home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 844 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 597168 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Skole
« Svar #5430: 04 Nov 2010, 16:46 »

haha, hvis du allerede er stuck der, så kan jeg roligt fotælle dig at du er fucked!
Jeg havde nemlig selv problemer der og kom da også ud af stormen med en heldig 00 Smiley
held og lykke min ven

Kommer vel lidt an på, hvilket niveau han har det på.  Wink

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #5431: 04 Nov 2010, 16:49 »

Nogen som vil forklare hvad det vil sige at
- redegøre
- analysere
- diskutere
et problem, er nogenlunde klar over hvad redegør og diskuter går ud på.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #5432: 07 Nov 2010, 20:38 »

Har om, hvorvidt USA "fakede" månelandingen.

Mit spørgsmål lyder simpelthen på, hvilke beskyldninger (helst kort og nemme at forstå) er der, udover det med flaget, der stod oprejst?

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #5433: 07 Nov 2010, 20:43 »

http://www.videnskab.dk/content/dk/kultur/prygl_til_konspirationsteorier_om_manelanding
Det kan vist ikke gøres meget bedre. Et pop-videnskabsmagasin. God læselyst Wink

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #5434: 07 Nov 2010, 20:44 »

http://www.videnskab.dk/content/dk/kultur/prygl_til_konspirationsteorier_om_manelanding
Det kan vist ikke gøres meget bedre. Et pop-videnskabsmagasin. God læselyst Wink

Tak og vidste godt det med flaget, det er efterhånden basis-viden, altså at det er specialproduceret.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5435: 08 Nov 2010, 18:10 »

Hey freaks!

Om et par uger begynder min årgang på projekt, men aner ikke hvad jeg vil skrive om endnu. Så hvis I har nogle bud på emner vil det være fedt! Vores overemne er "Konflikter", så et emne derunder, hvor man kan skrive en masse om, ville være fedt at få!

Tak på forhånd!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5436: 08 Nov 2010, 18:13 »

@Elmander9: Meget nærliggende emne er at skrive om alle problemerne i Brøndby IF.. Ved ikke om du ka finde så meget om det udover det medierne skriver men det ku være et spændende emne at tage fat i.. Alle de huller der er i BIF som børsnoteret selskab der gjorde det muligt for Per B egenrådigt at tage magten i BIF fordi han snød en masse amatør investorer til at afgive al deres magt til ham.. Spændende spændende

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5437: 08 Nov 2010, 18:22 »

@Elmander9: Meget nærliggende emne er at skrive om alle problemerne i Brøndby IF.. Ved ikke om du ka finde så meget om det udover det medierne skriver men det ku være et spændende emne at tage fat i.. Alle de huller der er i BIF som børsnoteret selskab der gjorde det muligt for Per B egenrådigt at tage magten i BIF fordi han snød en masse amatør investorer til at afgive al deres magt til ham.. Spændende spændende

God idé! Havde overhovedet ikke selv tænkt på.  Tunge

Altid FCK
Manager

« Svar #5438: 10 Nov 2010, 11:21 »

Hej gutter

Nogen som kan hjælpe mig med, at fine Hitlers love mod ikke-ariske racer?

Har prøvet, at google det, men jeg synes ikke jeg finder noget.

På forhånd tak Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

AFC
Manager

« Svar #5439: 10 Nov 2010, 14:05 »

Hej

Da jeg går på Handelsgymnasium (HHX), vil jeg gerne vide hvad jeg kan med den uddannelse? Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med IT i fremtiden efter HHX eller stå i Expert f.eks. Så jeg ville bare lige høre om dette er muligt med en HHX-uddannelse.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #5440: 10 Nov 2010, 14:11 »

Hej

Da jeg går på Handelsgymnasium (HHX), vil jeg gerne vide hvad jeg kan med den uddannelse? Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med IT i fremtiden efter HHX eller stå i Expert f.eks. Så jeg ville bare lige høre om dette er muligt med en HHX-uddannelse.

hej, dine muligheder med en HHX er ret gode, du har en del handelsfag og vil derfor ingen problemer have i at arbejde som butiksassistent i f eks expert.
Hvis du vil læse videre, bliver dine muligheder kun begrænset af hvilke fag du har, på hvilket niveau samt dit gennemsnit.
mht til IT branchen findes der flere forskellige uddannelser, nogen skal man gennem Teknisk skoles Strøm Styring og IT linje, hvor andre er på universitetet, hvis du vælger dem på teknisk kan du kun bruge din HHX som merit til de boglige fag, dvs du skal gennem både grundforløb og hovedforløb.

En god ide er at besøge din studievejleder på din handelsskole.

AFC
Manager

« Svar #5441: 10 Nov 2010, 14:15 »

Tak.

Men hvis jeg skal være noget med IT skal det helst være som mediegrafiker, noget med hjemmesider, reklamer m.v. IT-supporter siger mig ikke rigtig noget, da jeg ikke gider at sidde og prøve at reparere flere computer dag for dag. Så hvad går ''mediegrafiker'' under? Er det en teknisk?

Gosser
Manager

« Svar #5442: 10 Nov 2010, 14:22 »

Jeg er under uddannelse til mediegrafiker - og har også en HHX Smiley

Det er ganske enkelt grafik. Du kan arbejde for reklamebureauer fx, og skal lave alt det grafiske arbejde. Det kan være alt fra foldere, brochurere, hjemmesider, logoer, plakater, bogomslag etc.

AFC
Manager

« Svar #5443: 10 Nov 2010, 14:26 »

Jeg er under uddannelse til mediegrafiker - og har også en HHX Smiley

Det er ganske enkelt grafik. Du kan arbejde for reklamebureauer fx, og skal lave alt det grafiske arbejde. Det kan være alt fra foldere, brochurere, hjemmesider, logoer, plakater, bogomslag etc.
Lyder godt Smiley

Kan du sige mere om det? Og kan du li' det?

Gosser
Manager

« Svar #5444: 10 Nov 2010, 14:45 »

Ved ikke lige hvad jeg mere skal sige om det :-) Af programmer arbejder du som regel med Adobe-pakken, du skal gerne være kreativ af person, du lærer om typografi, farvevalg osv. Det tager 4 år i alt. Det første år er på skole, og derefter er det skiftevis lærerplads og skole.

Jeg er ganske glad for det, vil jeg sige. Har været i gang siden sommer.

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010