home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 945 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 97503 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #105: 01 Jul 2013, 13:42 »

Hva' så?
Gilbert over Chavanel , Valverde over Moreno , Evans over Fuglsang Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #106: 01 Jul 2013, 13:43 »

Gilbert over Chavanel , Valverde over Moreno , Evans over Fuglsang Smiley

Alle fine odds men ingen er sikre.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #107: 01 Jul 2013, 16:11 »

Genialt træk af Bjarne Riis. Men ikke noget som bringer os videre.

Han siger han ikke kan udtale sig af respekt, men han har egentlig ikke noget valg.

Og nu kommer der 2 konspirationsteorie r:

1)
Den seneste omrokering i ledelsen gør at jeg muligvis tror at han prøver at få en aftale i stand med ADD, og derfor kan se frem til en karantæne. Derfor er han ved at gøre organisationen klar til en tid uden ham.

2)
Ved at holde mund, kan han undlade at indrømme, men vente på at han bliver dømt via ADD. Derved kan han blive siddende som holdejer så længe som muligt.
Eller kan han blive frikendt, og derved sige, at ADD frikendte ham og han derfor ikke vil udtale sig om sagen mere, da han er uskyldig.


Jeg holder egentlig selv på den første teori. Jeg tror at der kommer en delvis indrømmelse når ADD er færdige med undersøgelserne.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #108: 01 Jul 2013, 16:40 »

Gilbert over Chavanel , Valverde over Moreno , Evans over Fuglsang Smiley
den gik sku hjem. 1700 kr hjemme. Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #109: 01 Jul 2013, 16:56 »

den gik sku hjem. 1700 kr hjemme. Smiley

Tillykke. Hvor meget havde du spillet? Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #110: 01 Jul 2013, 17:05 »

Tillykke. Hvor meget havde du spillet? Smiley
en plovmand Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #111: 01 Jul 2013, 21:23 »

Genialt træk af Bjarne Riis. Men ikke noget som bringer os videre.

Han siger han ikke kan udtale sig af respekt, men han har egentlig ikke noget valg.

Og nu kommer der 2 konspirationsteorie r:

1)
Den seneste omrokering i ledelsen gør at jeg muligvis tror at han prøver at få en aftale i stand med ADD, og derfor kan se frem til en karantæne. Derfor er han ved at gøre organisationen klar til en tid uden ham.

2)
Ved at holde mund, kan han undlade at indrømme, men vente på at han bliver dømt via ADD. Derved kan han blive siddende som holdejer så længe som muligt.
Eller kan han blive frikendt, og derved sige, at ADD frikendte ham og han derfor ikke vil udtale sig om sagen mere, da han er uskyldig.


Jeg holder egentlig selv på den første teori. Jeg tror at der kommer en delvis indrømmelse når ADD er færdige med undersøgelserne.

Spændende teorier du kommer med. Det kan helt sikkert tyde på, han gør klar til 1 til 2 år uden ham, hvis ham får karantæne. Han kommer selvfølgelig stadig til at have en finger med i spillet, men vil få en mere tilbagetrukket rolle. I hvert fald indtil hans karantæne er overstået.

Sponsorforhandlinge rne tegner sig rigtig godt. Det ser ud til holdet, vil blive yderligere forstærket frem mod næste sæson, da Oleg Tinkov virker til at være klar med tegnebogen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #112: 01 Jul 2013, 22:33 »

Han kan vel ikke rigtigt trække den meget længere, Bjarne Riis. Det er i hvert fald, det jeg tænker, efter Tylers bog samt indrømmelserne fra andre ryttere. Det står for mig klart, at der har foregået dopingmisbrug for nogle år siden, og jeg tror også, at Riis indrømmer det og/eller får karantæne. Men det er der også brug for, hvis der endegyldigt skal ryddes op i cykelsporten.

Der hvor jeg slår min tvivl er ved folk som Nicki Sørensen f.eks. Han var jo også med dengang Hamilton kørte, og har han så også været dopet? Det er jo et navn af flere fra den tid. Og når Michael Rasmussen også var dopet i den tid, så kan jeg da godt drage lidt paralleler til en mand som Nicki, idet de jo var samme stadie nogenlunde på daværende tidspunkt. Ikke at jeg tror eller håber det! Jeg kom bare til at tænke på det...

