home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 594386 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Skole
« Svar #585: 22 Jan 2007, 22:05 »

Skal jo indsættes i korrekt form. Og der lyder incredibly mest korrekt!

Karla
Ynglingespiller

« Svar #586: 22 Jan 2007, 22:06 »

Det hedder Incredible i min Politikken ordborg Smiley

Har fundet løsningen Wink. Det var simpelthen så enkelt, at det hedder incredibly i stedet for incrediblely  Tunge

Tor1991
Gæst

« Svar #587: 22 Jan 2007, 22:07 »

Skal jo indsættes i korrekt form. Og der lyder incredibly mest korrekt!

Nåja, Incredibly så Thumbs Up

fremadA
Lilleputspiller
*

« Svar #588: 23 Jan 2007, 22:36 »

desuden vil jeg sige ay many lyder dumt i den sætning!

jeg ville " a lot of?"

KF
Landsholdsspiller

« Svar #589: 23 Jan 2007, 22:46 »

Langt fra. Var faktisk en fra min klasse, der fik 13 i færdighedsregning - se, dét er vildt.

13 i færdighedsregning svarer vel til 50 rigtige... for så var vi da hele to personer, der fik 13 i færdighedsregning i min klasse... årh, folkeskolen var tider! :-)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #590: 23 Jan 2007, 22:47 »

13 i færdighedsregning svarer vel til 50 rigtige... for så var vi da hele to personer, der fik 13 i færdighedsregning i min klasse... årh, folkeskolen var tider! :-)

g33k! Det er, hvad du er!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #591: 25 Jan 2007, 15:19 »

Hej.. Står og skal lave projektopgave i næste uge.. Vores overemne er Udvikling, og jeg har derunder valgt underemnet Doping.. Så skal jeg bare have fundet på noget, som kan være mit produkt.. Er helt på bar bund, så tænkte om der ikke var nogen herinde som har nogen gode idéer..?? Evt. nogen som selv har lavet projektopgave i 9. klasse, og ved hvad der er godt at vælge som produkt..

Er åben for alle forslag..! Chelsea-4ever

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #592: 25 Jan 2007, 15:27 »

hva mener du

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #593: 25 Jan 2007, 15:27 »

ellers er der cykling og atletik

Brøndby IF - Tottenham hotspur

søgaard
Gæst

« Svar #594: 25 Jan 2007, 15:31 »

Hej.. Står og skal lave projektopgave i næste uge.. Vores overemne er Udvikling, og jeg har derunder valgt underemnet Doping.. Så skal jeg bare have fundet på noget, som kan være mit produkt.. Er helt på bar bund, så tænkte om der ikke var nogen herinde som har nogen gode idéer..?? Evt. nogen som selv har lavet projektopgave i 9. klasse, og ved hvad der er godt at vælge som produkt..

Er åben for alle forslag..! Chelsea-4ever
Jeg havde en gang om doping, hvor vi skulle fremlægge..Smiley det var dog kun for klassen og uden karakterer osv.. der havde vi sådan en pose man får drop i..Smiley så blandede vi ketchup og saftevand sammen..Tunge det kom faktisk til og ligne blod ret godt..Tunge plus vi havde en masse kanyler til og ligge...Tunge

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #595: 25 Jan 2007, 15:35 »

Jeg havde en gang om doping, hvor vi skulle fremlægge..Smiley det var dog kun for klassen og uden karakterer osv.. der havde vi sådan en pose man får drop i..Smiley så blandede vi ketchup og saftevand sammen..Tunge det kom faktisk til og ligne blod ret godt..Tunge plus vi havde en masse kanyler til og ligge...Tunge
Okay.. Sejt nok.. Lyder jo ganske godt.
Men tænkte også lidt på, at det er noget med man skal aflevere sit produkt osv. til sin lærer. Så tænkte mere på en ting til det.
Men de andre ting kan jeg selvfølgelig bruge til min fremlæggelse, så tak for det.!

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #596: 25 Jan 2007, 15:41 »

hva mener du
En kreativ fremstilling af emnet.!
Hvis det hjælper på forståelsen.

Brøndby IF & Chelsea FC

søgaard
Gæst

« Svar #597: 25 Jan 2007, 15:44 »

Okay.. Sejt nok.. Lyder jo ganske godt.
Men tænkte også lidt på, at det er noget med man skal aflevere sit produkt osv. til sin lærer. Så tænkte mere på en ting til det.
Men de andre ting kan jeg selvfølgelig bruge til min fremlæggelse, så tak for det.!
Vores lærere vil hellere blive overrasket til fremlæggelserne..Smiley altså vi skal næsten altid ha et eller andet spændende gemt i ærmet, så de bliver overrasket..Smiley men jeg har næsten altid også haft 2 produkter..Tunge for hvis det ene lige pludselig ikk virker eller det er blevet væk eller lignede..Tunge så man et ekstra.Smiley

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #598: 25 Jan 2007, 15:46 »

Vores lærere vil hellere blive overrasket til fremlæggelserne..Smiley altså vi skal næsten altid ha et eller andet spændende gemt i ærmet, så de bliver overrasket..Smiley men jeg har næsten altid også haft 2 produkter..Tunge for hvis det ene lige pludselig ikk virker eller det er blevet væk eller lignede..Tunge så man et ekstra.Smiley
Ja.. Det klart. Har vi også fået at vide af et par lærere.. Smiley Men vi har fået at vide, at vi her til vores projektopgave skal aflevere et produkt til dem.

Brøndby IF & Chelsea FC

Gosser
Manager

« Svar #599: 25 Jan 2007, 16:35 »

Tror det hun mener, er måden at aflevere opgaven på? En mere kreativ, end bare at give lærerne Los papeles!

Fx da vi i sin tid havde projektopgave, havde en ven og jeg om hooligans. Vi lavede en hooligan i næsten fuld størrelse (ikke så praktisk! Opstemt), lavede noget tøj til ham, af de rigtige mærker (Burberry, Lacoste etc.), og gav ham så opgaven i hånden Opstemt

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010