home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Premier league billetter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Premier league billetter  (Læst 8464 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #15: 20 Jun 2013, 20:51 »

Altså, vi købte her i efteråret som en pakkerejse, til Anfield gennem tv-rejser.dk, så det burde vel også være muligt med City. Problemet er bare at du med de fleste pakkerejser, bliver stuvet af vejen helt oppe i hjørnet. Hvis man kan overleve det er det dog et fint alternativ....

Tror du det er muligt at få billet til City-Spurs eller City-Swansea? Jeg er ikke medlem af deres fanklub eller noget, modtager kun deres nyhedsbrev, men det betyder jo ikke noget.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #16: 20 Jun 2013, 20:54 »

Tror du det er muligt at få billet til City-Spurs eller City-Swansea? Jeg er ikke medlem af deres fanklub eller noget, modtager kun deres nyhedsbrev, men det betyder jo ikke noget.
Det skulle jeg mene. du skal nok være rimeligt hurtigt ude for Spurs, og mon ikke det er lidt dyrere end de andre kampe?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #17: 20 Jun 2013, 21:07 »

Det skulle jeg mene. du skal nok være rimeligt hurtigt ude for Spurs, og mon ikke det er lidt dyrere end de andre kampe?

Jeg fik en fodboldrejse i gave, så enten skal den gå til Manchester (City) eller Dortmund. Så hvis billetterne er 200-300kr går det nok.

Hvornår bliver der egentlig trukket lod til Champions League gruppespillet?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #18: 20 Jun 2013, 22:08 »

Gennem (f.eks.) TV Rejser køber du en pakke med hotel og billet. Derfor bliver prisen selvfølgelig noget højere, men jeg vil mene, at det er noget nemmere end at købe kun en billet.

Jeg var også i Liverpool med en pakkerejse (bare Travel2Football) og hotellet var helt fint og samtidigt fik vi yderst gode pladser.

Af selskaber til pakker har jeg ikke hørt skidt om følgende:

TV Rejser
MyPlanetSport
Travel2Football
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #19: 20 Jun 2013, 22:24 »

Jeg fik en fodboldrejse i gave, så enten skal den gå til Manchester (City) eller Dortmund. Så hvis billetterne er 200-300kr går det nok.

Hvornår bliver der egentlig trukket lod til Champions League gruppespillet?
Du får ikke meget pl billet for 200-300 kroner
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #20: 21 Jun 2013, 20:23 »

Du får ikke meget pl billet for 200-300 kroner

Der skal lige presses et dyrere ind. Jeg har vist været lidt for hurtig på tasterne.  crazy

Hvis de koster 1000kr, giver jeg også gerne det, hvis det ikke er de dårligste pladser på hele stadion.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Premier league billetter
« Svar #21: 25 Jun 2013, 00:27 »

Hvis man rejser til London har jeg gode erfaringer med Arteudland.dk, men de er godt nok dyrere end klubbernes hjemmesider.
De sælger både til Fulham, West Ham, Crystal Palace og et par andre klubber.

Vh.Blackstone
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #22: 25 Jun 2013, 08:48 »

Hvis man rejser til London har jeg gode erfaringer med Arteudland.dk, men de er godt nok dyrere end klubbernes hjemmesider.
De sælger både til Fulham, West Ham, Crystal Palace og et par andre klubber.

Vh.Blackstone

Lige præcis til de tre klubber har jeg tidligere købt billet. Hvis det ikke er mod et af de store hold, kan man sagtens selv købe billetterne. De kampe jeg så var Crystal Palace - Nottingham Forest, Fulham - Swansea, Fulham - Stoke og West Ham - Arsenal, hvor jeg sad foran en 10 årig dreng, der på de timer kampen varede, lærte mig en masse engelske bandeord.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #23: 25 Jun 2013, 08:52 »

Altså jeg var ovre og se Chelsea - Bolton og vi købte bare gennem klubben. Det var klart det nemmeste.
Logged


Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #24: 31 Aug 2013, 12:36 »

Nu nærmer jeg mig så småt min tur til London og nu er kampene blevet fastlagt.
Er det nemmest at købe gennem klubben og gør man dette via klubbens hjemmeside?
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #25: 31 Aug 2013, 12:43 »

Nu nærmer jeg mig så småt min tur til London og nu er kampene blevet fastlagt.
Er det nemmest at købe gennem klubben og gør man dette via klubbens hjemmeside?

Hvilken kamp går du efter at se?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #26: 31 Aug 2013, 12:55 »

Hvis det er, du skal se Fulham-Cardiff (står nævnt på sidste side), så kan du sagtens få billetter. Du skal bare følge med på klubbens hjemmeside, om hvornår billetterne bliver sat til salg (typisk 3-4 uger før). På Craven Cottage har jeg nu været to gange, og der har aldrig været udsolgt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #27: 31 Aug 2013, 14:05 »

Nu nærmer jeg mig så småt min tur til London og nu er kampene blevet fastlagt.
Er det nemmest at købe gennem klubben og gør man dette via klubbens hjemmeside?


Det kommer anpå hvilke kampe du ønsker biletter til
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #28: 31 Aug 2013, 14:47 »

Gerne Tottenham - Chelsea, men realistisk ville Fulham - Cardiff være en god mulighed. Dog er der ingen kampe den 28 sep. som er udelukket.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier league billetter
« Svar #29: 01 Sep 2013, 09:42 »

Gerne Tottenham - Chelsea, men realistisk ville Fulham - Cardiff være en god mulighed. Dog er der ingen kampe den 28 sep. som er udelukket.

Tottenham - Chelsea får du meget svært ved at se, da du er sent ude, og derfor ikke kan håbe på hjælp fra en fanklub. Ellers er der denne her side: http://www.hotfootballtickets.com/premier-league/tottenham-hotspur-vs-chelsea-tickets-28-09-2013

Jeg ved dog ikke om det er reelt nok. Det er en helt nystartet side. Den har fået flere gode anmeldelser, der er dog også et par, der har haft mindre gode oplevelser.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010