home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:35:16 Broen13 Blogs #3 Youth to Gold
I går kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I går kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 610163 gange)
Niko
Gæst

Sv: Skole
« Svar #2235: 09 Mar 2008, 20:45 »

Det er formentlig oversat fra Babel Fish eller sådan noget, så du skal nok sætte nogle "der" die" "das" ind, plus en masse andre lignende ord

Freetranslation.

vondracek
Gæst

« Svar #2236: 11 Mar 2008, 19:43 »

Nu har jeg lige brug for Jeres hjælp herinde på FMFreaks. Sidder og skal skrive lidt om velfærdsreformen og tænke over følgende: Overvej hvorfor velfærdsreformens foranstaltninger ikke var mere vidtrækkende, trods flere økonomers opfordringer herom.

Jeg plejer nu aldrig at spørge om hjælp til lektier over nettet, men forstår virkelig ikke så meget af den der velfærdsreform. Håber der er en/flere der kan hjælpe.

mazda14
Juniorspiller
**

« Svar #2237: 13 Mar 2008, 16:02 »

Jeg har et spørgsmål der omhandler et fysikforsøg i 1.G.

Vi skal måle længden af signalsporet på en CD, ved hjælp af en laser.
Jeg har alle målingerne, antallet af signalspor i alt og CD'ens gitterkonstant.

Jeg mangler bare 'ligningen' så jeg kan regne længden af signalsporet ud.
Er der nogle af jer der har lavet den slags opgaver?

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #2238: 21 Mar 2008, 12:04 »

Hej allesammen.
Nogen som har lavet et summary til filmen " In the name of the father"?

Gosser
Manager

« Svar #2239: 22 Mar 2008, 13:29 »

Hej igen!

Jeg har brug for jeres hjælp, og håber i kan/vil hjælpe mig! Smiley Jeg skal til Erhvervscase-årsprøve på tirsdag, og er i gang med at udarbejde min fremlæggelse.

Virksomheden vi har arbejdet med er Morsø Jernstøberi A/S, og jeg har valgt at fremlægge et problem vi har fundet i vores gruppe, der går ud på at de skal indføre akkordløn med garanteret mindsteløn i stedet for tidsløn, for produktionsmedarbej derne.

Til dette skal jeg have udarbejdet en såkaldt aktionsplan, der fortæller hvordan Morsø Jernstøberi A/S får dette indført. Det er her i kommer ind i billedet, for jeg ved ikke hvordan man i praksis skifter lønsystem i en virksomhed. Jeg formoder ikke, at man bare lige meddeler medarbejderne, at nu er der kommet andre boller på suppen! Tunge

Så: Hvordan indfører man akkordløn med garanteret mindsteløn i stedet for tidsløn, i en virksomhed?

Jeg tænker sådan noget med "X-chefen gør dit, blablabla gør dat" osv. Smiley

Håber i forstår mig, og kan hjælpe! Hvis i ikke gør, så skriv endeligt.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2240: 22 Mar 2008, 13:32 »

Jeg vil råde dig til at spørge en boss i en virksomhed Opstemt eller ringe til nogen rundt omkring de ved det vel bedre end os freaks Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #2241: 22 Mar 2008, 13:33 »

Ja, men kan være der er nolge bosses herinde! Opstemt

Kan også være den gamle ved det. Må vente til han kommer hjem, medmindre der lige kommer en freak og brillierer! Djævel

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #2242: 24 Mar 2008, 10:29 »

sidder og laver indskrivning og skal finde ud af hvor mange liter en tankvogn kan indeholde

den er 10 meter lang og radiussen er 1  jeg har fundet rumfanget men så er det det med hvor mange liter

hvor mange md3 skal der til en m3

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #2243: 24 Mar 2008, 10:33 »

Mener der går 1000 liter på en m3

Arsenal!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #2244: 24 Mar 2008, 11:22 »

hvor mange md3 skal der til en m3?

Jeg går ud fra at du mener dm3, altså kubikdecimeter. En dm3 er 10x10x10 cm, og er lig med en liter.

Til en m3 skal du bruge 1000 dm3 eller 1000 liter.

Veni, vidi, vici

søgaard
Gæst

« Svar #2245: 24 Mar 2008, 12:57 »

Nu har min (højtelskede crazy ) dansklærer været på spil igen, og har givet en uddrag af "Et dukkehjem" af Henrik Ibsen, og det er mindst lige så kedeligt som det lyder.. Så hvis der er nogle af jer, der har noget info om teksten eller forfatteren, så kan det helt sikker bruges Opstemt

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #2246: 25 Mar 2008, 13:40 »

Jeg har fået overemnet Kriminalitet og Vold og som under emne har jeg Hooliganisme . . .

Så jeg ville spørge om der er nogen, som har lavet noget om hooliganisme, for jeg kunne godt bruge lidt hjælp:P

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #2247: 25 Mar 2008, 13:43 »

Jeg har fået overemnet Kriminalitet og Vold og som under emne har jeg Hooliganisme . . .

Så jeg ville spørge om der er nogen, som har lavet noget om hooliganisme, for jeg kunne godt bruge lidt hjælp:P

Det lyder da ellers som et emne, du selv har valgt? Men har din lærer ikke givet dig nogle spørgsmål, du skal arbejde ud fra, eller skal du selv lave dem ? Og hvilken klasse går du i ?

-bune

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #2248: 25 Mar 2008, 13:47 »

Det lyder da ellers som et emne, du selv har valgt? Men har din lærer ikke givet dig nogle spørgsmål, du skal arbejde ud fra, eller skal du selv lave dem ? Og hvilken klasse går du i ?

-bune

Vi fik overemnet Kriminalitet og Vold, i det emne valgte min gruppe Hooliganisme ...

Jeg går i 8. klasse Opstemt

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #2249: 25 Mar 2008, 13:49 »

Heps.

Det er jo et godt valg, går ud fra i er et par friske fodbolddrenge i den gruppe :-)

Men i skal så selv lave problemformuleringe n? Er det projektopgave, så I skal fremlægge eller er skal det munde ud i et skriftligt produkt ? Må det handle om hooliganisme udenfor Danmark eller hvordan ?

Sider: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010