home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:35:16 Broen13 Blogs #3 Youth to Gold
I går kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I går kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 610105 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #2205: 02 Mar 2008, 20:15 »

www.wikipedia.dk og evt. www.statistikbanken .dk til talmateriale

Synes bare ikke rigtig jeg kan finde så meget om Danmarks økonomi  omkring slutningen af 1800 tallet.

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #2206: 02 Mar 2008, 20:19 »

Synes bare ikke rigtig jeg kan finde så meget om Danmarks økonomi  omkring slutningen af 1800 tallet.
Søg økonomisk historie i søgefeltet, så skulle der gerne komme noget frem

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #2207: 02 Mar 2008, 20:24 »

Søg økonomisk historie i søgefeltet, så skulle der gerne komme noget frem

Okay, tak  Peace

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #2208: 03 Mar 2008, 20:21 »

Nu sidder jeg med min stil som jeg skal aflevere imorgen, og nu har jeg i lang tid prøvet at finde om disse 2 ting men uden held.

Politik i det moderne gennembrud og Sociale forhold?

Moderne gennembrud = 1870-1900 ca. Bare for at sætte det på plads  Peace

Djævlen
Gæst

« Svar #2209: 04 Mar 2008, 15:00 »

Hej drenge.

Jeg skal gerne have noget hjælp til en omgang tysk. Jeg er efterhånden ret desperat. Jeg skal læse tre artikler, og kunne skrive et fyldigt referat ud fra dem. Der er dog en af dem, der volder mig problemer, og derfor ville jeg høre, om nogen ville hjælpe mig med den?

http://www.mdz-moskau.eu/index.php?date=1204044030&searc=Putin

Hvis nogen kunne skrive et referat af denne artikel, så ville jeg blive MEGET glad.

Ps. Focus er et tysk blad.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2210: 04 Mar 2008, 15:06 »

Djævlen, er det fordi du ikke forstår artiklen eller fordi du ikke kan skrive et referat bare?

Djævlen
Gæst

« Svar #2211: 04 Mar 2008, 15:08 »

Djævlen, er det fordi du ikke forstår artiklen eller fordi du ikke kan skrive et referat bare?

Jeg forstår ikke rigtigt artiklen - jeg er herre elendig til tysk - og babelfish har ikke just været nogen stor hjælp.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2212: 04 Mar 2008, 15:11 »

heh okay. skulle ellers til at råde dig til at bruge Google translate, men det er jo det samme. kan desværre ikke hjælpe.

Djævlen
Gæst

« Svar #2213: 04 Mar 2008, 15:23 »

heh okay. skulle ellers til at råde dig til at bruge Google translate, men det er jo det samme. kan desværre ikke hjælpe.

Okay, ellers tak :-)

The_Jonas
Førsteholdsspiller

« Svar #2214: 04 Mar 2008, 16:29 »

The "system Putin" in close-up
The WDV to guest with German media in Moscow - this time with the focus

The focus in Moscow — that is Boris riding shoemaker. But riding shoemaker is more than the focus, authors of several books concerning Russia, the next appears i.e. in the spring. The reactions of the staatsmacht to its publications over „the system Putin“ are for the journalist an indication for the fact that it puts the finger again and again into the wound.

Defector. Feeler gauge. Jew sow. Boris riding shoemaker read and heard some already in such a way in Russia over itself. In Germany it would not let insults sit like these simply on itself. In Moscow the Focus-correspondent tries to hold with humor against it and writes a gloss for focus-on-line. Such derailing are not rare against it and find easy over the InterNet spreading, like for example in reader comments on Inosmi.ru, the presseschau of the national press agency RIA Nowosti.

Muscovite the focus office leads Boris riding shoemaker since 1999. Its personal relationship with Russia continues to go back however much and took its at the beginning of 1988, when it visited 17-jaehrig in the context of a youth exchange the Soviet Union at that time — and neck over head fell in love. For frightening his parents riding shoemaker packed thereupon after the Abitur its things and 1990 pulled to its youth love to Moscow, where he learned the Russian language in the self-instruction. It completed interpreter training and lived first until 1995 in Russia, returned then for a Volontariat with „the Augsburger general one“ to Germany, not for for a long time however, as should be it shown.

