home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommerferie
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er ferien bestilt?
Yes sir, billetterne er klar!
- 60 (52,6%)
Ikke endnu - men det kommer
- 15 (13,2%)
Ved ikke om jeg skal rejse til sommer :/
- 22 (19,3%)
Nej, ingen ferie i år.
- 17 (14,9%)
Antal Stemmer: 114

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Sommerferie  (Læst 86347 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller

Sv: Sommerferie
« Svar #360: 26 Jan 2011, 21:38 »

Har selv været i Side, de sidste 2 år, og skal igen afsted i år! Skal bo på et superfedt hotel (http://www.startour.dk/rejse/tyrkiet/side/blue-village--seven-seas-side/?season=sommer-2011), så ser virkelig frem til det. Wink
Har de sidste 2 år været på samme hotel, som dog har været vildt klasse (http://www.startour.dk/rejse/tyrkiet/side/hotel-side-star-park/?season=sommer-2011)

Hvor i Side var du?

Har de sidste par år været på Hane Family Resort. Meka for mad-elskere! Opstemt

Den ligger lige omkring Komkoy hvis det siger dig noget? Det er godt og vel 7 km uden for Side centrum.

Vi havde da snakket om at tage derned igen igen, men efter jeg lige viste jeres hotel til min mor blev vi sku også lidt lune på det Wink

:-)

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #361: 26 Jan 2011, 21:41 »

Jeg har været dernede tre gange (2007,2008 og 2009).. Alle tre gange med fodbold i efterårsferien, men det har ikke afholdt os fra at få erfaringer med bylivet.

Superfedt sted, hvor det nærmest er ligegyldigt, hvor I tager i byen, da der er fyldt med mennesker overalt. Moby's kan dog anbefales, da det faktisk er et cool sted, hvor man både kan sidde stille og rolig og få nogle drinks, men man kan også sagtens gå amok på dansegulvet, hvis man finder det nødvendigt. Priserne på Moby's er slet ikke slemme og der er for det meste (altid?) "double up", hvor to øl koster €4 og to drinks koster €8. Strandbarene er selvfølgelig også obligatorisk, hvor I skal ned og have deres helt store drinks til €10-12. Dem skal man ikke have mange af før man er i feststemning! Colossos er et Ung-Rejs sted og nok et sted, hvor I kommer til at tilbringe en del tid. Det er også et af de fedeste diskoteker og i sommerperioden plejer de også at have nogle kendte DJ til at spille koncerter der. Priserne derinde er lidt pebret i forhold til mange af de andre steder, men det er superfedt sted og mange lækre damer som regel. Men generelt så er priserne, som Benja siger meget billige og de er slet ikke så nærige, som vi oplever dem herhjemme! For €30-40 kommer du meget langt på en aften, hvis du undgår de steder, hvor der skal betales entré. Desuden ligger der både McD og Burgerking på hovedgaden og de har også åbent, når I går hjem fra byen, så tømmermandskuren kan allerede begynde før byturen er slut Wink

Bylivet dernede lukker tidligt.. Mange steder lukker allerede ved 3-tiden, men det er sådan set fint nok, da man tit starter lige efter aftensmaden med at drikke og så når man alligevel de at være fuld tilpas længe til at man bliver søvnig i stedet for. Desuden begynder de skumle typer at komme frem hen af natten og der er nogle, som udser sig de fulde turister og prøver at komme i slåskamp med disse. Dem, som vi havde lidt problemer med/dem vi så der gerne ville op at slås var en flok somaliere/afrikanere. Så er du advaret, selvom guiderne med garanti også vil passe godt på jer og forklare jer hvad I skal holde jer fra osv Smiley

Stranden er supercool, selvom det næppe er en, hvor I kan stå med badebolden i vandet og lege med den. Samtidig skal tømmermændene nok ikke være alt for store, hvis I begiver jer ud i vandet. Der bliver hurtigt meget dybt og bølgerne er store og til tider lidt voldsomme. Det er fedt at kaste sig ud i dem, da man på de gode dage bliver rykket fuldstændig rundt af bølgerne og ikke aner hvor man befinder sig, når man bliver skyllet op på stranden igen. Det er dog en stenstrand og derfor gør det ret ondt at gå i bare tæer de første minutter, mens man er på stranden. Ligesom den ikke er så behagelig at ligge på, som en dansk sandstrand. Så hvis du bare vil slikke sol og har tømmermænd og egentlig bare vil have et hvil og samle kræfter til den næste aften, så ville en solbænk foran pool'en nok være et bedre alternativ, men hvis I vil have lidt sjov og ikke er bange for at bruge kræfter, så skal I helt sikkert nogle ture i havet.

