home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 489668 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skole
« Svar #30: 11 Aug 2006, 20:43 »

Gosser, nu kan jeg ikke lige huske, hvad du går i, hvis du overhovedet har skrevet det, men fysik og kemi er jo ikke det samme på dét højere niveau.. Smiley

Kerm

Jeg går på HHX Peace

Ehm, var inde og overvære 2 timers fysik på A-niveau på Gymnasiet, og for satan da det var kedeligt! Shockeret Opstemt

Men det er jo bare min mening, hvis du kan lide det, er det jo bare godt Wink
Logged


BasIth
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #31: 11 Aug 2006, 20:50 »

Hvad er de sværeste klasse-trin i folkeskolen? Altså ikke kun lektie mæssigt eller fag mæssigt, men i det hele taget med kammareter osv.?
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Skole
« Svar #32: 11 Aug 2006, 20:50 »

Fysik på højniveau er genialt! Atom-fysik er dog steneren, men ellers.. Opstemt

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skole
« Svar #33: 11 Aug 2006, 20:51 »

Hvad er de sværeste klasse-trin i folkeskolen? Altså ikke kun lektie mæssigt eller fag mæssigt, men i det hele taget med kammareter osv.?

Jeg vil nok sige at det klassetrinene lige under 9.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #34: 11 Aug 2006, 20:53 »

Fra 6. til 7. måske. Da 7. begynder at blive mere seriøst!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skole
« Svar #35: 11 Aug 2006, 20:55 »

Hvad er de sværeste klasse-trin i folkeskolen? Altså ikke kun lektie mæssigt eller fag mæssigt, men i det hele taget med kammareter osv.?

Hmm.. Sværeste klassetrin i folkeskolen? Der er jo ikke nogen af dem der er decideret svære (Cool), men hvis jeg skal vælge et er det indlysende nok de sidste år, da det bliver mere seriøst!
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #36: 11 Aug 2006, 21:03 »

Læste lige forkert... 7.-8.-9. måske?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skole
« Svar #37: 11 Aug 2006, 21:05 »

Læste lige forkert... 7.-8.-9. måske?

Ja, selvom 3. klasse nu også var tough!
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #38: 11 Aug 2006, 21:11 »

For mig var det nok 6. klasse, fordi vi i 7. Klasse skulle slåes sammen med 3 andre skoler. Ude på min gamle skole, havde vi det genialt sammen, og stort set alle i klassen var venner med hinanden. Heldigvis kom langt de fleste i klasse med deres bedste venner ude på den nye skole, incl. mig, men resten af min klasse er nu ret så ringe. Ingen af os fungerer sammen, vi har haft 3 lærer på godt og vel et år, vi har mobbet elever ud og andre er kørt psykis ned.. Det eneste tidspunkt man efterhånden mødes med de gamle venner, er når vi spiller fodbold sammen.

Det håber jeg sgu ikke du skal igennem, BasIth. Det er ikke sjovt.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #39: 11 Aug 2006, 21:20 »

For mig var det nok 6. klasse, fordi vi i 7. Klasse skulle slåes sammen med 3 andre skoler. Ude på min gamle skole, havde vi det genialt sammen, og stort set alle i klassen var venner med hinanden. Heldigvis kom langt de fleste i klasse med deres bedste venner ude på den nye skole, incl. mig, men resten af min klasse er nu ret så ringe. Ingen af os fungerer sammen, vi har haft 3 lærer på godt og vel et år, vi har mobbet elever ud og andre er kørt psykis ned.. Det eneste tidspunkt man efterhånden mødes med de gamle venner, er når vi spiller fodbold sammen.

Det håber jeg sgu ikke du skal igennem, BasIth. Det er ikke sjovt.

På min skole, var vores årgang blevet for "lille" til 4 klasser, så vi skulle slåes samme til 3.
Heldigvis blev vi ikke delt ud i nye klasser, men to blev lagt sammen, heldigvis ikke os. Dog har vi fået et par nye, men det er jo nice at klassen tords alt er "hel".
En af grunden til at det er super nice, er at vi til februar 2007 skal ud til film byen i Adveøre, hvor bl.a. Zentropa (dem bag Klovn) holder til. Derude skal vi så lave en film.

 Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #40: 11 Aug 2006, 21:29 »

For mig var det nok 6. klasse, fordi vi i 7. Klasse skulle slåes sammen med 3 andre skoler. Ude på min gamle skole, havde vi det genialt sammen, og stort set alle i klassen var venner med hinanden. Heldigvis kom langt de fleste i klasse med deres bedste venner ude på den nye skole, incl. mig, men resten af min klasse er nu ret så ringe. Ingen af os fungerer sammen, vi har haft 3 lærer på godt og vel et år, vi har mobbet elever ud og andre er kørt psykis ned.. Det eneste tidspunkt man efterhånden mødes med de gamle venner, er når vi spiller fodbold sammen.

Det håber jeg sgu ikke du skal igennem, BasIth. Det er ikke sjovt.

Da du snakkede med mig om at dine venner havde mobbet elever ud var du da nærmest glad for det Shockeret.. crazy
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #41: 11 Aug 2006, 21:30 »

Da du snakkede med mig om at dine venner havde mobbet elever ud var du da nærmest glad for det Shockeret.. crazy

Hvilket slet ikke betyder, at vi fungerer godt?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skole
« Svar #42: 11 Aug 2006, 21:35 »

..vi har mobbet elever ud og andre er kørt psykis ned..

Det var da ikke pænt gjort!

Rullende Øjne
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #43: 11 Aug 2006, 21:36 »

Det var da ikke pænt gjort!

Rullende Øjne

Det sidste har som sådan ikke noget med klassen at gøre. Det var problemer der hjemme, og så en smule fra skolen af :-)
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Skole
« Svar #44: 11 Aug 2006, 21:37 »

Da du snakkede med mig om at dine venner havde mobbet elever ud var du da nærmest glad for det Shockeret.. crazy

JG var jo med til det..

Det var da ikke pænt gjort!

Rullende Øjne

JG nød det!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 565 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010