home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 97477 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #150: 02 Jul 2013, 17:07 »

De dér australiere, de skal ikke undervurderes Wink

Det plejer man heller ikke at skulle med amerikanerne, men de har godt nok skuffet..

Så i går og tænkte: "Millar eller Gerrans som kaptajn? Millar!" - øv Skuffet

Jeg havde Hagen... Nå, men det er der ikke noget at gøre ved Wink
Logged


Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #151: 02 Jul 2013, 17:07 »

Det er den hurtigste tid nogensinde i en Grand Tour, fordi det er en ekstrem kort holdtidskørsel. Derfor kan man holde en højere gennemsnitsfart. Det er ret simpelt.
Du har ikke ret. Den var kortere i 2011 og der blev ikke slået rekord. Så det er åbenbart ikke så simpelt.

Du har det alligevel vildt nok!
Der er dog en doping tråd, bare hvis du på et tidspunkt skulle få nok af at insinuere om det i Tour-tråden..
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=19193.0
Var andre der startede doping diskussionen i denne tråd, så var ikke klar over det ikke var tilladt. Undskylder dog naturligvis og stopper med at nævne det der ikke må nævnes Forseglede Læber
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #152: 02 Jul 2013, 17:11 »

Gerrans, Impey, Kwiatkowski, Chavanel og Boasson Hagen - nummer 1, 2, 4, 5 og 6 i klassementet Smiley det er vel ok Smiley

Er glad for at BMC og Saxo ikke sluttede højt, da mange andre har troet på dem Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #153: 02 Jul 2013, 17:16 »

Du har ikke ret. Den var kortere i 2011 og der blev ikke slået rekord. Så det er åbenbart ikke så simpelt.
Jeg siger intet om, at det var den korteste. Bare at den var kort. Det er jo muligt, at der i år også bare har været bedre ryttere til holdtidskørsler. Men du kan være helt sikker på, at længden er altafgørende.

Jeg forstår ikke, at du sidder gang på gang og ser en sport, du ligeledes gang på gang sviner til med dopingbeskyldninger til højre og venstre uden at have nogen beviser for det. Er man nu ikke uskyldig til det modsatte er bevist?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #154: 02 Jul 2013, 17:21 »

Var andre der startede doping diskussionen i denne tråd, så var ikke klar over det ikke var tilladt. Undskylder dog naturligvis og stopper med at nævne det der ikke må nævnes Forseglede Læber

Jeg kunne ikke være mere ligeglad, jeg oplyser dig bare.
Logged


Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #155: 02 Jul 2013, 17:35 »

Jeg kunne ikke være mere ligeglad, jeg oplyser dig bare.
Mange tak. Virkelig venligt af dig. Forstår dog ikke at du gider bruge tid på at bringe den oplysning, når nu du ikke kunne være mere ligeglad.. Men igen, virkelig pænt af dig.

Jeg siger intet om, at det var den korteste. Bare at den var kort. Det er jo muligt, at der i år også bare har været bedre ryttere til holdtidskørsler. Men du kan være helt sikker på, at længden er altafgørende.

Jeg forstår ikke, at du sidder gang på gang og ser en sport, du ligeledes gang på gang sviner til med dopingbeskyldninger til højre og venstre uden at have nogen beviser for det. Er man nu ikke uskyldig til det modsatte er bevist?
Der er måske andre måder  at være  fan på, end den med klaphatten på? Eller hvad tror du?

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #156: 02 Jul 2013, 17:40 »

Mange tak. Virkelig venligt af dig. Forstår dog ikke at du gider bruge tid på at bringe den oplysning, når nu du ikke kunne være mere ligeglad.. Men igen, virkelig pænt af dig.
 Der er måske andre måder  at være  fan på, end den med klaphatten på? Eller hvad tror du?

