home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 473 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 609102 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #1560: 09 Dec 2007, 19:04 »

Football factory og Green Street er vel oplagte, ellers har McInntery (hvordan det end nu staves) lavet en undercover dokumentar omkring Chelsea Headhunters Smiley

Football factory har jeg kigget lidt på, mens jeg ikke rigtig kender de andre to, men dem skulle man måske kigge noget nærmere på også

mange tak for forslagene Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #1561: 09 Dec 2007, 19:07 »

Håber der er nogen der hurtig vil hjælpe skal aflevere i morgen
Bor du i Thisted?

absalonsen
Gæst

« Svar #1562: 09 Dec 2007, 19:45 »

smider det lige herind også

men nu skal jeg engang til næste år skrive om hooliganisme, så jeg ville lige spørge om nogen her kender nogle bøger om emnet, evt. film? De behøver ikke nødvendigvis være på dansk, må også være på engelsk.

De skal gerne belyse selve hooliganismen på en eller anden måde, og derved ikke bare en fortælling om hvad der skete i de forskellige tragedier der har været?

Dem som C90 nævner er gode. Du kan også læse Birger Peiterses "Dem der ikke hopper..."
Jeg har selv skrevet om hooligans og bl.a. brugt det i min opgave.

Nu skal jeg bruge lidt hjælp. Jeg skal til engelsk terminsprøve i morgen. Men har glemt papirene på skolen, om hvordan der foregår. Nogn, der har et link til en "oversigt" eller evt. tidsplan? Smiley

Chris
Gæst

« Svar #1563: 09 Dec 2007, 20:27 »

Håber der er nogen der hurtig vil hjælpe skal aflevere i morgen

Husk at skrive alle navneord med stort. Der er nogle udsagnsord som skal bagerst i sætningen og så har du heller ikke helt styr på bøjningerne af f.eks. Heisse. Ellers har du da talentet taget i betragtning af at det er din første tyske aflevering.

Niko
Gæst

« Svar #1564: 09 Dec 2007, 20:31 »

Bor du i Thisted?

Nej, det er bare noget han skriver for sjov.  Smiley

DelPiero1
Gæst

« Svar #1565: 09 Dec 2007, 20:35 »

men nu skal jeg engang til næste år skrive om hooliganisme, så jeg ville lige spørge om nogen her kender nogle bøger om emnet, evt. film? De behøver ikke nødvendigvis være på dansk, må også være på engelsk.

De skal gerne belyse selve hooliganismen på en eller anden måde, og derved ikke bare en fortælling om hvad der skete i de forskellige tragedier der har været?

Jeg vil klart sige Football Factory. Der er alt for meget "hooliganisme er noget lort" i Green Street. Hvor der i Football Factory bliver sagt at de vil gøre det om igen til hver en tid.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #1566: 09 Dec 2007, 20:46 »

Søg evt. på Danny Dyers ( Johnson for Football Factory ) programer på youtube, som han har lavet sammen med Discovery. Et program hvor han har taget det meste af Eroupa rundt of besøger en masse Hoolian fraktioner . Det kommer hver Onsdag kl.23:00 på Discovery.

Programeget hedder Football Hooligans International

motZ
Gæst

« Svar #1567: 09 Dec 2007, 20:53 »

Kommer også om lørdagen samme tid eller noget.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1568: 10 Dec 2007, 14:33 »

Nå, drenge... Jeg skal beskrive den logistiske udvikling indenfor detailhandel, og er umiddelbart pænt lost.. Anyone? Smiley.

Jeg har gået og tænkt lidt på, om det måske kunne være noget i den dur med, at fx kiosker osv. arrangerer sig i kæder, således at de kan spare omkostninger på logistikken den vej igennem, men ellers er jeg blank. Nogle idéer?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst

« Svar #1569: 10 Dec 2007, 14:42 »

Nå, drenge... Jeg skal beskrive den logistiske udvikling indenfor detailhandel, og er umiddelbart pænt lost.. Anyone? Smiley.

Jeg har gået og tænkt lidt på, om det måske kunne være noget i den dur med, at fx kiosker osv. arrangerer sig i kæder, således at de kan spare omkostninger på logistikken den vej igennem, men ellers er jeg blank. Nogle idéer?

Det logistiske siger mig umiddelbart heller ikke noget, men kan det være noget med ændret forbrugeradfærd? Såsom større miljøbevidsthed, andre kulturer slår igennem, større bevidsthed omkring sundhed m.m.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1570: 10 Dec 2007, 14:45 »

Ændret forbrugeradfærd har jo intet med logistik at gøre.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst

« Svar #1571: 10 Dec 2007, 14:49 »

I know, tænkte du måske ku' bruge det til et eller andet. My fault. Opstemt
Logistik har noget at gøre med transport, lagring, indkøb osv., så vidt jeg ved.
Hvor lang skal din opgave være? For ellers lyder din idé med kiosken vel ret fin, der skal bare lidt "fylde" på.

-Benja-
Gæst

« Svar #1572: 10 Dec 2007, 15:52 »

Er igang med at lave arbejdsspørgsmål til en roman.

Hvad vil det sige ?

"Er der flere handlingsforløb ( Hoved- og bi forløb)"

Er handlingen kronologisk eller springende"

Gosser
Manager

« Svar #1573: 11 Dec 2007, 10:38 »

Nogen der har lavet erhverscase, med Quilts of Denmark A/S?

Vi skal have fundet omkring 10 problemer ved virksomheden, men vi mangler ca. tre.

MLL
Manager

« Svar #1574: 12 Dec 2007, 15:55 »

Hej.

Jeg er igang med at skrive en novelle som hedder:

Med ryggen mod muren
-En gamblers problemer.

Jeg tænkte på om der ikke var en der kunne lave et topbanner til det.
Novellen handler om en gambler der kommer i problemer og kommer til at skylde nogle penge væk.

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010