home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommerferie
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er ferien bestilt?
Yes sir, billetterne er klar!
- 60 (52,6%)
Ikke endnu - men det kommer
- 15 (13,2%)
Ved ikke om jeg skal rejse til sommer :/
- 22 (19,3%)
Nej, ingen ferie i år.
- 17 (14,9%)
Antal Stemmer: 114

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Sommerferie  (Læst 86240 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Sommerferie
« Svar #270: 29 Mar 2009, 21:48 »

Jeg skal til Nice/Korsika i 18 dage med familien. Det er det eneste der er helt sikkert endnu.

motZ
Gæst

« Svar #271: 29 Mar 2009, 21:53 »

Jeg skal to uger til Malaga på sydspidsen af Spanien Opstemt

Var der selv sidste år. Er det inde i Malaga by eller hvor henne er det i skal være?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #272: 29 Mar 2009, 21:57 »

Skal til Montpellier, hvor der bliver kørt TdF. Skal se 4 & 5 etape. Desuden tager mig og fader cyklen med, det skal nok blive godt.

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #273: 29 Mar 2009, 22:04 »

Et par tour-etaper.
Lidt i Barcelona, Lyon og Geneve.
Og så selvfølgelig arbejde en masse

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #274: 29 Mar 2009, 22:10 »

Gaal mange har jer har planlagt meget Opstemt
Sidste år havde jeg ialt 5 dage hvor jeg ikke lavede noget i sommer ferien så i år rejser vi ikke i sommerferien og jeg har ikke planlagt noget som helst endnu DEJLIGT!! Peace

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

søgaard
Gæst

« Svar #275: 27 Jun 2009, 12:09 »

I år står min sommerferie på ren afslapning. Ingen rejser eller specielle ting. Arbejdet er der stadig, som skal passes og så har vi i uge 28 lige en fodbold turnering i Frederikshavn, som skal vindes Wink

Jeg sparer derimod op til næste år, hvor jeg enten skal ud at rejse i noget tid, når gymnasiet er færdigt eller også så står den på drukferie med DUF og senere en afslapningstur på 3 uger til Cypern.

BenMusalho
Gæst

« Svar #276: 27 Jun 2009, 12:18 »

Jeg smutter til Mallorca på tirsdag, hvor jeg skal være i en uge med min mor og lillebror. Så tager jeg vi til vores sommerhus i Blåvand, hvor vi er i to uger, hvorefter turen går til Frankrig og Italien med min far og lillebror.. Der skal vi bare køre rundt, bade og se Tour de France på Mount Ventoux (stav crazy)

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #277: 27 Jun 2009, 12:26 »

Her på mandag, skal jeg til hjemlandet, Bosnien, i halvanden måned. Dejligt. Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #278: 27 Jun 2009, 12:28 »

Jeg skal et kort smut til Paris med de gamle. Det glæder jeg mig til. Gider ikke ferie, hvor man bare ligger syv dage på stranden. Det er pissekedeligt. Derimod var jeg i Paris i januar, og syntes det var en rigtig fed by. Peace
Ellers skal jeg arbejde en del. Har bl.a. fuldtid i næste uge. Der skal også slappes af, ses Wimbledon og Tour og så skal der nok spilles lidt bold. Smiley

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #279: 27 Jun 2009, 12:33 »

Jeg skal til Nice med familien, hvilket jeg tror bliver rigtig fedt. Min far´s gode ven, ejer et lækkert lille sommerhus dernede, og det har vi så fået lov at låne. Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #280: 27 Jun 2009, 12:38 »

Jeg skal drikke mkig pisse stiv fordi jeg er student = jeg er allerede begyndt.
Smutter på Råskilzzzzzzz lige om lidt, så der kører vi videre.

så skal jeg også huske at se Lance tilbage i touren!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

motZ
Gæst

« Svar #281: 27 Jun 2009, 12:57 »

I år rejser min familie og jeg til Mallorca i en uge, nærmere bestemt Alcudia bugten, i slutningen af sommerferien. Regner med at tage ind at se Ono Estadi som jo er RCD Mallorca's hjemmebane. Selvom det ikke er verdens største stadion så kan man da ligeså godt tage ind at se det når man har muligheden for det. Peace Derudover smutter vi muligvis også en tur i sommerhuset og nyder det forhåbentlige gode vejr. Men ellers skal der jo også ses en masse Tour, måske lidt Wimbledon og så skal der spilles noget bold med vennerne.. Smiley

GudenEricsson
Gæst

« Svar #282: 27 Jun 2009, 13:05 »

Skal til Spanien på tirsdag, hvor vi skal være på La Manga og i Barcelona. Derudover skal jeg værre sammen med venner.. Glæder mig til at se Tour De France - især til Lance Armstrongs comeback! Thumbs Up

Udover det skal jeg drikke, slappe af, spille fodbold og bare slappe af ! Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #283: 27 Jun 2009, 13:10 »

Imorgen tidlig rejser jeg på ferie, og skal være afsted i tre uger.

Først skal vi et smut til Østrig, hvor vi skal være tre-fire. Derefter skal vi til Italien, og være resten af tiden, det bliver godt nok lækkert! Og jeg glæder mig som et lille barn.

Når jeg så er hjemme igen, står den på langelandsfestivale n med gutterne!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #284: 27 Jun 2009, 19:17 »

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal i sommerferien, men jeg tager nok til Sverige(Malmø) med min mor og far til Juli og ser enten Malmø-Halmstad eller Malmø-AIK Stockholm, hvis at jeg kan få billetter til en af dem og måske til Roskildefestivallen bare Lørdag, hvis jeg orker så mange mennesker, orker ihvertfald ikke alle dage der...
Ellers ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal, men skal nok se Tour de France og passe mit drømmehold... og ellers nok bare slappe af...

Vh.Blackstone

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010