home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23346
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Korrnus
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 647176 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #1365: 30 Okt 2007, 22:22 »

Zone er vist også HG'er, MLL? Det forklarer jo alt, se min signatur WinkWinkWink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gosser
Manager

« Svar #1366: 30 Okt 2007, 22:22 »

Ja, han laver ikke en skid. Men det er vel det man kan forvente, af HG Tunge

Zone er vist også HG'er, MLL? Det forklarer jo alt, se min signatur WinkWinkWink

Omkring den: Det er klart den fedeste signatur på hele siden! Får mig et godt grin, hver gang jeg ser den Wink Peace

Gosser
Manager

« Svar #1367: 31 Okt 2007, 16:26 »

Hvad er et polygonområde og hvordan fremkommer det?

Hjælp ønskes! Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1368: 31 Okt 2007, 16:42 »

Hvad er et polygonområde og hvordan fremkommer det?

Hjælp ønskes! Smiley

Her kommer lige nogle flere:

Hvad er en kriteriefunktion?

Hvordan løses et maksimeringsproblem?

Hvordan løses et minimeringsproblem?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1369: 31 Okt 2007, 17:13 »

Det er jo sygt åbne spørgsmål. I hvilken retning forventer du svar, Gosser?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gosser
Manager

« Svar #1370: 31 Okt 2007, 17:26 »

Jeg ved det ikke helt. Har bare skrevet det der står på mine ark Tunge

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #1371: 31 Okt 2007, 17:44 »

Jeg ved det ikke helt. Har bare skrevet det der står på mine ark Tunge

*lol*...Overvejet, at følge med i skolen, i stedet for at spille FM? Hævet Øjenbryn

Det er jo ikke helt nok i sig selv, at være vestjyde, selvom det er en fortrinlig egenskab. Der skal også lidt lærdom til, så du kan være 100% sikker på at tage et job fra en sjællænder funny

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #1372: 31 Okt 2007, 18:14 »

Figuren viser hvordan præmiepengene i WTA Tour er vokset i perioden 1980-2004. Det fremgår af figuren, at præmiepengene ned tilnærmelse er vokset lineært.

Bestem en regneforskrift for den lineære funktion, f, der beskriver præmiepengene (mål i mio. kr.) som funktion af antal år efter 1980, idet det oplyses, at f(0)=50 og f(24)=340.

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager

« Svar #1373: 31 Okt 2007, 18:47 »

Du har da meget fri Zone

På det seneste har jeg også været en del hjemme.. Sygdom, ferie og i sidste uge samt i mandags har der været projekt. I dag og i morgen er der så eksmanen i det projekt, hvor jeg så skal op i morgen Smiley

Ja, han laver ikke en skid. Men det er vel det man kan forvente, af HG Tunge

...

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #1374: 31 Okt 2007, 20:06 »

*lol*...Overvejet, at følge med i skolen, i stedet for at spille FM? Hævet Øjenbryn

Gør jeg også, men når det ikke engang står i bogen, såååeeeh Wink

-KNM-
Manager

« Svar #1375: 31 Okt 2007, 20:13 »

Et maksimeringsproblem og minimeringsproblem (noget tid siden jeg har haft det):

Går ud fra at du har en TI lommeregner.
"define XXXXX=F(x)"
"define d(F(X)=Fm(x)"
"Solve(fm(x)=0,x)

Dette finder alle maksima. SÅ kan du skitsere grafen (evt på lommeregner) og derved vise at det er et maksimum/minimum.

Håber det var det, du skulle bruge.

Rossonero
Gæst

« Svar #1376: 31 Okt 2007, 20:15 »

Gør jeg også, men når det ikke engang står i bogen, såååeeeh Wink

Så kan du da bare google det Tunge

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1377: 31 Okt 2007, 20:17 »

Polygon:
Polygonområdet er en mangekant i et koordinatsystem, og det angiver nogle begrænsninger. Man kan også kalde et polygonområde for et begrænsningsområde.

Det fremkommer ved hjælp af nogle lineære uligheder, som altså er begrænsningerne, der nu engang er lagt. Dette kan fx være, at maskine A max kan producere 400 sten om året eller lignende.

Kriteriefunktion:
Kriteriefunktionen er den funktion, som angiver hvilken sammensætning der er optimal. Dette kan forstås på den måde, at når virksomhederne fx max kan producere 400 af sten A og 200 af sten B samtidig med, at dem der lægger stenene max kan lægge x antal af sten A og x antal af sten B i ugen, så er kriteriefunktionen den funktion, der angiver hvor mange virksomheden skal producere af sten A og sten B for at de, der lægger dem kan følge med. Kringlet eksempel, men håber den er der? Wink

Hvordan løses et maksimeringsproblem?
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår ovenstående spørgsmål, men er der tale om et maksimeringsproblem lægger det en ovre grænse for x og y, mens et minimeringsproblem lægger et nedre grænse for x og y - tror jeg!

Pyyyh.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1378: 31 Okt 2007, 20:18 »

Figuren viser hvordan præmiepengene i WTA Tour er vokset i perioden 1980-2004. Det fremgår af figuren, at præmiepengene ned tilnærmelse er vokset lineært.

Bestem en regneforskrift for den lineære funktion, f, der beskriver præmiepengene (mål i mio. kr.) som funktion af antal år efter 1980, idet det oplyses, at f(0)=50 og f(24)=340.

Du skal jo bare udregne en forskrift, som du også spurgte efter i går? Har du overvejet at tænke selv?! Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #1379: 31 Okt 2007, 20:20 »

Så kan du da bare google det Tunge

Og det tror du ikke jeg allerede har gjort, før jeg opretter et sådant indlæg?

KF@ Mange tak!

Edit: Hov, også tak til -KNM-! I to (KF og -KNM- ligner sgu hinanden, her på forummet. Rødt billede, crew stjerner, kort brugernavn der starter på K Tunge)
« Seneste Redigering: 31 Okt 2007, 20:24 af Gosser » Logged

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010