home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1067 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 498 499 [500] 501 502 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 531557 gange)
Kris2625
Ynglingespiller

Sv: Skole
« Svar #7485: 17 Dec 2012, 18:28 »

Haha! Stor tak for hjælpen og samtidig også dagens griner på en ellers kedelig mandag!  crazy  funny  Thumbs Up

Legenden
Manager

« Svar #7486: 17 Dec 2012, 19:10 »

Har 300 ord nu.

Hvor mange ord/anslag er det, man ca. skal have? Og hvornår skal du aflevere?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7487: 17 Dec 2012, 19:11 »

Det ved jeg sgu ikke noget om, men torsdag kl. 10:00.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7488: 17 Dec 2012, 19:17 »

36.000 - 48.000, hvilket svarer til 15-20 normalsider. Vi har dog haft meget diskussion i vores klasse om det var normalsider eller normale sider, hvilket åbenbart differentierer vejlederne imellem.

Jeg har skrevet 17 sider og mangler kun en vurdering nu... det er fantastisk. Puedo ver la luz.

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #7489: 17 Dec 2012, 20:01 »

36.000 - 48.000, hvilket svarer til 15-20 normalsider. Vi har dog haft meget diskussion i vores klasse om det var normalsider eller normale sider, hvilket åbenbart differentierer vejlederne imellem.

Jeg har skrevet 17 sider og mangler kun en vurdering nu... det er fantastisk. Puedo ver la luz.

3-siders vurdering er ikke ret meget. Har du lavet konklusion?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #7490: 17 Dec 2012, 20:45 »

Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med hvad EFTA og EØS's daglige arbejde går ud på?

If you can't join them, beat them.

Badefar
Manager

« Svar #7491: 17 Dec 2012, 20:50 »

Lidt over halvvejs, så jeg skal lige knibe ballerne lidt sammen så den bliver færdig til torsdag kl. 15. Jeg regner dog slet ikke med at gå i seng onsdag, jeg bliver nok bare oppe hele natten og retter det sidste til, kører ud på skolen og afleverer den og kører hjem og sover som en baby.  Rullende Øjne

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7492: 17 Dec 2012, 21:44 »

"Kommunisternes klassedrab kan sammenlignes med nazisternes racedrab".

Enig/uenig? Selv synes jeg, at det virkeligt er spot on. Hvorfor bliver nazisternes ugerninger husket, men kommunismens bliver glemt? Er det mere brutalt at gasse jøder end at sulte politiske modstandere til døden i Gulaglejrene i -20 frost? Hvorfor er den
gængse mængdes perception, at kommunisterne var de gode og nazisterne var de onde?

Henry: Det bliver nok også til 4 sider, for jeg har virkeligt meget lækkert, som skal fyres ned på papir. Bl.a. ovenstående citat.

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #7493: 17 Dec 2012, 21:55 »

Henry: Det bliver nok også til 4 sider, for jeg har virkeligt meget lækkert, som skal fyres ned på papir. Bl.a. ovenstående citat.

Jeg synes, du burde have i mente, at vurderingen er der, hvor du virkelig brillierer og viser dine evner, og dermed hæver din karakter.. Men held og lykke!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7494: 17 Dec 2012, 21:58 »

Jeg synes, du burde have i mente, at vurderingen er der, hvor du virkelig brillierer og viser dine evner, og dermed hæver din karakter.. Men held og lykke!

Jeg har 4 redegørende og 13 analyserende. Det kan godt ske, at jeg skal cutte lidt i begge, for ja, det er vel der, hvor man først for alvor kan gå amok. Det vil jeg overveje, tak!

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #7495: 17 Dec 2012, 22:07 »

"Kommunisternes klassedrab kan sammenlignes med nazisternes racedrab".

Enig/uenig? Selv synes jeg, at det virkeligt er spot on. Hvorfor bliver nazisternes ugerninger husket, men kommunismens bliver glemt? Er det mere brutalt at gasse jøder end at sulte politiske modstandere til døden i Gulaglejrene i -20 frost? Hvorfor er den
gængse mængdes perception, at kommunisterne var de gode og nazisterne var de onde?

Så er jeg vidst ikke den gængse mængde?
Nu er det måske bare mig, men jeg har da ikke videre en erindring om at kommunisterne er gode?
Ser det maksimalt som kommunisterne som lidt mindre onde end nazisterne, med tryk på lidt. Peace
« Seneste Redigering: 17 Dec 2012, 22:13 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

El Jefe
Gæst

« Svar #7496: 17 Dec 2012, 22:10 »

Det er da kun idioter, der kalder kommunister, og i særdeleshed Sovjets, for gode.
Forskellen er vel også, at der blev dræbt omkring 6 millioner jøder på 6-7 år, og så det at de rent faktisk blev forfulgt i andre lande.
Sovjet dræbte 'trods alt' kun deres egne og over en lang årrække. Derudover er politiske forfølgelser også mere 'normale' end racemæssige. Ikke sagt at det er mere retfærdigt.
Personligt synes jeg, at Pol Pot er en glemt massemorder på størrelse med Lenin.

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #7497: 17 Dec 2012, 22:29 »

Jeg har et lille problem så hvis nogle kunne hjælpe hurtigst muligt

-Hvad er forskellen på Budskabet og Symboler i en film er i det hele taget meget usikker omkring det med symboler så hvis jeg kunne få en lille forklaring og mulighvis et lille eksempel (Gerne fra filmen Precious) hvis i har set den :-)

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7498: 17 Dec 2012, 22:55 »

Det er naturligvis en overdrivelse, men you get my point. Der er bare en opfattelse af, at det nazisterne gjorde for at udslette sin modstander (racedrab), er så meget værre end det kommunisterne gjorde for at udslette sine modstandere (klassedrab), hvilket jeg bare ikke forstår. Er det følelsesmæssigt?

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #7499: 17 Dec 2012, 23:19 »

Jeg har et lille problem så hvis nogle kunne hjælpe hurtigst muligt

-Hvad er forskellen på Budskabet og Symboler i en film er i det hele taget meget usikker omkring det med symboler så hvis jeg kunne få en lille forklaring og mulighvis et lille eksempel (Gerne fra filmen Precious) hvis i har set den :-)

Altså man kan sige, at et symbol er et tegn på noget. For eksempel i Avartar er det store lysende træ et symbol på liv, i Shawshank Redemtion(En verden udenfor) er skakbrikkerne et symbol på det psykiske og taktiske spil den indsatte Dufrene har med fængselsinspektøren, i Cast Away er bolden Wilson et tegn på savn og venskab til omverdenen for stakkels Hanks.. Hvis du kan følge mig i det.

Et budskab er lidt i en anden boldgade. Når du har set en film, så skal du lægge den væk, også tænkte, hvad er det egentlig i virkeligheden instruktøren vil fortælle os med denne film? Er det mere end bare en romantisk film, ligger der i virkeligheden noget stærk samfundskritisk i den. Vil folkene bag Scream filmene blot skildre nogle brutale mord på unge frustrerede teenagers, eller vil den i faktisk fortælle os, at ungdommen nutildags er blev for ego-centreret og materialistisk? Du kan sagtens prøve at drage dine egne konklusioner på det punkt.

Sider: 1 ... 498 499 [500] 501 502 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010