home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 95330 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #330: 07 Jul 2013, 21:51 »

Utroligt at Katusha ikke kommer med mere heller. Rodriquez har skuffet mig i ligeså stor grad som Contador indtil videre, næsten.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #331: 09 Jul 2013, 12:08 »

Husk seer-ønske-etapen i dag Smiley

13. etape 2003 – Carlos Sastre sprudlede for første gang på det danske hold, der dengang slet og ret hed Team CSC. På Ax 3 Domaines smed Sastre sine følgesvende, Rubiera og Mercado. Og da han kørte alene over målstregen var det med sut i munden. Sejren blev nemlig dedikeret til spanierens nyfødte barn.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2013, 12:10 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #332: 09 Jul 2013, 13:24 »

Her er de kommende seer ønsker :

10-07-13 1. etape 2005 David Zabriskie kører den hurtigste enkeltstart i Tour de France-historien.
11-07-13 13. etape 1996 Rolf Sørensen vinder, da han slår sine følgesvende i et udbrud. (Rolf Sørensens ønske-etape)
12-07-13 17. etape 2008 Carlos Sastre vinder på Alpe d’Huez og kører sig i den gule trøje.
13-07-13 14. etape 1994 Rolf Sørensen spurtbesejrer Neil Stephens og vinder sin første etape i Tour de France.
14-07-13 10. etape 2001 Lance Armstrong sætter Jan Ullrich og de øvrige favoritter på plads på Alpe d’Huez
Logged

Vi skal alle være her.

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #333: 09 Jul 2013, 13:29 »

Haha, Slikkel, jeg så også det indlæg på deres liveopdatering og skulle lige til at poste det Smiley
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #334: 09 Jul 2013, 13:30 »

Haha, hvor er det fedt at Rolf har valgt sig selv. Den mand er awesome på så mange måder!
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #335: 09 Jul 2013, 13:30 »

Haha, Slikkel, jeg så også det indlæg på deres liveopdatering og skulle lige til at poste det Smiley
Jeg tænkte du sikkert gerne ville se det Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #336: 09 Jul 2013, 13:32 »

Fandt endelig det indlæg på deres Facebook-side med oversigten:

Citat
Der er rigtig mange af jer, der har efterspurgt et program over ønskeetapperne, og NU er det her!

Her er et overblik over de historiske gensyn:

09-07-13 13. etape 2003 Carlos Sastre vinder bjergetape med sut i munden.
10-07-13 1. etape 2005 David Zabriskie kører den hurtigste enkeltstart i Tour de France-historien.
11-07-13 13. etape 1996 Rolf Sørensen vinder, da han slår sine følgesvende i et udbrud. (Rolf Sørensens ønske-etape)
12-07-13 17. etape 2008 Carlos Sastre vinder på Alpe d’Huez og kører sig i den gule trøje.
13-07-13 14. etape 1994 Rolf Sørensen spurtbesejrer Neil Stephens og vinder sin første etape i Tour de France.
14-07-13 10. etape 2001 Lance Armstrong sætter Jan Ullrich og de øvrige favoritter på plads på Alpe d’Huez.
15-07-13 8. etape 1995 Bjarne Riis kører stort set lige op med mægtige Miguel Indurain på enkelstart. (Dennis Ritters ønske-etape)
16-07-13 17. etape 2006 Floyd Landis kører alle sine konkurrenter agterud på et gigantisk bjergtogt.
17-07-13 20. etape 2008 På løbets næstsidste etape – en lang enkeltstart - lykkes det Carlos Sastre at forsvare sin gule trøje mod Cadel Evans.
18-07-13 Ingen etape
19-07-13 Ingen etape
20-07-13 20. etape 2010 Mark Cavendish vinder en meget, meget imponerende sejr på Champs Elysees.
21-07-13 18. etape 2011 Andy Schleck vinder en imponerende solo-sejr på Galibier Serre-Sevalier – og kører sig i gult. (Jørgen Leths ønske-etape)
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #337: 10 Jul 2013, 00:29 »

Hvor er de folk der sagde at Kittel vandt på en billig baggrund på 1. etape? Dem der sagde at han ville være uden chance når alle det store navne var med i spurten? Kittel er så voldsom, og jeg tror på at vi skal vænne os til at se ham tage 2-3 etaper i alle de Grand Tours han kører.

Mht. styrtet så burde Cavendish være blevet straffet med bøde. Men Tom Veelers burde også få en straf. Hvis man ser videoen, så kigger Veelers lige bagud da Cavendish er på vej, og trækker over mod Cavendish, for at skære ham af, så han ikke ville få Kittels hjul. Det reagerede Cavendish så bare på, på en lidt uheldig måde.

i morgen står den på ITT, hvor jeg ikke kan se mange andre end Martin, mens jeg håber at Fuglsang kan køre sig i top 15 på etapen.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2013, 00:38 af Spezialized » Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #338: 10 Jul 2013, 01:00 »

Hvor er de folk der sagde at Kittel vandt på en billig baggrund på 1. etape? Dem der sagde at han ville være uden chance når alle det store navne var med i spurten? Kittel er så voldsom, og jeg tror på at vi skal vænne os til at se ham tage 2-3 etaper i alle de Grand Tours han kører.

