home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1293 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 523 524 [525] 526 527 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 531041 gange)
Enzo
Manager

Sv: Skole
« Svar #7860: 17 Apr 2013, 12:13 »

Så et interview med Anders Bondo i går, hvori han sagde at det ikke ville gå ud over weekenderne og sommeferien. Samtidig skulle skolerne bare forsøge at hente så mange timer som muligt,  og så ville det være godkendt for 9. klasserne?

Går også selv i 9. og jeg har en ret delt mening. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv her i "ferien". Hvad laver i andre? Forbereder jer, eller holder i bare fri og slapper af?
Personligt vel jeg også gerne selv have en ganske "normal" afgangsprøve, men det kan jo blive nødvendigt at skulle overføre årskarakterne (hvilket heller ikke gør mig det store, da gns. er okay højt)  Thumbs Up

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #7861: 17 Apr 2013, 12:17 »

Så et interview med Anders Bondo i går, hvori han sagde at det ikke ville gå ud over weekenderne og sommeferien. Samtidig skulle skolerne bare forsøge at hente så mange timer som muligt,  og så ville det være godkendt for 9. klasserne?

Går også selv i 9. og jeg har en ret delt mening. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv her i "ferien". Hvad laver i andre? Forbereder jer, eller holder i bare fri og slapper af?
Personligt vel jeg også gerne selv have en ganske "normal" afgangsprøve, men det kan jo blive nødvendigt at skulle overføre årskarakterne (hvilket heller ikke gør mig det store, da gns. er okay højt)  Thumbs Up
Tja. Nu har vi i to uger, næsten ikke haft aflysninger selvom vores skema så er kollapset i denne uge. Så vi havde kun en time i dag, og to i går. Men ferie er der sgu ikke meget af  Tunge Vores tysklærer tvinger os igennem dispositionen og jeg har kraftigt på fornemmelsen at det forventes at vi selv laver vores disposition i Engelsk. Vi har også både Matematik til Fredag og Dansk til Mandag, så det er ikke ligefrem fordi jeg bare slapper af  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #7862: 17 Apr 2013, 12:21 »

Tja. Nu har vi i to uger, næsten ikke haft aflysninger selvom vores skema så er kollapset i denne uge. Så vi havde kun en time i dag, og to i går. Men ferie er der sgu ikke meget af  Tunge Vores tysklærer tvinger os igennem dispositionen og jeg har kraftigt på fornemmelsen at det forventes at vi selv laver vores disposition i Engelsk. Vi har også både Matematik til Fredag og Dansk til Mandag, så det er ikke ligefrem fordi jeg bare slapper af  Wink

Altså jeg har slet ikke været i skole, eller snakket med mine lærere (Hvilket jeg heller ikke må) Har godt nok fået nogle matematikopgaver for, dansk læsning, tysk disposition og engelsk position. Men det er også det, og det fik jeg for før konflikten. Den hedder bare fuld afslapning indtil konflikten er slut  Rullende Øjne

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Risom
Manager

« Svar #7863: 17 Apr 2013, 12:22 »

Vi har haft tre afleveringer siden lockoutens begyndelse + engelsk disposition, så jeg holder ikke helt fri. Men det er klart, at der er ekstra fritid til at lave det.

Jeg har 11 timer om ugen, så vi får lektier for i dansk, samf. og engelsk.  Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7864: 17 Apr 2013, 12:23 »

Vi har ganske få timer, faktisk kun biologi og dansk. Jeg har på fornemmelsen, at størstedelen af min klasse bare slapper af som om det er ferie. Jeg har dog lidt svært ved at slappe af hele dagen, så jeg læser lidt og repeterer en smule, så jeg ikke glemmer alt hvad vi har lært Smiley

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7865: 17 Apr 2013, 12:26 »

Jeg ved det lyder helt vildt dumt, men hvad mener I, når I skriver disposition? Hvad laver I disposition til? Det er i hvert fald ikke noget vi praktiserer på min skole :/

Risom
Manager

« Svar #7866: 17 Apr 2013, 12:27 »

Jeg ved det lyder helt vildt dumt, men hvad mener I, når I skriver disposition? Hvad laver I disposition til? Det er i hvert fald ikke noget vi praktiserer på min skole :/

Mundtlig engelsk her. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7867: 17 Apr 2013, 12:29 »

Mundtlig engelsk her. Smiley

Hvad skriver du så i din disposition f.eks. ? Smiley

Enzo
Manager

« Svar #7868: 17 Apr 2013, 12:31 »