Today riding shoemaker has the Kremlin constantly before eyes. Its office in a contemplative dwelling with two work rooms, small kitchen and balcony to the Marxistskaja Uliza is in 17. Stick, granted privilege prospect on the city centre including. But journalistically the Bavarian goes preferentially into the valleys of the Kremlin politics. That got around itself obviously also up to the government. Riding shoemaker reports from anonymous murder threats to appearance of its youngest book „Putins Demokratur. As the Kremlin teaches the west being afraid“. Also high officials it would have let know, with his work live it dangerously. Several times it was struck by policemen and arrested with the European Union Russia summit 2007 in Samara even briefly. Riding shoemaker tells that nearly anecdoteful, as if it wants itself and others erheitern. „The laughter has probably a protective function“, believes it. Because the reality is seriously enough.

Only recently Boris riding shoemaker as well as the moldawischstaemmige n lady journalist Natalja Morar in pc. Petersburg investigated. In the meantime you are refused the entry to Russia. Critical reporting abroad is the more important in view of the many adapted Russian media: „Propaganda may not triumph, we to journalists must against it hold. I find it mad that under the German correspondents so unrestricted solidarity prevails.“ Russian colleagues, who reported independently, are however exposed to completely different pressure. „Those do not have a message behind itself, which protects them.“

Riding shoemaker writes around the 30 articles per year for the focus. That it am not subject to an obligation to have to appear each week it does not hold for a luxury which can be underestimated, because it means much free space for intensive searches. Meanwhile the author works on his newest book concerning the successor of Vladimir Putin as a Kremlin ruler. „My first thought was that it is easier to write over an empty binder“says riding shoemakers bitingly. But so little material Dmitrij Medwedew at first sight to offer seems, the many Kremlin-internal plots are so exciting around it. Riding shoemaker can rely after own words on informed sources: Sometimes also Kremlin functionaries come closer to him.

Kan ikke se, hvad der er galt med BabelFish? Wink

Djævlen
Gæst

« Svar #2215: 04 Mar 2008, 16:36 »

Riding Shoemaker Grin

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #2216: 04 Mar 2008, 19:41 »

Heeey freaks !
Jeg er lige netop nu i gang med projekt uge om ''Vold blandt unge''

Er der nogen af jer der har noget lignede eller kender et sted hvor man kan finde gode ting?

P.S.

det kunne være nice hvis i vidste et sted hvor man kunne se udtalelser fra unge som selv havde været ude i det Wink

søgaard
Gæst

« Svar #2217: 04 Mar 2008, 20:08 »

Heeey freaks !
Jeg er lige netop nu i gang med projekt uge om ''Vold blandt unge''

Er der nogen af jer der har noget lignede eller kender et sted hvor man kan finde gode ting?

P.S.

det kunne være nice hvis i vidste et sted hvor man kunne se udtalelser fra unge som selv havde været ude i det Wink
Der var for noget tid siden, noget i station 2 om voldlige unge, mener jeg Smiley det kunne bruges, hvis det er til og få fat på Smiley

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #2218: 04 Mar 2008, 20:09 »

Der var for noget tid siden, noget i station 2 om voldlige unge, mener jeg Smiley det kunne bruges, hvis det er til og få fat på Smiley

Det har vi fundet Smiley

men ellers tak for det . .

søgaard
Gæst

« Svar #2219: 04 Mar 2008, 22:18 »

Så er den gal med den satans matematik igen Wink jeg får at vide: En eksponentiel udvikling på formen f(x)=a^x skærer i to punkter, som du uden at tegne den kan bestemme. Hvilke ?

Kunne være perfekt, hvis en af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig, da jeg er fuldstændig lost.. der er intet i mine notater der står noget om det :/

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010