home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 596600 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #5880: 15 Apr 2011, 10:21 »

Hold da op, hvor er der meget der har ændret sig siden sidste år. Sidste år var Fysik/kemi obligatorisk, dog som en mundtlig eksamen, hvor man var 4 stykker inde på samme tid, og så skulle lave forsøg. Jeg erindrer også umiddelbart at Engelsk skriftligt var obligatorisk, uden jeg dog er helt sikker. Der var heller ikke nogle på min skole, som trak tysk. Smiley 

If you can't join them, beat them.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #5881: 15 Apr 2011, 11:04 »

Jeg er også i ekstase, for det første ingen tysk,det er ikke fordi jeg ikke kan lide tysk, men det er fordi jeg får 12 i det i årskarakteren og sandsynligheden for at jeg får det til eksamen er mere eller mindre lig 0 (det er fordi jeg er på det dårligste tysk hold ever, på vores hold er der to(!) der laver lektier hver gang, ham den anden får 10, så får at få 10 på vores hold skal man bare lave lektier), for det andet slap jeg for mit hadefag nummer 1 Biologi, og i stedet for skal jeg op i mit af mine yndlingsfag Geografi, det sidste fag jeg skal op i er samfundsfag, hvilke jeg er fint tilfreds med, det er i hvert fald bedre end Kristendom/Religion.

Så alt i alt en meget tilfreds dissing10

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5882: 15 Apr 2011, 11:15 »

Jeg er også i ekstase, for det første ingen tysk,det er ikke fordi jeg ikke kan lide tysk, men det er fordi jeg får 12 i det i årskarakteren og sandsynligheden for at jeg får det til eksamen er mere eller mindre lig 0 (det er fordi jeg er på det dårligste tysk hold ever, på vores hold er der to(!) der laver lektier hver gang, ham den anden får 10, så får at få 10 på vores hold skal man bare lave lektier), for det andet slap jeg for mit hadefag nummer 1 Biologi, og i stedet for skal jeg op i mit af mine yndlingsfag Geografi, det sidste fag jeg skal op i er samfundsfag, hvilke jeg er fint tilfreds med, det er i hvert fald bedre end Kristendom/Religion.

Så alt i alt en meget tilfreds dissing10
Lyder fedt, jeg ville også ønske jeg skulle op i samfundsfag istedet for historie men sådan er det nu og jeg er tilfreds Thumbs Up

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #5883: 15 Apr 2011, 11:17 »

Uha, historie er godt nok også en dræber, det er endnu en positiv ting i dag, men jeg ønsker dig da held og lykke, og tillykke med at du ikke skulle op i tysk  Peace

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5884: 15 Apr 2011, 11:20 »

Uha, historie er godt nok også en dræber, det er endnu en positiv ting i dag, men jeg ønsker dig da held og lykke, og tillykke med at du ikke skulle op i tysk  Peace
I lige måde da Cool

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #5885: 15 Apr 2011, 12:29 »

Hold da op, hvor er der meget der har ændret sig siden sidste år. Sidste år var Fysik/kemi obligatorisk, dog som en mundtlig eksamen, hvor man var 4 stykker inde på samme tid, og så skulle lave forsøg. Jeg erindrer også umiddelbart at Engelsk skriftligt var obligatorisk, uden jeg dog er helt sikker. Der var heller ikke nogle på min skole, som trak tysk. Smiley 
Engelsk skriftligt var ikke obligatorisk.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5886: 15 Apr 2011, 12:34 »

Så husker jeg forkert, men jeg var heller ikke skråsikker, og det gjorde jeg også opmærksomt på.

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #5887: 15 Apr 2011, 12:39 »

Så husker jeg forkert, men jeg var heller ikke skråsikker, og det gjorde jeg også opmærksomt på.
Det er jeg ganske klar over Smiley Jeg kan ikke huske, hvad der var obligatorisk og hvad der ikke var. Jeg kan kun huske at engelsk skriftligt ikke var, fordi jeg ikke var oppe i det.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5888: 15 Apr 2011, 12:47 »

Ja okay. Jeg var selv oppe i Dansk mundtligt, Dansk skriftligt, Matematik skriftligt, Engelsk mundtligt (som selvfølgelig er obligatoriske), så var jeg også oppe i Fysik/kemi (som jeg altså også mener er obligatorisk) men så trak jeg Biologi, hvilket egentligt var nemt nok, selvom jeg ikke engang ved hvad fotosyntese er. Så trak jeg så engelsk skriftligt, og så endelig historie.

Så jeg mener også, at jeg slap meget nemt igennem mine eksamener. Det mundede da også ud i et gennemsnit liggende på lidt over 9. Smiley

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #5889: 15 Apr 2011, 12:56 »

Jeg var oppe i næsten det samme. Dansk skriftligt og mundtligt, matematik skriftligt, engelsk mundtligt, biologi skriftligt, historie mundtligt, fysik/kemi mundtligt.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #5890: 15 Apr 2011, 13:24 »

Jeg skal hvertfald op til syv prøver, hvor det er: Dansk mundtlig, Dansk skriftlig, Matematik Skriftlig (færdighed og problemregning), Engelsk mundtlig,  Fysik/kemi og Geografi og Biologi samlet i en tværfaglig prøve hvor man skal ind på alle tre områder i en prøve, Samfundsfag mundtlig og til sidst Fysik/kemi skriftlig.

Jeg er meget glad for de fag jeg trak altså samfundsfag og fysik/kemi. Er glad for det ikke er Historie eller Tysk. Tysk siger lidt sig selv, og i Historie har jeg ikke lavet lektier hele året, så jeg er super glad  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 15 Apr 2011, 13:26 af Apache » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #5891: 15 Apr 2011, 13:28 »

Fuck jeg er færdig. Det VÆRSTE der kunne ske: Tysk mundtlig og Biologi. Lige de skide fag jeg stinker mest til udover Fysik.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #5892: 15 Apr 2011, 13:41 »

biologi er ikke så svært hvis det er 9. kl

Tidligere: Baloo38

Hamza_BIF
Manager

« Svar #5893: 15 Apr 2011, 13:44 »

Problemet er bare, at vi sådan set ikke har haft biologi i et år. Meget lidt, da det har været nedprioriteret, og vi først nu er begyndt på det her for et par uger siden. Fik dog 7 til terminsprøven, så helt galt går det nok ikke. Men stadig det værste for mig i hvert fald...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Seller95
Manager

« Svar #5894: 15 Apr 2011, 13:55 »

Jeg trak skriftlig engelsk og geografi, så jeg er ganske glad! Ville dog gerne have trukket Biologi i stedet for Geografi, men det går nok. Smiley

Arsenal <3

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010