home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1066 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 531057 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Skole
« Svar #450: 10 Jan 2007, 18:12 »

I den der Læsningsprøve..., var det den med Draved skov osv..?Smiley

Der var noget med en skov, ja. Er ret sikker på, at det var draved skov. Der var også noget med Adidas og Nike og fremtidens sportsudstyr.

Chelidze90
Gæst

« Svar #451: 10 Jan 2007, 18:15 »

Den har vi også haft en af de sidste par dage Peace

11 tal til mig. Synd det ikke bare termin Skuffet

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #452: 10 Jan 2007, 18:55 »

I den der Læsningsprøve..., var det den med Draved skov osv..?Smiley

den havde vi for et par uger siden. Nul fejl, 11 til mig :-)

absalonsen
Gæst

« Svar #453: 10 Jan 2007, 19:00 »

den havde vi for et par uger siden. Nul fejl, 11 til mig :-)

Det var den med Adidas og Nike?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #454: 10 Jan 2007, 19:07 »

Det var den med Adidas og Nike?

Adidas, Nike, diverse danske skove.. jow jow, den var fyldt med alt muligt underligt. Vidst nok også om en eller anden fætter der ville være en eller anden slags farmer i Ukraine :-P

absalonsen
Gæst

« Svar #455: 10 Jan 2007, 19:16 »

Adidas, Nike, diverse danske skove.. jow jow, den var fyldt med alt muligt underligt. Vidst nok også om en eller anden fætter der ville være en eller anden slags farmer i Ukraine :-P

Yes yes, og bedstemoderen, som var misundelig på sit barnebarn..
Den havde vi også, hvordan det gik, ved jeg endnu ikke.  Skuffet

Hvad skulle I skrive om til stil? eller hvad kunne I vælge i mellem?

Chelidze90
Gæst

« Svar #456: 10 Jan 2007, 19:19 »

Til dansk stil i termin?

For der var jeg oppe i dag, fik hæftet fra maj-juni 2006. Der valgte jeg nummer 2, terror og dens påvirkning på verden. Fik da skrevet 6 sider, så det gik helt fint Opstemt

Så hedder den mat i morgen fra 8.30 til 12.30 Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #457: 10 Jan 2007, 19:22 »

Til dansk stil i termin?

For der var jeg oppe i dag, fik hæftet fra maj-juni 2006. Der valgte jeg nummer 2, terror og dens påvirkning på verden. Fik da skrevet 6 sider, så det gik helt fint Opstemt

Så hedder den mat i morgen fra 8.30 til 12.30 Smiley

Jeg fik noget fra 2005 eller 2004. Valgte i hvert fald "Dødsstraf", og fik skrevet 2 hele sider.  Wink

Sorensen
Gæst

« Svar #458: 10 Jan 2007, 19:23 »

Jeg fik 13 for den samme læseprøve, som I også har lavet, og den var også fejlfri. Så havde vi diktat og læseprøve idag (terminsprøve) og tre en halv times dansk stil igår, også terminsprøve, så der håber jeg på en ligeså fin karakter ;-) Næste uge er der to timers skriftlig kristendom (?), færdighedsregning og problemregning, også terminsprøver. Så har lærerne også truet os med skriftlige fysik/kemi- og engelsk-prøver, men jeg håber ikke at det bliver så galt, hehe.

Skal nok vende tilbage med karaktererne, når jeg engang har fået dem allesammen.

EDIT: Og iøvrigt valgte jeg også "Når terror kommer nær" som emne til den danske stil. Synes selv at det blev rigtig godt, selvom jeg kun fik skrevet to en halv side og afleverede klokken 10 (havde fra 8:15 - 11:45).
« Seneste Redigering: 10 Jan 2007, 19:27 af Sorensen » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #459: 10 Jan 2007, 19:25 »

Er det den læse prøve der kommer efter diktaten ? Smiley .. vi har fået at vide at man har 30 minuter til at læse 5 eller 6 tekster, hvor den længste er 5-6 sider og den korteste er 1½ .. det lyder fanme til at være svært at nå ..  Opstemt .. men det er det ikk eller hva ? Smiley
Ja det er den.. synes overhovedet ikk den er svær..
Der var noget med en skov, ja. Er ret sikker på, at det var draved skov. Der var også noget med Adidas og Nike og fremtidens sportsudstyr.
Ja lige netop..Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #460: 10 Jan 2007, 19:29 »

Jeg fik 13 for den samme læseprøve som I har lavet, og den var også fejlfri. Så havde vi diktat og læseprøve idag (terminsprøve) og tre en halv times dansk stil igår, også terminsprøve, så der håber jeg på en ligeså fin karakter ;-) Næste uge er der to timers skriftlig kristendom (?), færdighedsregning og problemregning, også terminsprøver. Så har lærerne også truet os med skriftlige fysik/kemi- og engelsk-prøver, men jeg håber ikke at det bliver så galt, hehe.