Mht. styrtet så burde Cavendish være blevet straffet med bøde. Men Tom Veelers burde også få en straf. Hvis man ser videoen, så kigger Veelers lige bagud da Cavendish er på vej, og trækker over mod Cavendish, for at skære ham af, så han ikke ville få Kittels hjul. Det reagerede Cavendish så bare på, på en lidt uheldig måde.

i morgen står den på ITT, hvor jeg ikke kan se mange andre end Martin, mens jeg håber at Fuglsang kan køre sig i top 15 på etapen.

Lige præcis. Kittel, Greipel og sikkert også Cavendish, har en del hjælpere der er ret slemme i forhold til at køre i vejen for konkurrenterne. Det har ikke været så tydeligt fra Cavendish og Co., sikkert fordi der som regel kun sidder en eller to af hans hjælpere med helt fremme, men jeg har flere gange lagt mærke til det fra Argos-Shimano og Lotto-Belisol. Generelt fatter jeg ikke at rytterne ikke slår ud, når de stopper med at køre sprinten, i stedet for at blive siddende midt i det hele og falde tilbage gennem midten af feltet. Det virker umiddelbart ret farligt.

Mon ikke Froome smadrer alle på enkeltstarten i morgen? Jeg frygter det. Jeg håber dog virkelig at Tony Martin tager den. Jeg glæder mig dog mest af alt til at se Kwiatkowski. Hans talent er så stort.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #339: 10 Jul 2013, 01:17 »

Hvor er de folk der sagde at Kittel vandt på en billig baggrund på 1. etape? Dem der sagde at han ville være uden chance når alle det store navne var med i spurten? Kittel er så voldsom, og jeg tror på at vi skal vænne os til at se ham tage 2-3 etaper i alle de Grand Tours han kører.

Mht. styrtet så burde Cavendish være blevet straffet med bøde. Men Tom Veelers burde også få en straf. Hvis man ser videoen, så kigger Veelers lige bagud da Cavendish er på vej, og trækker over mod Cavendish, for at skære ham af, så han ikke ville få Kittels hjul. Det reagerede Cavendish så bare på, på en lidt uheldig måde.

i morgen står den på ITT, hvor jeg ikke kan se mange andre end Martin, mens jeg håber at Fuglsang kan køre sig i top 15 på etapen.
Lige præcis dette, bemærkede jeg også på den etape hvor Griepel vandt og Mark gik fuldstændig amok, dengang var det en Lotto mand som trak ud så Mark skulle slå et stort svej for at komme forbi.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #340: 10 Jul 2013, 01:29 »

Jeg mindes at Veelers prøvede, at undgå det, som lå og flød på asfalten. Men det er også tankevækkende, at han lige slår ud i Cav's bane. Jeg tør ikke vurdere, om han gør det ene, det andet eller en kombination af begge.
Cav's 'angreb' på Veelers er dog, i mine øjne, klokkeklart. Ikke just lige så tydeligt, som Renshaw's skalle for nogle sæsoner siden, men det er derhenad. En straf ville være på sin plads.

Mht. tidskørslen så ser jeg rigtig meget frem til Kwiatkowski, Castroviejo og Tony Martin. Kwiatkowski er et virkeligt stort talent, og han kan altså en del. Castroviejo og Martin har begge været ude i problemer under TdF, så det bliver spændende at se hvor de står. Jeg forventer faktisk, at de begge går i top 5.

Og lad os da endelig få set gode, gamle David Millar køre lidt stærkt igen. Deres holdtidskørsel skuffede, så nu er det revanchetid. Orica's drenge Tuft og Meyer kørte holdet frem til sejr i holdtidskørslen, og jeg tror bestemt at de to kan komme i nærheden af top 10.

Ydermere tror jeg mere på Kreuziger end Contador på enkeltstarten. Og med to-tre flade etaper efterfølgende, så tror jeg han får lov at køre den fuldt ud.

Jeg kunne desuden ikke se lyset i Westra's angreb i dag, når han burde have enkeltstarten i hovedet. Tvivler på han slutter højt.

Omega Pharma-Quick Step har altså et stærkt hold. Martin, Kwiatkowski, Chavanel og Velits - det undrer mig at de ikke vandt holdtidskørslen med sådan et tempohold.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #341: 10 Jul 2013, 10:14 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #342: 10 Jul 2013, 10:22 »

håber virkelig fuglsang kører en god enkelstart i dag
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #343: 10 Jul 2013, 11:41 »

Bom. Det ser ikke for godt ud for Brian Vandborg efter første mellemtid. Danskeren har kørt de første 9,5 km i tiden 11.29. Det er 46 sekunder langsommere end Tuft, som passerede i tiden 10.43.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #344: 10 Jul 2013, 12:55 »

Bom. Det ser ikke for godt ud for Brian Vandborg efter første mellemtid. Danskeren har kørt de første 9,5 km i tiden 11.29. Det er 46 sekunder langsommere end Tuft, som passerede i tiden 10.43.

Han har kørt 4. bedste tid ved anden mellemtid, dog stadig 49 sekunder efter Tuft. Tony Martin har i øvrigt lige smadret den tid som Tuft satte ved første mellemtid. 22 sekunder hurtigere end Tuft og Boom, der begge har kørt i tiden 10' 43''.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010