home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 596626 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #5865: 10 Apr 2011, 15:43 »

Skal personerne der havde ændret verden være gode, eller må de også have lavet verden til et dårligere sted ?  Huh

Helst gode Wink Tror ikke man skal fremlægge om fx. Adolf Hitler, når overemnet er Martin Luther King Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #5866: 10 Apr 2011, 16:14 »

Hooliganisme under addictions?

:-)

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #5867: 10 Apr 2011, 17:16 »

Hooliganisme under addictions?

Så du mener man måske kunne have om at man er afhængig af fx. slåskampe osv?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5868: 10 Apr 2011, 17:35 »

Hooligans og afhængighed lyder ikke ligefrem som en optimal sammensætning. Derudover må lærerne da snart være dødtrætte af det emne.

Selve emnet 'addiction' er jo et godt emne med masser af muligheder. Jeg ville nok nappe noget omkring vores forbrug af internet med speciale i Facebook. Det er relevant, det hipt og det er nemt.   
Kommer du selvsikkert ind med en god omgang materiale, hvor du har brugt Blooms taksonomiske niveauer, vil du se dine lærere råbe hurra!

Kom ind på noget omkring hvad Facebook er for en grøntsag. Hvem bruger internet/Facebook m.m Det skal selvfølgelig være utrolig kort, da det ikke er specielt svært at redegøre for.

Det interessante kommer, når du skal analysere. Hvorfor bruger vi Facebook, hvilke positive muligheder giver Facebook os - kontra negative sider (eksempelvis - mindre social samvær) m.m.

Vurder med en sammensætning af de to andre niveauer. (har du selv erfaring med facebook, hvad tror du - egen mening!

Bare lige et par tanker jeg fik. Ville i hvert fald overveje dette, da det er utroligt nemt at gå til.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 19:18 af Njaourinho » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #5869: 10 Apr 2011, 17:52 »

Så du mener man måske kunne have om at man er afhængig af fx. slåskampe osv?

Korrekt.

Hooligans og afhængighed lyder ikke ligefrem som en optimal sammensætning. Derudover må lærerne da snart være dødtrætte af det emne.

De bliver jo afhængige af at få deres fix, ligesom en narkoman. De hungres jo bare efter nævekampe og adrenalinsus. Dette afspejles meget godt i dette kapitel af en ny hooligan bog. ( http://www.fannews.dk/?p=3336 )
Men er dog enig i at lærerne nok snart er trætte af emnet.

:-)

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #5870: 10 Apr 2011, 18:41 »

Selve emnet 'addiction' er jo et godt emne med masser af muligheder. Jeg ville nok nappe noget omkring vores forbrug af internet med speciale i Facebook. Det er relevant, det hipt og det er nemt.   
Kommer du selvsikkert ind med en god omgang materiale, hvor du har brugt Blooms taksonomiske niveuer, vil du se dine lærere råbe hurra!

Kom ind på noget omkring hvad Facebook er for en grøntsag. Hvem bruger internet/Facebook m.m Det skal
selvfølgelig være utrolig kort, da det ikke er specielt svært at redegøre for.

Det interessante kommer, når du skal analysere. Hvorfor bruger vi Facebook, hvilke positive muligheder giver Facebook os - kontra negative sider (eksempelvis - mindre social samvær) m.m.

Vurder med en sammensætning af de to andre niveauer. (har du selv erfaring med facebook, hvad tror du - egen mening!

Bare lige et par tanker jeg fik. Ville i hvert fald overveje dette, da det er utroligt nemt at gå til.

Det kunne faktisk godt være en god idé Smiley

greve
Ynglingespiller

« Svar #5871: 14 Apr 2011, 15:24 »

Jeg har en opgave som jeg ikke kan finde ud af. Jeg har en cirkel og et punkt væk fra den, og jeg skal så finde den kortest længde fra det punkt til cirkelen

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5872: 14 Apr 2011, 15:41 »

Det, jeg som regel gør, er, jeg tager min venstre hånd op, skubber tommelfingeren hen imod pegefingeren. På den måde kan du måle længder ved at se på afstanden fra pegefingeren til tommelfingeren. Denne funktion kan bruges i mange sitautioner - selv i store målelængder - Det kommer selvfølgelig også an på fingrenes størrelse. Bemærk dog at det kan være svært at holde den samme afstand mellem pege- og tommelfinger når der laves flere målinger. Man kan nemlig komme til at rykke lidt på fingrene, hvorfor afstanden ikke vil være 100% korrekt.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5873: 15 Apr 2011, 08:35 »

Sorry hvis det er helt forkert, men vi har lige fået udtrukket fag og jeg skal ikke op i tysk jeg er så lykkelig!!! Opstemt

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5874: 15 Apr 2011, 08:42 »

Så tæller din årskarakter, hvilket måske også kan gøre dig ulykkelig? Smiley

If you can't join them, beat them.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5875: 15 Apr 2011, 08:50 »

Så tæller din årskarakter, hvilket måske også kan gøre dig ulykkelig? Smiley
Nej tror ikke jeg kunne ha gjort det bedre end 4 som står på mine års karakter, jeg har aldrig været særlig god sproglig derfor er det en sejr for mig. Plus jeg skal på efterskole i 10 klasse hvor jeg skal have tysk, så den tid den sorg Opstemt

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #5876: 15 Apr 2011, 08:56 »

Så er det jo desideret verdensklasse, at du trak noget andet. Jeg kan huske da jeg selv skulle trække, og hjertet sad da også helt oppe i halsen, indtil historie blev trukket, og jeg så slap for at komme op i det lort. Smiley Hvad trak du så?

If you can't join them, beat them.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5877: 15 Apr 2011, 09:01 »

Jeg trak historie og geografi Peace

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #5878: 15 Apr 2011, 09:04 »

Husker også den dag jeg skulle trække... Vi havde fået at vide kun en af klasserne skulle op i tysk/fransk da den første klasse (hvilket ikke var min) trak tysk/fransk lød der et kæmpe jubelbrøl fra alle andre! Opstemt Jeg var nu også pænt heldig med Geografi og Samfundsfag, de to fag jeg havde håbet på Smiley

Men Tillykke med du ikke trak tysk Thebarber:)

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #5879: 15 Apr 2011, 09:07 »

Mange tak, min ferie er helt klart reddet, nu skal sygdommen lige lægge sig og så er jeg glad! Opstemt

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010