Skal nok vende tilbage med karaktererne, når jeg engang har fået dem allesammen.

EDIT: Og iøvrigt valgte jeg også "Når terror kommer nær" som emne til den danske stil. Synes selv at det blev rigtig godt, selvom jeg kun fik skrevet to en halv side og aflevere klokken 10 (havde fra 8:15 - 11:45).
Troede ikk man kunne få 13 i den...?Smiley Normalt er 13 jo for et arbejde/præstation (staveplade) ud over sædvanlige... det kan man jo ikk i en læseprøve, hvor man bar skal krydse af..?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #461: 10 Jan 2007, 19:30 »

Yes yes, og bedstemoderen, som var misundelig på sit barnebarn..
Den havde vi også, hvordan det gik, ved jeg endnu ikke.  Skuffet

Er slet ikke kommet op i termin endnu. Først på onsdag, torsdag og fredag i næste uge. Det eneste jeg umiddelbart frygter er matematik - ikke færdighedsregning, men mere problemregning.

Jeg fik 13 for den samme læseprøve som I har lavet, og den var også fejlfri.

Vi fik at vide, at i en læseprøve kunne man max. få 11 uanset om den var fejlfri. Det fik jeg blandt andet. Skuffet
Nå, men så må jeg jo bare lave den fejlfri næste fredag. :-P

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #462: 10 Jan 2007, 19:30 »

Jeg fik 13 for den samme læseprøve, som I også har lavet, og den var også fejlfri. Så havde vi diktat og læseprøve idag (terminsprøve) og tre en halv times dansk stil igår, også terminsprøve, så der håber jeg på en ligeså fin karakter ;-) Næste uge er der to timers skriftlig kristendom (?), færdighedsregning og problemregning, også terminsprøver. Så har lærerne også truet os med skriftlige fysik/kemi- og engelsk-prøver, men jeg håber ikke at det bliver så galt, hehe.

EDIT: Og iøvrigt valgte jeg også "Når terror kommer nær" som emne til den danske stil. Synes selv at det blev rigtig godt, selvom jeg kun fik skrevet to en halv side og afleverede klokken 10 (havde fra 8:15 - 11:45).
Er den læseprøve efter diktaten svær fordi man ikk har ret meget tid ? .. man har kun 30 min. har man ikke ? .. det har vi i hvert fald fået at vide .. og så har vi fået at vide at der er 5-6 tekster hvor den korteste er på 1½ og den længste på 5-6 sider .. passer det ? og hvor svært er det ? Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #463: 10 Jan 2007, 19:32 »

Er den læseprøve efter diktaten svær fordi man ikk har ret meget tid ? .. man har kun 30 min. har man ikke ? .. det har vi i hvert fald fået at vide .. og så har vi fået at vide at der er 5-6 tekster hvor den korteste er på 1½ og den længste på 5-6 sider .. passer det ? og hvor svært er det ? Smiley
Ja længen og tiden passer.. men synes ikk det er svært.. hvis man er ok hurtig til og læse og samtidig forstå det.. så er det nemt nok...Smiley du skal bar sætte det rigtige ord ind i nogle af teksterne, mens i de andre har du 3 svarmuligheder på et spørgsmål.. så skal du bar finde svaret i teksten..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #464: 10 Jan 2007, 19:33 »

Er det den læse prøve der kommer efter diktaten ? Smiley .. vi har fået at vide at man har 30 minuter til at læse 5 eller 6 tekster, hvor den længste er 5-6 sider og den korteste er 1½ .. det lyder fanme til at være svært at nå ..  Opstemt .. men det er det ikk eller hva ? Smiley

Du skal næppe regne med at kunne læse den - og derfor mener jeg det er en latterlig prøve. Jeg læser normalt rigtig hurtigt - faktisk fantom hurtigt, men jeg ville ikke kunne nå at læse den, hvis jeg skulle læse den ord for ord. Jeg var nød til at skimte den igennem for at finde svaret. :-) men nej, den er ikke så svær.

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010