home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 416 417 [418] 419 420 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 533733 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #6255: 20 Jun 2011, 13:25 »

Hej. Jeg skal op i 8. klasse efter sommerferien, og nu her har vi lige fået årsprøver tilbage og de ser således ud:

Dansk:
 - Læsning: 7
 - Retsskrivning: 10
 - Skriftlig fremstilling: 10
Matematik:
 - Færdighedsregning: 10
 - Problemregning: 10
Engelsk:
 - Skriftlig: 4
Tysk:
 - Skriftlig: 10
Fysik/Kemi: 10
Biologi: 7
Geografi: 7

- Her er det så at jeg gerne vil komme med nogle områder som jeg vil forbedre her i sommerferien til næste år.
Jeg vil bla. forbedre mit engelsk markent, dog synes jeg at 4 var lige lovligt lavt, da jeg havde misforstået opgaven..
Og så bare generelt noget matematikk..

Til Geografi, Fysik/Kemi og Biologi har jeg fundet siden Geografik/Biologi/Fysik/Kemi-tjek.dk

Håber i vil hjælpe mig med nogle metoder, eller steder, så jeg kan blive bedre året efter.. Smiley
Skriv noter ned, kommer an på hvilken prøveform i skal op i, men ellers er det kun noter man må have med ind til forberedelse, og det er altid dejligt med nogen selvskrevne noter, da man bedre forstår det Thumbs Up

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Enzo
Manager

« Svar #6256: 20 Jun 2011, 13:52 »

Skriv noter ned, kommer an på hvilken prøveform i skal op i, men ellers er det kun noter man må have med ind til forberedelse, og det er altid dejligt med nogen selvskrevne noter, da man bedre forstår det Thumbs Up

Jeg har været op til prøverne, og nu vil jeg bare sådan generalt forbedre mig på de områder, så jeg måske kan gå hen og få en endnu bedre karakter næste år..
Kan du hjælpe ? - Evt med en hjemmeside, eller noget, på 8. klasses niveu Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #6257: 20 Jun 2011, 13:56 »

Jeg har været op til prøverne, og nu vil jeg bare sådan generalt forbedre mig på de områder, så jeg måske kan gå hen og få en endnu bedre karakter næste år..
Kan du hjælpe ? - Evt med en hjemmeside, eller noget, på 8. klasses niveu Opstemt
Jo jo, ved godt året er forbi, men til næste år, og næste år igen noter, noter, noter.
Det forbedre dig, selvom du ikke selv tror det, det kan godt være du følger med i timerne, men når du selv omformulere det og skriver det ned, sidder det bedre fast Thumbs Up

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Enzo
Manager

« Svar #6258: 20 Jun 2011, 13:57 »

Jo jo, ved godt året er forbi, men til næste år, og næste år igen noter, noter, noter.
Det forbedre dig, selvom du ikke selv tror det, det kan godt være du følger med i timerne, men når du selv omformulere det og skriver det ned, sidder det bedre fast Thumbs Up

Jeg skriver ned i forvejen, men problemet er at jeg f.eks. i engelsk kan vil have sproget ind i min tale, og måske også det skriftlige, eller noget..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Seller95
Manager

« Svar #6259: 20 Jun 2011, 14:09 »

Vi har i 9. klasse arbejdet lidt med engelsk på www.iundervisning.d k. Så måske du kunne prøve at se, om der er noget efter dit behov. Smiley

Arsenal <3

Enzo
Manager

« Svar #6260: 20 Jun 2011, 14:16 »

Vi har i 9. klasse arbejdet lidt med engelsk på www.iundervisning.d k. Så måske du kunne prøve at se, om der er noget efter dit behov. Smiley

Mange tak. Lige sådan noget jeg ledte efter.

