home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:29:51 warmon Blogs [6] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 918 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 607390 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Skole
« Svar #960: 14 Maj 2007, 15:31 »

Så har jeg været oppe i dansk diktat og læseprøve..Smiley
Diktaten var ikke noget problem, og læseprøve var der heller ikk de store problemer med..Smiley eneste var tiden..Smiley manglede 1 tekst med 5 minutter igen..Smiley så det blev lidt hurtig lavet..Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #961: 14 Maj 2007, 15:37 »

Apropos diktaten - i første del, opgave b, var der den der punkopstillingsopga ve. Skal ordene i en punktopstilling som den starte med stort? Smiley

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #962: 14 Maj 2007, 15:40 »

Apropos diktaten - i første del, opgave b, var der den der punkopstillingsopga ve. Skal ordene i en punktopstilling som den starte med stort? Smiley
Hehe, den var jeg også i tvivl om, men min lærer gjorde MEGET ud af at nævne punktummet, og derfor skrev jeg med stort. Jeg synes det var nogle deciderede lorteopgaver. F.eks. i den om fotopigen. Man må ikke få af vide om man skal rette kommafejl, og det bliver ikke forklaret.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #963: 14 Maj 2007, 15:43 »

Ja. Hele den tekst med fotopigen var direkte elendig og pisse svær at rette, synes jeg Smiley

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #964: 14 Maj 2007, 15:53 »

Det var vi også meget i tvivl om i vores klasse. Størstedelen af os havde skrevet med stort, men så kom der noget tvivl, da et par havde hørt noget fra vores lærer om, at det i opgaven stod med lille, selvom hun også selv ville skrive det med stort.
Om der er hold i det, skal jeg dog ikke kunne sige.

Brøndby IF & Chelsea FC

KF
Landsholdsspiller

« Svar #965: 14 Maj 2007, 15:53 »

Hehe, den var jeg også i tvivl om, men min lærer gjorde MEGET ud af at nævne punktummet, og derfor skrev jeg med stort. Jeg synes det var nogle deciderede lorteopgaver. F.eks. i den om fotopigen. Man må ikke få af vide om man skal rette kommafejl, og det bliver ikke forklaret.

Hvorvidt du skal rette kommafejl er vel ret let at finde ud af. Er der nogle kommafejl skal de nok rettes. Hvis ikke skal de nok ikke :-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #966: 14 Maj 2007, 15:56 »

Har også været til dansk prøve idag, og kæft en lorte prøve, specielt læse prøven, havde svært ved den hvor en havde begået selvmord.. Ahhh.. Sur Sur

Arsenal!

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #967: 14 Maj 2007, 16:11 »

Det var vi også meget i tvivl om i vores klasse. Størstedelen af os havde skrevet med stort, men så kom der noget tvivl, da et par havde hørt noget fra vores lærer om, at det i opgaven stod med lille, selvom hun også selv ville skrive det med stort.
Om der er hold i det, skal jeg dog ikke kunne sige.

Havde problemer med samme opgave, men er ret sikker på at det enten kan staves med både lille og stort eller kun lille. Har hørt fra to lærer der har sagt hver sin ting. Så efter min opfattelse har man garderet sig hvis man har skrevet det med lille. Men som sagt... Er ikke sikker. crazy
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 16:13 af Simoni » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #968: 15 Maj 2007, 13:32 »

OMG hvor var matematik dog gabende let.. :-D

KF
Landsholdsspiller

« Svar #969: 15 Maj 2007, 13:47 »

Vent med at sig det til du har fået din karakter. Alt under 11 er jo nederen nu Peace

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #970: 15 Maj 2007, 13:47 »

ENIG KNAP EFTERLYSES! Gik efter 2 timer, og jeg havde både været ude at skide, drukket to dåser, og spist min madpakke. Og havde absolut ikke skyndt mig!

Men hvad fanden i helvede er en Korde?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #971: 15 Maj 2007, 13:48 »

Vent med at sig det til du har fået din karakter. Alt under 11 er jo nederen nu Peace
Vi får desværre ikke de nye karakterer... Skuffet

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #972: 15 Maj 2007, 13:48 »

Alt under 11 er elendigt, ja :-P

Chelidze90
Gæst

« Svar #973: 15 Maj 2007, 13:50 »

Men hvad fanden i helvede er en Korde?

En korde er et linjestykke, der forbinder to punkter på en cirkel eller en kurve.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #974: 15 Maj 2007, 13:51 »

En korde er et linjestykke, der forbinder to punkter på en cirkel eller en kurve.
Det har vi fandme godt nok aldrig lært!

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010