home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  1 Bruger, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 612641 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Skole
« Svar #4845: 05 Jun 2009, 00:21 »

Hey!

Jeg har fået at vide, at jeg skal ud og finde et praktik-sted. Jeg har tænkt på en masse ting, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i lavede, og hvordan det var. I må meget gerne give forslag til interessante ting. Jeg er åben for alt, så bare fyr løs!

I niende var jeg i praktik hos mit normale arbejde. En hel uge med fuld løn! De 2500 lunede godt. Smiley
Du skal helt sikkert ud et sted, hvor der sker noget. Kan sku ikke være interessant at bruge en hel uge foran en pc. Skriv til en masse aviser og hør dem. Så kommer du sikkert med ud til pressemøder el.lign. Smiley

Ellers har jeg hørt positivt om forsvaret, hvor man skulle få en på opleveren. Der skal vidst nok søges god tid i forvejen.

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #4846: 05 Jun 2009, 03:54 »

Hey!

Jeg har fået at vide, at jeg skal ud og finde et praktik-sted. Jeg har tænkt på en masse ting, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i lavede, og hvordan det var. I må meget gerne give forslag til interessante ting. Jeg er åben for alt, så bare fyr løs!

Det kommer meget an på hvad du vil i fremtiden, jeg brugte min praktik til at prøve de to jobs jeg gerne ville overveje for fremtiden (plus to dage i en børnehave fordi jeg pjækkede da vi skulle vælge sted i 8.ende, skod unger). Nu ville jeg meget gerne være bager og jeg var ved to forskellige bagere og det gav mig da lidt blod på tanden som endte med jeg blev bager. Hvis du vil noget med håndværk, vil jeg dog anbefale at du forsøger at spørge lidt rundt først, for der er meget forskel på hvordan de forskellige steder behandler en, jeg var i Kvickly hvor det var top fedt og hos en privat bager hvor det var røv, så se om du kan få lidt info først.
Jeg var så 2 uger i praktik i 10.ende også, det var sku meget sjovt, det er jo bare en uges sjov og ballade og hvis man er til det kønne køn, så plejer 25-50% af sådan et hold være af den langhåret type....... Thumbs Up Der skal man vist bare være ude i god tid, jeg fik en ekstra uge fordi jeg selv tog kontakt til forsvaret så det var top dollar, nu ved jeg så ikke hvor du er fra i landet, men ville klart anbefale noget infanteri eller noget andet hær noget, flyvevåben og flåde er sku ikke så fedt.

Som andre vil jeg også advare mod at søge ned i tøjbutikker eller sportsbutikker, det lyder meget fedt, men 5 dage med at slæbe kasser og løbe efter ting rundt om i byen lugter af røv, det har jeg da hørt fra alle mine venner der skulle prøve det.

Men har du et bud på hvad du vil i fremtiden, er det lidt nemmere at vejlede

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

alek9000
Manager

« Svar #4847: 06 Jun 2009, 10:45 »

Eksamen, fysik. Hvilke forsøg kan man lave til afsnittet om luftforurening?

sindsygt
Gæst

« Svar #4848: 07 Jun 2009, 18:51 »

Hvordan beregner man arealet af en rhombe? Huh.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #4849: 07 Jun 2009, 18:57 »

er det ikke diagonal(a)*diagonal(b)*1/2

sindsygt
Gæst

« Svar #4850: 07 Jun 2009, 19:02 »

Har fundet ud af det nu Smiley..

Højde * grundlinie Smiley.

Pepe
Gæst

« Svar #4851: 07 Jun 2009, 19:54 »

Hej drenge Smiley På onsdag skal jeg op i mundtlig fysik - et fag jeg er helt lost i.

Vi kan blandt andet komme op i "Alkoholer", "Syrer, baser og salte" og "El-lære".

Er der nogen, der har nogle dispositioner til disse emner jeg kan få inspiration fra? Ville være en kæmpe hjælp!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #4852: 07 Jun 2009, 20:13 »

Hej drenge Smiley På onsdag skal jeg op i mundtlig fysik - et fag jeg er helt lost i.

Vi kan blandt andet komme op i "Alkoholer", "Syrer, baser og salte" og "El-lære".

Er der nogen, der har nogle dispositioner til disse emner jeg kan få inspiration fra? Ville være en kæmpe hjælp!

Det jeg oppe var en disposition nyttesløs.
Noter og grundbogen var de 2 ting, som hjalp mig til at få en 10-tal (meget fint da jeg lå på 02 i standpunkt)
Altså jeg havde en masse noter og forsøg, som min klasse i fællesskab havde skrabet sammen og kopieret, så hver og en fik et eksemplar.

Thaurat al Shabab

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #4853: 07 Jun 2009, 20:27 »

Nogle der ved noget om overgangsmodstand til jord Peace

,,

Pepe
Gæst

« Svar #4854: 07 Jun 2009, 20:35 »

Det jeg oppe var en disposition nyttesløs.
Noter og grundbogen var de 2 ting, som hjalp mig til at få en 10-tal (meget fint da jeg lå på 02 i standpunkt)
Altså jeg havde en masse noter og forsøg, som min klasse i fællesskab havde skrabet sammen og kopieret, så hver og en fik et eksemplar.

Men er det ikke rart at have en fremgangsmåde, så der er nogenlunde styr på hvad du laver?

Pepe
Gæst

« Svar #4855: 08 Jun 2009, 19:18 »

Vi kan blandt andet komme op i "Syrer, baser og salte" og "El-lære".

Hiver lige den her frem igen. Ville være fantastisk, hvis nogen kunne hjælpe. I øvrigt hvad skal man svare til spørgsmålet "Hvad er en ion?" Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #4856: 08 Jun 2009, 19:21 »

Hey drenge!
Jeg har nu et par dage til at færdiggøre mit projekt omkring hooliganregistret. Nogen der har et par forslag til ting som er vigtige at få med i min fremlæggelse? Et par råd i måske har, der har trukket op i en powerpoint eller sådan noget? Kan enten være at få noget grafisk med eller i den dur..

Hit me.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #4857: 08 Jun 2009, 19:25 »

Hiver lige den her frem igen. Ville være fantastisk, hvis nogen kunne hjælpe. I øvrigt hvad skal man svare til spørgsmålet "Hvad er en ion?" Smiley

http://da.wikipedia.org/wiki/Ion Wink

GudenEricsson
Gæst

« Svar #4858: 08 Jun 2009, 19:27 »

En ion er kort sagt, et atom som har afgivet eller modtaget en elektron. Hvis Hydrogen fx mister en elektron hedder atomet H+, da den mister en elektron, som har en ladning på -1, derved er ionen nu 1+ positiv. Så hvis der står - eller + efter et grundstof/molekyle er det en ion.

Håber det gav nogenlunde mening Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #4859: 08 Jun 2009, 19:31 »

En ion er kort sagt, et atom som har afgivet eller modtaget en elektron. Hvis Hydrogen fx mister en elektron hedder atomet H+, da den mister en elektron, som har en ladning på -1, derved er ionen nu 1+ positiv. Så hvis der står - eller + efter et grundstof/molekyle er det en ion.

Håber det gav nogenlunde mening Opstemt

Gav faktisk overraskende god mening Grin Thumbs Up

Tak Anders Wink

Håber stadig, der er nogen, der kan hjælpe mig med mit seneste indlæg? Smiley

Sider: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010