home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Mar 2026, 19:42 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23355
  1 Bruger, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Anya164Mn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 652120 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #2790: 15 Sep 2008, 16:17 »

Hvordan finder jeg c i denne ligning:

2x2 + 4x + c = 0

Kan du ikke bare bruge diskriminantformlen? Så er c vel bare 1, når du skal lave udregningerne.

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #2791: 15 Sep 2008, 16:19 »

Ja, præcis én løsning Wink

Det gør det lidt lettere Wink Løs den som en normal andengradsligning, hvor du betragter c som en konstant. Når du skal finde d=b2-4ac ved du at dette skal give 0 for at der kun er én løsning.. Så er det bare at sætte ind, sætte d lig 0 og isolere c.
Hvis ovenstående er helt uforståeligt må du lige sige til!! Jeg har fået c = 2 hvis det er nogen hjælp!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2792: 15 Sep 2008, 16:25 »

Jeg takker for hjælpen Wink

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #2793: 15 Sep 2008, 16:28 »

så lidt Peace

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #2794: 15 Sep 2008, 18:54 »

Hey. Vi skal lave "skriv til avisen", hvilket er en opgave der betdyer at vi skal lave vores egen avis.

Men overemnet hvis man kan kalde det det er "En lille verden". Nogle er kan give ex på at verden er blevet mindre. Her tænker jeg ikke kun fysisk? Smiley

Flere bud? Peace

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #2795: 15 Sep 2008, 20:02 »

Politik?

søgaard skriver, at han lavede det i 7. klasse. Nu ved jeg så ikke om det er der du går, men politik plejer at give plusser hvorend du er.

Real Madrid <3

Chakana
Manager

« Svar #2796: 15 Sep 2008, 20:21 »

Hey! :-)
Vi har haft om emnet 'Travelling' (At rejse), i engelsk. Vi skulle så svare på de tre nedenstående spørgsmål, og så vil jeg høre Jer om det er okay hvad jeg har skrevet?
;-D

How do we see ourselves?
My own opinion | my own guess | my own knowledge | my own experience
I think that we are nice people, most of us. If there is a tourist asking to find way, will we answer friendly because we also want to be well treated. I think that the tourist specially love Denmark because it’s a very peaceful country, and we don’t have earthquakes, tornados or other kind of natural disasters. I think especially that people from countries where there is a major difference in the cultures; think that we Danes are exciting people. What makes us interesting is the way we live; the way we celebrate birthdays, Christmas and New Year, is so different that other people think it's exciting.

How do others see us?
I think especially that people from countries where there is a major difference in the cultures; think that we Danes are exciting people. What makes us interesting is the way we live; the way we celebrate birthdays, Christmas and New Year, is so different that other people think it's exciting. This was the same as before but it fits. On the contrary, I believe that people who moves to Denmark from Africa, Turkey, Pakistan, Iran etc. are not feeling good, at least not everybody. In Copenhagen, Aarhus and Odense racism is not a problem, unlike the small towns/villages where racism is a big and bad problem.

How do I see others?
My father and I have been very much on the trip. He has taught me a lot about how to travel, and I have had many experiences with other people and cultures. The nicest people I have ever met are British and Vietnamese. They are incredibly hospitable and will help at any time. If you can’t find the way, then they will find a city map and show the way. If you can’t find a good place to eat, they will give you a recommendation, etc. I love travelling and meeting new people. When I get a job in the future, I will not have a car or an expensive occasion, so I can afford to travel and other exciting stuff.

Arsenal Football Club

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #2797: 15 Sep 2008, 21:11 »

In Copenhagen, Aarhus and Odense racism is not a problem, unlike the small towns/villages where racism is a big and bad problem.

Det er jeg uenig i. Jeg vil faktisk sige, at det er modsat.

Chakana
Manager

« Svar #2798: 15 Sep 2008, 21:18 »

Det er jeg uenig i. Jeg vil faktisk sige, at det er modsat.
Jeg har boet i Odense(gør jeg nu igen), hvor der ikke er noget som hedder 'Det vil jeg ikke, han er sort!'.
Jeg har boet i en lille by med 4000 indbyggere hvor der blev råbt efter indvandrerne og de fik smadret noget af deres hus osv.

:-/

Arsenal Football Club

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #2799: 15 Sep 2008, 21:23 »

Jeg har boet i Odense(gør jeg nu igen), hvor der ikke er noget som hedder 'Det vil jeg ikke, han er sort!'.
Jeg har boet i en lille by med 4000 indbyggere hvor der blev råbt efter indvandrerne og de fik smadret noget af deres hus osv.

Der må jeg altså give naRF ret.. Men det kommer jo helt an på hvor man trives og bor..

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Chakana
Manager

« Svar #2800: 15 Sep 2008, 21:28 »

Det er i hvert fald sådan som jeg forklarede det, men det er måske anderledes i de andre dele af landet. :-)

Arsenal Football Club

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #2801: 15 Sep 2008, 21:39 »

Det er i hvert fald sådan som jeg forklarede det, men det er måske anderledes i de andre dele af landet. :-)

Ja, men jeg kender også en god del som bor i Odense, som beskriver det knap så rosenrødt som du gør det.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #2802: 15 Sep 2008, 21:50 »

Jamen så synes jeg, at du skal skrive det. For jeg tænker det er forkert, men kom med nogle eksempler og erfaringer - så er det jo fint.

Chakana
Manager

« Svar #2803: 15 Sep 2008, 22:09 »

Ja, men jeg kender også en god del som bor i Odense, som beskriver det knap så rosenrødt som du gør det.
Jeg beskrev det bestemt ikke rosenrødt, jeg beskrev bare at det ikke er slemt i "storbyerne" i forhold til i de små byer. Jeg skrev jo ikke at de ligefrem gik og krammede og holdt i hånd, dét havde været rosenrødt!

Arsenal Football Club

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #2804: 16 Sep 2008, 13:50 »

En der kan oversætte de her sætninger til dansk? De driller mig!

Darf man leichte arbeiten übernehmen.

&

darf man bis 21 uhr ausbleiben. Mit den Eltern darf man später nach Hause kommen.
« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 13:53 af Niszen » Logged

Manchester United
Odense Boldklub

Sider: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010