Jeg skriver måde i tysk og engelsk  Smiley
Det er til de mundtlige afgangsprøver - Der er frit valg, af emner vi har gennemgået i skolen. Vi har bla. kørt igennem emnet Musik i tysk. Derfor har jeg valgt at lave en tyskdisposition omkring Ed Sheeran. Du ved. Sådan en slags spiseseddel eller dagsorden eller hvad man nu kalder det  Thumbs Up

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7869: 17 Apr 2013, 12:33 »

Jeg skriver måde i tysk og engelsk  Smiley
Det er til de mundtlige afgangsprøver - Der er frit valg, af emner vi har gennemgået i skolen. Vi har bla. kørt igennem emnet Musik i tysk. Derfor har jeg valgt at lave en tyskdisposition omkring Ed Sheeran. Du ved. Sådan en slags spiseseddel eller dagsorden eller hvad man nu kalder det  Thumbs Up

Ah, okay, men du kan vel ikke vide, om du trækker tysk, og hvis du så gør det, så kan du vel heller ikke vide, at du trækker musik? Smiley

Enzo
Manager

« Svar #7870: 17 Apr 2013, 12:37 »

Ah, okay, men du kan vel ikke vide, om du trækker tysk, og hvis du så gør det, så kan du vel heller ikke vide, at du trækker musik? Smiley

Jeg kan ikke vide om jeg trækker tysk. Min disposition bliver også gemt langt væk, hvis ikke jeg skal op , hæhæ  Opstemt
Men tysk består ligesom af 2 dele:

1) Du har selv forberedt noget hjemme. Noget der relaterer til det arbejde I har gjort jer i tysklektionerne. Her har jeg valgt Musik. Det er HELT valgfrit.

2) Her skal jeg holde en samtale kørende UDEN forbereldelse med min tysklærer. Her trækker jeg så et af de resterende mener. Men der er Uddannelsesplaner, ungedom, murens fald, sport og så Muisk, men den har jeg jo valgt til den 1. del :-)

Håber du forstod  Tunge

Tash
Ynglingespiller

« Svar #7871: 17 Apr 2013, 12:38 »

Da jeg skulle op til mundtlig engelsk var der to dele. Den første del om sit eget selvvalgte emne, som man skulle have lavet disposition til og så kom del nummer to, hvor man trak et emne.

I sin disposition skriver man bare de punkter ned, som man snakker om. Så kan læreren og censor stille spørgsmål ind til det bagefter, at du har snakket om de ting, du har skrevet ned.

Bang
Ynglingespiller

« Svar #7872: 17 Apr 2013, 12:41 »

Jeg kan ikke vide om jeg trækker tysk. Min disposition bliver også gemt langt væk, hvis ikke jeg skal op , hæhæ  Opstemt
Men tysk består ligesom af 2 dele:

1) Du har selv forberedt noget hjemme. Noget der relaterer til det arbejde I har gjort jer i tysklektionerne. Her har jeg valgt Musik. Det er HELT valgfrit.

2) Her skal jeg holde en samtale kørende UDEN forbereldelse med min tysklærer. Her trækker jeg så et af de resterende mener. Men der er Uddannelsesplaner, ungedom, murens fald, sport og så Muisk, men den har jeg jo valgt til den 1. del :-)

Håber du forstod  Tunge

Tusind tak! Thumbs Up Min tysklærer er virkelig ringe, så alt det der, er vi ikke blevet informeret om :/

Da jeg skulle op til mundtlig engelsk var der to dele. Den første del om sit eget selvvalgte emne, som man skulle have lavet disposition til og så kom del nummer to, hvor man trak et emne.

I sin disposition skriver man bare de punkter ned, som man snakker om. Så kan læreren og censor stille spørgsmål ind til det bagefter, at du har snakket om de ting, du har skrevet ned.

Tak! Forstår det bedre nu Thumbs Up

Enzo
Manager

« Svar #7873: 17 Apr 2013, 12:41 »

Fik forresten brev i dag, om at jeg var blevet optaget på min efteruddannelse  Opstemt   Opstemt Opstemt
Hvad med jer andre? Hvor skal i hen og har i modtaget noget svar?  Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #7874: 17 Apr 2013, 12:45 »

Har fået brev om at min ansøgning er modtaget og at jeg kan forvente svar ca. 24 maj (WTF?) Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 523 524 [525] 526 527 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010