Så du er fan af en sportsgren, som du bruger størstedelen af din tid på at fortælle hvor beskidt er? Jeg synes, det virker underligt at kalde sig selv stor cykel-fan, når man høvler sportsgrenen ned gang på gang.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #157: 02 Jul 2013, 17:47 »

Mange tak. Virkelig venligt af dig. Forstår dog ikke at du gider bruge tid på at bringe den oplysning, når nu du ikke kunne være mere ligeglad.. Men igen, virkelig pænt af dig.


Du virkede bare en smule forvirret, som om du ikke rigtig vidste om det var et emne der måtte tales om og derfor pakkede det pænt ind. Så ville jeg bare vise dig at der var en tråd hvor du kunne give den fuld gas uden at skulle tænke på at tilbageholde dig selv..

Selvom jeg er ligeglad personligt, kan jeg godt være behjælpsom.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2013, 17:57 af Yessir » Logged


Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #158: 02 Jul 2013, 17:49 »

Så du er fan af en sportsgren, som du bruger størstedelen af din tid på at fortælle hvor beskidt er? Jeg synes, det virker underligt at kalde sig selv stor cykel-fan, når man høvler sportsgrenen ned gang på gang.
At konstatere at der sker "snyd", har jo ikke noget at gøre med at svine til. Hvorfor skulle det ene udelukke det andet? Det ved de fleste vel? Vino eksempelvis var fuldstændig fremragende at se køre, ligegyldigt hvad han så havde spist til morgenmad. De ting udelukker jo ikke hinanden, snarere tværtimod..  Hvad var det du skrev? "det er ret simpelt"


I øvrigt i forhold til Noval: http://sporten.tv2.dk/tour/2013-07-02-riis-rytter-bl%C3%B8der-frygter-brud
Så var der en forklaring på hans ringe indsats..
« Seneste Redigering: 02 Jul 2013, 17:53 af Camus » Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #159: 02 Jul 2013, 18:10 »


Selvfølgelig er de alle dopet, men det ødelægger jo ikke underholdningsværdi en. Smiley

Overraskende sejr i dag, holdtidskørsel er en fantastisk disciplin.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #160: 02 Jul 2013, 21:43 »

Selvfølgelig er de alle dopet, men det ødelægger jo ikke underholdningsværdi en. Smiley

Du må også gerne argumentere for dine påstande. Jeg siger ikke at du måske kan have ret, jeg forholder mig bare retten til at være uenig.
Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #161: 02 Jul 2013, 22:41 »

Selvfølgelig er de alle dopet, men det ødelægger jo ikke underholdningsværdi en. Smiley

Overraskende sejr i dag, holdtidskørsel er en fantastisk disciplin.


Kan du ikke godt selv se, hvor svært det er at føre en nogenlunde ordentlig og nuanceret debat om doping, når statements som dette bliver smidt?

Desuden ville det være lækkert, hvis doping-emnerne kunne holdes i doping-tråden, så vi kan diskutere Touren her. Selvfølgelig er doping en del af sporten, men når der nu er en tråd til det, ville det være lækkert, hvis den kunne blive brugt.

Så kunne vi andre også slippe for at se på kommentarer, der hentyder til dit og dat. Dette er selvfølgelig generelt set og ikke henvendt til én bestemt.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2013, 22:43 af Suckins » Logged

former zoesuckins

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #162: 03 Jul 2013, 16:33 »

Det bliver da tæt med at hente det udbrud. De skal i hvert fald til at køre stærkt i feltet nu. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #163: 03 Jul 2013, 16:43 »

Det bliver da tæt med at hente det udbrud. De skal i hvert fald til at køre stærkt i feltet nu. Smiley

Ja, det bliver godt nok lige på kanten. Jeg håber dog de henter dem, fordi en evt. massespurt kunne være vild, fordi sprinterne ikke rigtig har fået chancen endnu.  crazy
Logged

Neal Caffrey!

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #164: 03 Jul 2013, 17:09 »

For satan det bliver spændende Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010