home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:01:44 Broen13 Blogs #1 Youth to Gold
I dag kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I dag kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23174
  1 Bruger, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejplotsdbl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 609833 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #2100: 18 Feb 2008, 15:57 »

To late Smiley

mephix
Gæst

« Svar #2101: 18 Feb 2008, 16:05 »

Jeg går i 1.g på stx, og har fået en rapport for om kost. Der er bare et område jeg er i tvivl om:

Spm: Fedt indeholder 38 kJ/g, mens 30 kJ svarer til 1 g "sideflæsk" (fedt på kroppen). Forklar hvorfor det ikke er 38 kJ der svarer til 1 g fedt på kroppen.

Jeg ville blive rigtig glad hvis nogle biologinørder  Tunge eller andre der har forstand på dette gad hjælpe.

Umiddelbart ville jeg mene det er fordi det fedt du har siddende på sidebenene, ikke er 100% ren fedt. Hvor det resultat på 38kJ/g er kommet folk i hænde i en forbrænding med 100% ren fedt. Og derfor må de ca 30kJ/g på sidebenene altså være et gennemsnit. Men hæng mig ikke op på det. Dette er bare hvad jeg lige kunne frem til.

Djævlen
Gæst

« Svar #2102: 18 Feb 2008, 17:06 »

Hej drenge!

Jeg søger lidt om Hillary Clintons udenrigspolitik i den igangværende valgkamp, hvorfor det ville være dejligt, hvis en af jer (Red Love fx) kunne finde noget omkring dette emne.

Red love
Gæst

« Svar #2103: 18 Feb 2008, 18:47 »

Hej drenge!

Jeg søger lidt om Hillary Clintons udenrigspolitik i den igangværende valgkamp, hvorfor det ville være dejligt, hvis en af jer (Red Love fx) kunne finde noget omkring dette emne.
Hej djævlen, et udklip fra informationen her, der kort ridser det op:

Hillary Clintons udenrigspolitiske rådgivere omfatter Madeleine Albright, Sandy Berger, Wesley Clark og Richard Holbrooke. Det er den hårde fløj fra Bill Clintons tid, Balkankrigenes stab. Blandt de mere forskningstunge er Anne Marie Slaughter, der spås en høj post i en Clinton-administration. Hendes teori rummer en radikal vision af USA-centreret orden bygget på netværk og værdier. Langt fra Bushtidens militære løsninger, men lige så langt fra europæiske drømme om et USA, der vender tilbage til ligeværdig multilateralisme, folkeret og forhandlinger. Det nærmer sig ”neokonservativisme med bløde midler”.

Begge typer af rådgivere hos Hillary Clinton fortsætter en altdominerende tradition i USA’s udenrigspolitik, man kunne kalde ”idealisme-realisme”. Der holdes mange forvrøvlede taler, hvor idealisme og realisme stilles op mod hinanden – oftest for at bringes sammen til sidst. (Hillary Clinton har holdt en af de mest gennemførte af slagsen.) Men USA’s udenrigspolitik er faktisk domineret af deres fusion: den indholdsmæssige kerne er amerikanske politiske principper som demokrati og menneskerettigheder og midlerne et passende miks af diplomati og militær magt.

Ellers kan det nævnes at hun i modsætning til f.eks. Obama stemte for Irak Krigen, men nu er stærk modstander af den.

Ellers kan du også prøvet at kigge på det her link: http://blog.politiken.dk/kampagnesporet/hillary-clinton-d/
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 18:54 af Red love » Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #2104: 18 Feb 2008, 22:06 »

Hej boyser.

Jeg står og skal bruge en artikel om hjemmeløse i engelsk.. Der er vel ikke nogle af jer der har sådan en liggende?
På forhånd tak  Wink

Cencur
Manager

« Svar #2105: 18 Feb 2008, 23:05 »

Hej!

- Jeg har en opgave om narcissisme i psykologi, og jeg kan overhovedet ikke finde nogen som helst eksempler på et konkret eksempel på narcissisme, udover Narcissus (grækeren som det stammer fra) - Hjælp mig, den skal afleveres i morgen klokken 12, og det er det eneste jeg mangler Skuffet

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

søgaard
Gæst

« Svar #2106: 18 Feb 2008, 23:06 »

Psykologi.. godt jeg først får det næste år Wink

Cencur
Manager

« Svar #2107: 18 Feb 2008, 23:07 »

Glæd dig, det er ikke særlig svært Smiley Kun kedeligt at høre på!

arsenalistic
Manager

« Svar #2108: 18 Feb 2008, 23:10 »

Glæd dig, det er ikke særlig svært Smiley Kun kedeligt at høre på!

Har du fundet eksempler? Kig på div. psykopater gennem tiderne.

Go you Gunners!

Gosser
Manager

« Svar #2109: 18 Feb 2008, 23:12 »

Hej!

- Jeg har en opgave om narcissisme i psykologi, og jeg kan overhovedet ikke finde nogen som helst eksempler på et konkret eksempel på narcissisme, udover Narcissus (grækeren som det stammer fra) - Hjælp mig, den skal afleveres i morgen klokken 12, og det er det eneste jeg mangler Skuffet

Hvad med den bølge af såkaldte "prettyboys", der bevæger sig hen over Danmark?

Cencur
Manager

« Svar #2110: 18 Feb 2008, 23:14 »

Har du fundet eksempler? Kig på div. psykopater gennem tiderne.

Kan du komme med nogle navne, for har søgt google tyndt efterhånden, og kan ikke finde nogen hvor der står "David Beckham er narcissist pga det og det.."

Cencur
Manager

« Svar #2111: 18 Feb 2008, 23:15 »

Hvad med den bølge af såkaldte "prettyboys", der bevæger sig hen over Danmark?

- Også selvfølgelig noget jeg har i tankerne, men ingen gider skrive meget om det, og jeg skal desværre bruge faktuelle oplysninger, ellers havde jeg bare klasket noget sammen om Beckham, Cesær & nexus-drenge!

arsenalistic
Manager

« Svar #2112: 18 Feb 2008, 23:20 »

- Også selvfølgelig noget jeg har i tankerne, men ingen gider skrive meget om det, og jeg skal desværre bruge faktuelle oplysninger, ellers havde jeg bare klasket noget sammen om Beckham, Cesær & nexus-drenge!

Kig på nogle seriemordere eller lign. Det er bare et hint.

Uddyber lige: Du kan i store træk sammenligne de to, dog skal man være opmærksom på, at den afgørende forskel ligger i samvittigheden.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 23:23 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Cencur
Manager

« Svar #2113: 18 Feb 2008, 23:23 »

Prøver mig frem! Tak for det hurtige svar. Tror også jeg er ved at gå lidt død i det, har siden foran computeren siden klokken to og laver opgaver.

arsenalistic
Manager

« Svar #2114: 18 Feb 2008, 23:25 »

Prøver mig frem! Tak for det hurtige svar. Tror også jeg er ved at gå lidt død i det, har siden foran computeren siden klokken to og laver opgaver.

Må du bruge fiktionelle karakterer eller skal det være rigtige personer? Må du bruge kultur som eksempel?

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010