home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 530827 gange)
Chelidze90
Gæst

Sv: Skole
« Svar #390: 14 Dec 2006, 20:22 »

Du går vel også kun i 6. eller 7. klasse.
Bare vent til 9. jeg var i London her i år og det var pisse fedt! Mødte bl.a. David Beckham!  Hævet Øjenbryn

Ikke noget specielt....

Jeg var i Prag i efteråret sammen med min klasse og parael klasse, det var nice Opstemt Utroligt billigt, behaglige mennesker. Vi startede 3 dage ude i det Bømiske Paradis i en by som hedder Mala Skala, hvor vi lavede alt muligt (klatring osv) og om aftenen spillede vi bold på en kunststofbane Smiley Bagefter havde vi 2 dage i Prag Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #391: 14 Dec 2006, 20:29 »

Jeg ville faktisk gerne til Prag. Ikke så meget for, at se eller opleve ting, mere fordi der er billige kopivare. Wink

Gosser
Manager

« Svar #392: 14 Dec 2006, 20:55 »

Jeg ville faktisk gerne til Prag. Ikke så meget for, at se eller opleve ting, mere fordi der er billige kopivare. Wink

Det er jo ulovligt at importere, min lille ven Rullende Øjne crazy

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #393: 14 Dec 2006, 20:59 »

Ikke noget specielt....

Jeg var i Prag i efteråret sammen med min klasse og parael klasse, det var nice Opstemt Utroligt billigt, behaglige mennesker. Vi startede 3 dage ude i det Bømiske Paradis i en by som hedder Mala Skala, hvor vi lavede alt muligt (klatring osv) og om aftenen spillede vi bold på en kunststofbane Smiley Bagefter havde vi 2 dage i Prag Smiley

Vores klasse var også i Prag. Vi boede også i en lille by i Det bøhmiske paradis. Vi lavede også klatring. sejltur i gummibåd(Riverrafting) og orieteringsløb. Vi boede også et sted med et kunstsofsbane hvor vi en af dagene spillede mod en anden skole om natten. Den klasse vi mødte havde en sindsyg lærer. Han var skaldet og lignede en tidligere jægersoldat. Han smadrede igennem i alle nærkampe. Nu er han kult i vores klasse under navnet "Soldier". Vi har også et billede af ham inde vores Elevintra.  Vi kom også til prag bagefter og vi boede på et hotel der lå lige over for McD Thumbs Up Thumbs Up
« Seneste Redigering: 14 Dec 2006, 21:36 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #394: 14 Dec 2006, 21:19 »

Så skal man tage på det gule marked... der er fyldt med billige kopivarer og en masse andet lort... blandt andet en masse Rolex Urer... men de der sælgere trækker dig bare ind i containere og prøver at sælge dig en masse lort... har blandt andet et Rolex Ur med diamanter i stedet for tal... men det er helt ærligt den fedeste by jeg har været i... og skal klart derned igen på en herretur... men husk at man IKKE må ryge i metroen... For satan stod der sent om natten med nogle gutter fra skolen og lige pludslig kommer der 2 betjente med maskin geværer og begynder at råbe af mig.. og jeg fattede ikke en skide så rev den ene min smøg ud af min kæft og begyndte at skrive på et styk papir... og så sagde han på engelsk.. You Give med 1000 Koruna... jeg tænkte bare okay,,, og så skulle jeg vise pas... vores guide sagde at hvis jeg ikke havde haft pas med havde jeg fået en tur i brummen,,, og det ville ikke være så fedt at blive voldtaget af et par store tjekker i fængslet... men hehe det er sgu en fed by... og en masse ludere...

BOYKOT EA GAMES!

Gosser
Manager

« Svar #395: 15 Dec 2006, 07:47 »

Hej alle FmFreaks!

Jeg skal bruge jeres hjælp Smiley

Jeg skal skrive om en episode i USA, hvor der skete noget kriminelt. Da vi lige har set en film, med pistoler og USA, tænkte jeg på noget med nogen elever der har haft våben med i skole, og så skudt andre elever, lærer etc.

Kender i sådan en episode?

Tak Wink

Brodtgaard
Manager

« Svar #396: 15 Dec 2006, 07:57 »

Hej alle FmFreaks!

Jeg skal bruge jeres hjælp Smiley

Jeg skal skrive om en episode i USA, hvor der skete noget kriminelt. Da vi lige har set en film, med pistoler og USA, tænkte jeg på noget med nogen elever der har haft våben med i skole, og så skudt andre elever, lærer etc.

Kender i sådan en episode?

Tak Wink

Jo..   Var der ikke noget med at en film (Bowling for Columbine) afdækkede sådan noget ?

http://www.dfi.dk/dfi/undervisning/bowlingforcolumbine/3.html

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gosser
Manager

« Svar #397: 15 Dec 2006, 09:46 »

Jo, det er den vi har set Smiley

Men kender i nogle episoder?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #398: 15 Dec 2006, 21:39 »

