home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 97437 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #165: 03 Jul 2013, 17:23 »

Og så ikke alligevel. Så ud til, at der er/var modvind, og det har nok spillet en stor rolle.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #166: 03 Jul 2013, 17:26 »

Og så ikke alligevel. Så ud til, at der er/var modvind, og det har nok spillet en stor rolle.
bliver en spændende spurt da. Tror Cavendish har gode ben idag.
Logged

Vi skal alle være her.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #167: 03 Jul 2013, 17:47 »

Var der nogen der fik fat i, hvad det cykel-akademi som Kévin Reza kommer fra hedder? Noget med et akademi for børn fra dårlige kår.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #168: 03 Jul 2013, 17:49 »

Tja jeg er en nub til Tour De France men hvad er egentligt sjovt ved at se folk køre med cykel i cirka 5 timer?
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #169: 03 Jul 2013, 17:56 »

Hvorfor skal de køre den sidste etape om aftenen?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #170: 03 Jul 2013, 17:58 »

Hvorfor skal de køre den sidste etape om aftenen?

Fordi de kan Thumbs Up - De sagde jo lige at fordi det er TdF nummer 100 så har de prøvet at gøre den mere spektakulær.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #171: 03 Jul 2013, 22:23 »

Tja jeg er en nub til Tour De France men hvad er egentligt sjovt ved at se folk køre med cykel i cirka 5 timer?

Altså personligt sidder jeg ikke klistret til skærmen i 5 timer, men jeg sidder og laver noget andet, samtidig med at Touren kører.

Personligt synes jeg det er virkelig afstressende, for man kan sidde og spille FM, læse nyheder, tjekke Facebook, og endda til tider blunde 20 minutter.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #172: 03 Jul 2013, 22:44 »

Altså personligt sidder jeg ikke klistret til skærmen i 5 timer, men jeg sidder og laver noget andet, samtidig med at Touren kører.

Personligt synes jeg det er virkelig afstressende, for man kan sidde og spille FM, læse nyheder, tjekke Facebook, og endda til tider blunde 20 minutter.

Skulle lige til at skrive præcis det samme.  crazy Det er selvfølgelig klart, at det er mere spændende på bjergetaperne, men jeg synes også, at det er sjovt at høre alle historierne (også om de gamle slotte etc.) og som Spez siger, kan man lave alt muligt andet imens.

Aldrig noget bedre end at have lavet noget aktivt om formiddagen og så ind og se Tour!  Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #173: 03 Jul 2013, 22:45 »

Tja jeg er en nub til Tour De France men hvad er egentligt sjovt ved at se folk køre med cykel i cirka 5 timer?

Du sidder ikke fem timer klistret til skærmen, men kigger enngang imellem, og ser det meget koncenteret lige i starten, eller når der sker noget spændende. Jeg spiller tit FM eller læser i et af Tourmagasinerne, i mens jeg ser Tour de France.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #174: 03 Jul 2013, 22:49 »

Jeg må nu også indrømme, at jeg hvert år ser alt det Tour de France, som jeg overhovedet kan komme til. Nogle etaper er naturligvis mere spændende end andre, men så er det godt, at vi på Tv2 har 3 glimrende kommentatorer. Som I andre siger bruger jeg også meget af tiden med computeren på mit skød, hvor jeg læser de nyeste nyheder på tv2, feltet, den officielle osv. samt spiller mit elskede PCM 2006. På bjergetaperne der bliver sendt fra morgenstunden kan jeg godt godt lide bare at lægge mig ned i 6 timer og se hele lortet. Synes ikke, at der er noget bedre.

Mht. til at være aktiv om formiddagen bliver det dog ikke til så meget. Måske jeg skulle ud på en lille cykeltur inden seernes drømmeetape, som jeg også ynder at se. Kan sgu ligeså godt få det hele med - og så er de da også oftest ret spændende og det er trods alt et fåtal af dem, som jeg har set live.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #175: 03 Jul 2013, 22:51 »

Aldrig noget bedre end at have lavet noget aktivt om formiddagen og så ind og se Tour!  Thumbs Up

Præcis. En god tur på cyklen fra klokken 11 og så et par timer frem, og så ind og smække benene op!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #176: 03 Jul 2013, 22:52 »

Jeg må nu også indrømme, at jeg hvert år ser alt det Tour de France, som jeg overhovedet kan komme til. Nogle etaper er naturligvis mere spændende end andre, men så er det godt, at vi på Tv2 har 3 glimrende kommentatorer. Som I andre siger bruger jeg også meget af tiden med computeren på mit skød, hvor jeg læser de nyeste nyheder på tv2, feltet, den officielle osv. samt spiller mit elskede PCM 2006. På bjergetaperne der bliver sendt fra morgenstunden kan jeg godt godt lide bare at lægge mig ned i 6 timer og se hele lortet. Synes ikke, at der er noget bedre.

Mht. til at være aktiv om formiddagen bliver det dog ikke til så meget. Måske jeg skulle ud på en lille cykeltur inden seernes drømmeetape, som jeg også ynder at se. Kan sgu ligeså godt få det hele med - og så er de da også oftest ret spændende og det er trods alt et fåtal af dem, som jeg har set live.

De etaper kan jeg også vældigt godt lide at se. Og de er også forholdsvis spændende allesammen, idet nogle af de bedste er valgt. Og selvom Riis var dopet, var det nu ret sjovt at se hans sejr på Hautacam her i dag.

I øvrigt nogle, der har en liste over, hvilke etaper, de sender hvornår? Kan ikke finde det...  Ubeslutsom

Præcis. En god tur på cyklen fra klokken 11 og så et par timer frem, og så ind og smække benene op!

Arh gerne lidt før.  Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #177: 03 Jul 2013, 23:11 »

Arh gerne lidt før.  Wink

Så tidligt kan jeg ikke stå op.

Med hensyn til seernes drømmeetaper, ved jeg i hvert fald at jeg skal se det i morgen, hvor de sender Pantanis rekordridt op ad Alpe d'Huez fra 1995.

Edit: ... eller også er det rekorden fra '97? Jeg kan ærligt talt ikke huske, hvilken af de to de ville vise.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2013, 23:13 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #178: 04 Jul 2013, 13:55 »

Det ser ud til, at vinden kommer til at spille en væsentlig rolle. Det skal nok blive spændende og forhåbentligt bliver der kørt til så.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #179: 04 Jul 2013, 14:05 »

Vinden er en satan for rytterne! Det skal nok blive sjovt Smiley

Er der forresten nogle der ved, hvad det er der skiller Gerrans og Impey i klassementet? Har Gerrans den gule trøje pga. 7 point mere i pointkonkurrencen, eller er det etapeplaceringer, der spiller ind? "Eksperterne" på TV2 har nævnt begge muligheder, men har endnu ikke lagt sig fast på, hvad der er korrekt.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010