2013, 22:11 »

Ved det godt  Smiley
Men det frustrerende er bare at jeg har haft udsolgt de sidste 4 sæsoner og stadionet kan ikke udvides mere Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010