Jo, det er den vi har set Smiley

Men kender i nogle episoder?
Der er desværre en hel del efterhånden.
1998-MAR-24: - Middle School,Jonesboro, AR: Mitchell Johnson, aged 13, allegedly brought a knife to school on MAR-23. He was allegedly paddled by a teacher. He returned the next day with another student aged 11. Between them, they had three handguns and three rifles. He killed the teacher who had paddled him, and injured four students. 
 1999-NOV-19 - Deming Middle School, Deming, NM:  Araceli Tena, aged 13, was shot in the back of the head, and died. Victor Cordova, Jr., aged 12, has been charged with the shooting. He had said to fellow students on the day before the shooting that he would "make history blasting this school." Apparently, Cordova had been extremely depressed and angry in recent months, perhaps because of the death of his mother in 1999-FEB.
 1999-DEC-6 - Fort Gibson Middle School, Ft. Gibson, OK: A 13 year old male shot four students: three boys and a girl. All recovered. One additional student received minor bruises in the attack. Deputy Terry Cragg of the Muskogee County Sheriff's Office said: "He doesn't even know who it was he shot. There was not a hate thing. I asked him why. He said, 'I don't know.' "He was described as intelligent, an honor student, and a church goer. 2
 1999-DEC-7: Netherlands: A 17 year old male student opened fire in a high school in Veghel, about 60 miles south of Amsterdam, Netherlands. He is believed to have been seeking revenge for his sister. One teacher and four students were wounded. The Dutch were stunned by the news. They have very strict gun laws in that country, and had never experienced an event of this type.
 1999-DEC-16: Littleton, CO: A Columbine High School student visiting an Internet chat room on DEC-15 received a threat. The message allegedly said: "I need to finish what was begun. If you go I don't want you or your blood on my hands." School officials decided to close the school on DEC-16 and reopen on JAN-4. The FBI are questioning a student from Florida who may have initiated the posting.
 1999-DEC-14: Miami FL: A 14 year old boy in Miami walked into his biology class at Archbishop Curley-Notre Dame High School, brandishing two hand guns. He demanded "respect." Moments later, three teachers talked him into putting down the weapons. He let 29 students in the class go free. He then cried for help.
 2000-JAN-28: Littleton, CO: According to the ReligionToday news summary: Police allowed the parents of the victims to see five video tapes that the perpetrators of the Columbine shooting made in advance of the attack. The videos show that the perpetrators vented "their rage at athletes, minorities and Christians."
 2000-APR-20: Ottawa, ON, Canada: A 15 year old student allegedly stabbed four students and an adult computer technician with a steak knife. The event occurred on the anniversary of the Littleton CO mass shooting. The alleged perpetrator was described as a school outcast, a "loser" who "talked kind of crazy." It appears that he had been continually marginalized and harassed by other students.
 2000-MAY-1: Taber, AL, Canada: Dale Long, the father of Jason Long who was killed in 1999-APR-30, publicly forgave his killer. Dale is an Anglican priest. He told 500 people at the National Prayer Breakfast in Ottawa that Christians must not seek revenge. His alleged killer may have been mentally incapacitated at the time of the killing. He went into a coma shortly after the incident, and now has the intelligence of a young child. His heart appears to have been defective; this could have caused him to behave irrationally.
 2001-MAR-5: Santee, CA: Allegedly, Charles Andrew Williams (Andy),15, used a .22 caliber revolver to kill two fellow students, and injured 13 students and adults at Santana High School. The school is in Santee, CA, a suburb of San Diego. One additional student suffered minor injuries in a car accident when he fled from the scene. Jessica Moore, a fellow student, said: "He was picked on all the time, He was picked on because he was one of the scrawniest guys. People called him freak, dork, nerd, stuff like that." Another student, Neil O'Grady, said "He always gets picked on, He's scrawny; he's little." According to the Associated Press: "Classmates and acquaintances of the boy described him as skinny and the subject of constant harassment."
 2001-MAR-7: Williamsport, PA: Student Kimberly Marchese, 13, was shot in the right shoulder, allegedly by a fellow 14 year old student. The next day, she was in stable condition in hospital. Unlike essentially all previous school shootings and murders, this one does not appear to be as a result of long-term harassment and marginalization of the perpetrator; it seems to have been caused by a long-standing argument between the two students. Also unlike previous shootings, this was not at a public school; it was at the Bishop Newmann Junior-Senior High School, a parochial school. Williamsport is in central Pennsylvania.

Hvis ikke det SKAL handle om det emne, kan jeg klart anbefale sagen Rodney King. Jeg skrev selv en opgave om ham for nogen år siden, og der er virkelig noget at skrive om. Til dem som ikke kender den sag, handler den meget kort om en sort kriminel (King) som blev anholdt, og derefter tævet halvt ihjel med knipler af 4 betjente, alle hvide.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2006, 21:41 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

AGF
Reserveholdsspiller

Sv: Lektier
« Svar #399: 01 Jan 2007, 14:25 »

låner lige tråden!

har en lille opgave:

har faktisk lige et enkelt spørgsmål mere!

9b. har læst skolens vandmåler.

vanmåleren viste:

Periode-----Dato------Idrætsområdet (kubikmeter)

A----------1/6 1999-------4708
A----------1/12 1999------5155
B----------1/6 2000-------5593
B----------1/12 2000------5944

9.B gennemførte i løbet af 2000 en kampagne for at spare vand på skolen.
elverne sammenligner periode A med periode B

Hvor meget er vanndforbruger faldet i idrætsområdet?

har prøvet et par gange, men det jeg får det til kan ikke passe!?

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #400: 01 Jan 2007, 14:29 »

som jeg læser der, så er forbruget steget. og skal det regnes ud i pct eller?

AGF
Reserveholdsspiller

« Svar #401: 01 Jan 2007, 14:32 »

Begge dele tror jeg.. både procent og som et beløb!

Men ja, jeg kan også kun få den til at den er steget! :S

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #402: 01 Jan 2007, 14:34 »

F.eks. er min viden vidtstrakt Wink

Når synes du det funny Wink

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #403: 01 Jan 2007, 14:38 »

har du ikke fået nogle informationer om hvor meget vandet koster pr. kubikmeter?

AGF
Reserveholdsspiller

« Svar #404: 01 Jan 2007, 14:45 »

jo men det er vel ikke så vigtigt, og jeg her ikke fået det på samme side..! jeg skal jo bare finde ud af hvor meget det er faldet!!

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010