Enged
Gæst

« Svar #6261: 21 Jun 2011, 14:32 »

Så blev 2.G afsluttet med et fint 7-tal i oldtidskundskab. Antigone var ikke lige mig, men gefühlen går man aldrig galt i byen med.
Mine samlede karakterer ser nu således ud.
Vupti. Matematik har aldrig sagt mig noget, så 4 mundtligt er vanvittigt i betragtning af, at jeg knap har sagt noget som helst. Naturgeografi tæller ikke, da jeg har hævet det, så pt. ligger mit snit en smule over 7, som jeg egentlig er fint tilfreds med. Det bliver næppe lavere næste år, da jeg er færdig med alle de fag, som jeg ikke har en skid styr på.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #6262: 21 Jun 2011, 15:18 »

Så blev 2.G afsluttet med et fint 7-tal i oldtidskundskab. Antigone var ikke lige mig, men gefühlen går man aldrig galt i byen med.
Mine samlede karakterer ser nu således ud.
Vupti. Matematik har aldrig sagt mig noget, så 4 mundtligt er vanvittigt i betragtning af, at jeg knap har sagt noget som helst. Naturgeografi tæller ikke, da jeg har hævet det, så pt. ligger mit snit en smule over 7, som jeg egentlig er fint tilfreds med. Det bliver næppe lavere næste år, da jeg er færdig med alle de fag, som jeg ikke har en skid styr på.

Det er sgu da super godt! Smiley
Angående matematik, så er det jo som det er. Jeg mener at omtrent 10 % af dem med Matematik A i år dumpede til skriftlig eksamen, mens det var små 20-23 % hos Mat B, sååe.

Jeg er selv lige blevet student med et snit på 7.2, så jeg er nu meget tilfreds Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Lavezzi
Gæst

« Svar #6263: 21 Jun 2011, 15:49 »

Jeg er selv lige blevet student med et snit på 7.2, så jeg er nu meget tilfreds Smiley
Tillykke med det.

Jeg er også selv lige blevet student. Det er fandme en rar følelse.

Enged
Gæst

« Svar #6264: 21 Jun 2011, 15:59 »

Det er sgu da super godt! Smiley
Angående matematik, så er det jo som det er. Jeg mener at omtrent 10 % af dem med Matematik A i år dumpede til skriftlig eksamen, mens det var små 20-23 % hos Mat B, sååe.

Matematik er et forfærdeligt fag. Der er rigtig mange i min klasse der dumpede. Det er heller ikke lige de bedste lærere vi har haft på de to år, men det kan ikke være deres skyld alene. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det 100% er min egen "fejl". Jeg synes det er noget pis, hvis man giver skylden for sine dårligere karakterer til andre, man må da stå til ansvar for sit eget arbejde mangel på samme.

Men tillykke med huen til jer begge to. Jeg glæder mig til endelig at få min om et års tid, og så tage lidt fri, så man kan nyde at være færdig med alle de ligegyldige fag, inden man går igang med det man rent faktisk skal bruge på arbejdsmarkedet.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #6265: 21 Jun 2011, 20:16 »

Drenge? Hvad hedder det, hvis man får nyheder fra en anden frem for hvis man selv havde set det?

EDIT: Det var andenhåndskilder..

« Seneste Redigering: 21 Jun 2011, 20:18 af Asklepios » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Søgaard
Gæst

« Svar #6266: 21 Jun 2011, 20:18 »

Drenge? Hvad hedder det, hvis man får nyheder fra en anden frem for hvis man selv havde set det?

Andenhåndsberetning?

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #6267: 21 Jun 2011, 20:19 »

Andenhåndsberetning?

Tror jeg er kommet frem til at det hedder andenhåndskilder. Det var lige en kammerat der spurgte..

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6268: 21 Jun 2011, 20:19 »

Ja, eller andenhåndskilde. :-)

EDIT: Too late. Tunge

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #6269: 21 Jun 2011, 20:28 »

Netop afsluttet andet semester med et 10tal. Så er der FM!

Sider: 1 ... 416 417 [418] 419 420 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010