home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 571183 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #6120: 30 Maj 2011, 19:45 »

Hvilket fag?

Jeg beklager at jeg ikke fik det skrevet, men det er Samfundsfag. Smiley

If you can't join them, beat them.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6121: 30 Maj 2011, 19:48 »

tillykke. Er det kun i Jylland (nordjylland) hvor vi er oppe i Engelsk i denne uge??? kender 5-6 skoler der er oppe i engelske og troede derfor at hele danmark var oppe i det samme i dag og i morgen (ligesom med de skriftlige prøver), men kan høre herinde at mange har været oppe i dansk afgangsprøve.

Takker. 14. Juni skal vi op. Er ikke så bekymret for engelsk, der skal jeg nok hive noget godkendt i land, men til gengæld bliver jeg seriøst revet rundt i tysk og fysik. Det bliver det mest pinende ever Tunge

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #6122: 30 Maj 2011, 19:49 »

Jeg beklager at jeg ikke fik det skrevet, men det er Samfundsfag. Smiley
Det skal jeg desværre ikke op i, så har ikke noget. Vær dog glad for det er samfundsfag da det altid er nemt Thumbs Up

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6123: 30 Maj 2011, 19:51 »

Det skal jeg desværre ikke op i, så har ikke noget. Vær dog glad for det er samfundsfag da det altid er nemt Thumbs Up

Ja, samfundsfag er langt fra en af de svære. Mit problem står bare i, at jeg først opdagede det for en times tid siden, og min mor derfor så er meget utilfreds, hvilket resulterer i en meget sur mor, hvis jeg ikke får 10 eller 12. Peace Men jeg fik 7 til prøveeksamen, hvor jeg dog hverken havde læst eller noget som helst, og min lærer sagde at jeg godt kunne få bedre, så der er håb forude.

Hvis der er nogle der ligger inde med noget godt, så vil jeg blive ovenud lykkelig, hvis de ville sende det til min mail. Den er: Frederikbjerg@hotmail.com

Jeg har brug for det, gutter! Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6124: 30 Maj 2011, 19:53 »

Har du et emne?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6125: 30 Maj 2011, 19:56 »

Har du et emne?

Det er bare generel samfundsfag på C niveau. Jeg skal først trække imorgen, men det skal gerne omhandle ideologier, styreformer, magtens tredeling, samfundsøkonomi osv. 

korzika
Gæst

« Svar #6126: 30 Maj 2011, 20:08 »

Det er bare generel samfundsfag på C niveau. Jeg skal først trække imorgen, men det skal gerne omhandle ideologier, styreformer, magtens tredeling, samfundsøkonomi osv. 
Burde ligge en masse på studieportalen, og hvis det kniber, så kan du også betale dig fra det, da der ligger massere på studienet. Hvis du ikke har kigget, så kunne det være en idé, hvis du er desperat. Wink

Ellers så kan det vel tænktes, at du har nogle venner, der ville gøre dig en tjeneste, og sende deres?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6127: 30 Maj 2011, 20:14 »

Burde ligge en masse på studieportalen, og hvis det kniber, så kan du også betale dig fra det, da der ligger massere på studienet. Hvis du ikke har kigget, så kunne det være en idé, hvis du er desperat. Wink

Ellers så kan det vel tænktes, at du har nogle venner, der ville gøre dig en tjeneste, og sende deres?

Jeg er endnu ikke så desperat, at jeg vil betale mig fra det, og det tvivler jeg også stærkt på at jeg bliver. Jeg tænkte samme tanke, angående hjælp fra venner, hvilket også var årsagen til at jeg forhørte mig herinde. 'Virtuelle venner', er vel også en slags venner, er de ikke? Og jeg har også fået tilsendt nogle noter fra en ven, fra virkelighedens verden. Alligevel kunne jeg godt stadigvæk bruge lidt supplerende materiale.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6128: 30 Maj 2011, 20:47 »

Jeg er endnu ikke så desperat, at jeg vil betale mig fra det, og det tvivler jeg også stærkt på at jeg bliver. Jeg tænkte samme tanke, angående hjælp fra venner, hvilket også var årsagen til at jeg forhørte mig herinde. 'Virtuelle venner', er vel også en slags venner, er de ikke? Og jeg har også fået tilsendt nogle noter fra en ven, fra virkelighedens verden. Alligevel kunne jeg godt stadigvæk bruge lidt supplerende materiale.
Studieportalen er gratis. Studienet koster.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6129: 30 Maj 2011, 20:50 »

Studieportalen er gratis. Studienet koster.

Det er helt sikker værd at overveje, men det ville trods alt være langt nemmere, hvis der alligevel var nogle der lå inde med lidt.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #6130: 30 Maj 2011, 20:53 »

Jeg var også oppe i mundtlig dansk i dag, og der blev der hevet et 12 tal hjem Thumbs Up

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #6131: 30 Maj 2011, 21:16 »

tillykke Wink

PSN: Guldfck

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #6132: 30 Maj 2011, 21:46 »

Samfundsfag kun på C - niveau det burde ikke, være det sværeste kig lidt i bogen så kan det være du kan læse dig til noget af det. Ideologier er jo ikke det sværeste i verden. Jeg skal selvfølelig ikke gøre mig klog på, hvor meget de forventer du kan men går ikke udfra det er så meget pga. det er på C - niveau.
Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6133: 30 Maj 2011, 21:50 »

Samfundsfag kun på C - niveau det burde ikke, være det sværeste kig lidt i bogen så kan det være du kan læse dig til noget af det. Ideologier er jo ikke det sværeste i verden. Jeg skal selvfølelig ikke gøre mig klog på, hvor meget de forventer du kan men går ikke udfra det er så meget pga. det er på C - niveau.
Smiley

Jeg er 100% enig med dig. Samfundsfag er ikke svært, og jeg har også fuldstændig styr på det med ideologierne. Jeg er helt sikker på, at hvis jeg ikke læser op, så kan jeg få et stort 7-tal, men det er iveren efter noget mere, der gør at jeg vil have lidt noter. Wink. Forventningerne er egentligt ikke usandsynligt høje, men der er trods alt forventninger om, at man kan lidt..

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #6134: 30 Maj 2011, 21:57 »

Jeg er 100% enig med dig. Samfundsfag er ikke svært, og jeg har også fuldstændig styr på det med ideologierne. Jeg er helt sikker på, at hvis jeg ikke læser op, så kan jeg få et stort 7-tal, men det er iveren efter noget mere, der gør at jeg vil have lidt noter. Wink. Forventningerne er egentligt ikke usandsynligt høje, men der er trods alt forventninger om, at man kan lidt..

Jeg har selv Samfundsfag på A-Niveau, og self er der jo meget større forventninger til os. Har desværre ikke nogle noter, men jeg vil sige at, hvis man bare læser lidt i bogen så kan det ikke gå helt galt. Du skal bare håbe ikke at trække økonomi det trækker sgu tænder ud. Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010