Du mangler bare lige at beskrive Waterworld i den ellers glimrende guide. Fuck hvor er det vandland fedt! Det er vidst et af europas største udendørs. Alle rutchebanerne kører ned af en bjergside og én af dem har en top fart 90 - 100 km/t! Vanvittigt! Jeg brændte hul i mine badeshorts Opstemt

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #362: 26 Jan 2011, 21:47 »

Nu søgte jeg lige på det, og jo der kommer da mange golf link frem fra Side, så du har nok ret.
Jeg oplevede dog ikke noget golf, selvom vi var det meste af byen igennem Smiley.
Vores guider snakkede nu hellere ikke om golf.
Hm sært. Stort set alle de 10-11 gange jeg har kørt med bussen fra Antalya til Alanya(altså via Side) så plejer de altid at nævne det Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #363: 26 Jan 2011, 21:48 »

Hm sært. Stort set alle de 10-11 gange jeg har kørt med bussen fra Antalya til Alanya(altså via Side) så plejer de altid at nævne det Smiley

Vi har også altid fået at vide der var rig mulighed for golf. Og de har også altid uddelt flyers med forskellige golfklubber  Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #364: 26 Jan 2011, 21:50 »

Er der overhovedet nogen ordentlige steder i Side? For de gange man kører igennem ser det pænt sørgeligt ud og stranden ser altid tom ud

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #365: 26 Jan 2011, 21:54 »

Nu har vi jo altid boet lidt uden for Side, og ja der er det da ikke overbegygget og kan godt se lidt snavset ud, men forfanden hvor er kvaliteten på hotellerne høj, og desuden er strandene rigtig fine. Vandet er ligesom et badekar, og sandet er de fineste korn. Eneste minus er måske at sandet bliver så vamt man ikke kan gå i det.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #366: 26 Jan 2011, 22:20 »

Nu har vi jo altid boet lidt uden for Side, og ja der er det da ikke overbegygget og kan godt se lidt snavset ud, men forfanden hvor er kvaliteten på hotellerne høj, og desuden er strandene rigtig fine. Vandet er ligesom et badekar, og sandet er de fineste korn. Eneste minus er måske at sandet bliver så vamt man ikke kan gå i det.

Kan du huske hvad byen hed?
Da jeg var i Side boede vi nemlig også lige ude foran byen, og ja stranden var luksus, det var servicen bare ikk  ticked off

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #367: 26 Jan 2011, 22:22 »

http://www.youtube.com/v/AGGFeAXxDw0

det var dette hotel jeg var på, fint hotel - men det levede ikke op til de fem stjerner.

FCK

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #368: 26 Jan 2011, 22:29 »

Kan du huske hvad byen hed?
Da jeg var i Side boede vi nemlig også lige ude foran byen, og ja stranden var luksus, det var servicen bare ikk  ticked off

Det var noget i retningen af Komkoy eller sådan noget i den dur.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #369: 26 Jan 2011, 22:30 »

Det var noget i retningen af Komkoy eller sådan noget i den dur.

det navn sigwer mig noget Opstemt.

FCK

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #370: 26 Jan 2011, 22:31 »

Ved ikke om man kan kalde det en by, men der var bare en helvedes masse butikker Wink

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #371: 26 Jan 2011, 22:34 »

Ved ikke om man kan kalde det en by, men der var bare en helvedes masse butikker Wink

Sådan var det også i den by jeg var i, kan dog ikke huske navnet.
Men det er sku også det eneste minus hos tyrkiet, alle deres "hello my friend, come in to my shop" købmænd.

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #372: 26 Jan 2011, 22:36 »

Min by hed Colakli, fandt jeg lige ud af Smiley.

FCK

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #373: 26 Jan 2011, 22:44 »

Nå okay. Kunne forestille mig alle hotellerne omkring Side ligner hinanden.

Og til det med at de gerne vil sælge alt deres lort, har jeg bare en ting at sige: ignore dem !! Det giver en dejlig fornemmelse at man kan mærke deres skuffende blikke følge ens ryg mens man går længere og længere væk Opstemt

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #374: 26 Jan 2011, 22:47 »

Ups, mente selvfølgelig byerne i stedet for hotellerne i første sætning*

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010