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #113: 01 Jul 2013, 22:41 »

Han kan vel ikke rigtigt trække den meget længere, Bjarne Riis. Det er i hvert fald, det jeg tænker, efter Tylers bog samt indrømmelserne fra andre ryttere. Det står for mig klart, at der har foregået dopingmisbrug for nogle år siden, og jeg tror også, at Riis indrømmer det og/eller får karantæne. Men det er der også brug for, hvis der endegyldigt skal ryddes op i cykelsporten.

Der hvor jeg slår min tvivl er ved folk som Nicki Sørensen f.eks. Han var jo også med dengang Hamilton kørte, og har han så også været dopet? Det er jo et navn af flere fra den tid. Og når Michael Rasmussen også var dopet i den tid, så kan jeg da godt drage lidt paralleler til en mand som Nicki, idet de jo var samme stadie nogenlunde på daværende tidspunkt. Ikke at jeg tror eller håber det! Jeg kom bare til at tænke på det...

 
Håber som dig heller ikke at Nicki har taget noget, men er begyndt og have min tvivl Skuffet
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #114: 01 Jul 2013, 22:48 »

Problemet ved at Bjarne går til erkendelse, er blot at det vil koste ham hans livsværk. Riis Cycling bliver UDEN Bjarne Riis i fremtiden, hvis han indrømmer at have organiseret doping - det er jeg sikker på! Den sammenligning der ligger lige for, er Manolo Saiz. Han blev fanget med fingerne dybt ift. Liberty Seguros og har praktisk talt været ude af porten siden 2006. Jeg har svært ved at se ham komme tilbage til sportens øverste niveau - og det bliver kun sværere for en dansker, fordi vi faktisk tager ære og stolthed i god tro og anti-doping. Men derfor kan det godt være at han er på vej ned af den vej - men jeg tror nødigt han vil give slip på det projekt han har givet alt for.

Mht. til Nicki Sørensen, mindes jeg at netop Michael Rasmussen kom med nogle ret ligefremme beskyldninger... Faktisk sagde han decideret, at Nicki også kørte urent. Om det er sandt, skal jeg ikke kunne sige. Jeg mener at Kyllingen har nogle voldsomme interesser og min tro og tillid til ham er ikke ret stor, for at sige det mildt.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #115: 01 Jul 2013, 23:15 »

Ja måske der engang har foregået en smule på Bjarnes hold, men som Tinkov fremragende påpeger det, så er det i dag et hold hvor der ikke foregår noget som helst suspekt.
Rogers der kommer fra snehvide SKY kører på havregrød og Kreuziger der har arbejdet med Dr. Ferrari, kører på appelsin juice, efter anbefaling fra Ferrari. Dopingdømte Contador, spiser selvfølgelig ikke andet end en bøf til morgenmad...

Som Anders Fogh ville have sagt det:  Der er ikke noget at komme efter! 

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #116: 01 Jul 2013, 23:19 »

Legaliser nu bare den doping, vi ved jo alle at alle top rytterne er dopede uden undtagelse. Lige pånær De Gendt, som åbenbart har mistet sin sending i posten i år.
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #117: 01 Jul 2013, 23:22 »

Andy Schleck har også haft lidt problemer, hans læge skifte gjorde ham ikke godt. Virker dog til han igen, har fundet frem til en i det mindste nogenlunde kapabel læge..
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #118: 01 Jul 2013, 23:25 »

Legaliser nu bare den doping, vi ved jo alle at alle top rytterne er dopede uden undtagelse. Lige pånær De Gendt, som åbenbart har mistet sin sending i posten i år.
+1
Lad dem nu bare selv bestemme om de vil satse deres fremtidige liv, ved og ødelægge det med doping.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #119: 01 Jul 2013, 23:28 »

Jeg har altså også nogle tanker om ryttere, der tidligere har været i forbindelse med doping. Det må på en eller anden måde være svært lige pludselig at skulle stoppe med at tage doping. Det må man da kunne mærke, tænker jeg. En del af mig siger, at doping fortsat er florerende i feltet, men jeg holder stadig fast i og tror på, at sporten er blevet renere med årene.

Som sådan vil jeg mene, at en rytter er ren indtil det modsatte er bevist. Det kan dog bare være svært at tro på i visse sammenhænge...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010