home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommerferie
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er ferien bestilt?
Yes sir, billetterne er klar!
- 60 (52,6%)
Ikke endnu - men det kommer
- 15 (13,2%)
Ved ikke om jeg skal rejse til sommer :/
- 22 (19,3%)
Nej, ingen ferie i år.
- 17 (14,9%)
Antal Stemmer: 114

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Sommerferie  (Læst 86431 gange)
Risom
Manager

Sv: Sommerferie
« Svar #450: 20 Jul 2012, 21:35 »

Jeg var dernede i sidste uge og køre på MTB en smule. Fantastisk sted at køre, og total dejligt med den stille vind i varmen!

God ferie!
Tak Smiley

Hvor var du henne? Skal selv til Cala Mesquida, på den nordøstlige del af øen.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #451: 04 Maj 2013, 08:22 »

Tossa de Mar kunne være et godt bud. Det er en ekstrem hyggelig by, som ligger 10min fra Lloret de Mar og 15min fra Blanes. Hvis man vil til Barcelona tager det en time. Man kan tage til Barcelona med bus, tog og bil.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager

« Svar #452: 04 Maj 2013, 08:56 »

Hej alle sammen

Ja sommeren nærmer sig og vi skal  jo på ferieee  med masser sol og pools og strand hehe

Jeg var på ferie sidste sommer med min kæreste i gran Canaria i 3 uger det var helt vildt kunne sagtens tage der ned igen men min lille kone gider ikke samme sted hun vil prøve noget nyt selvom hun også synes at det var et godt sted

så kunne være fedt hvis nogen af jer kunne komme med nogen gode bud hvor man kan tage hen

Krav:

Lande: Spanien eller grækland eller Italien eller Kroatien

Pris:  MAX 15.000 per person for hotel med all ink....

Der SKAL være pool og strand tæt på hotellet

jeg er skal der  med min kæreste så det er ikke en druk ferie jeg søger meeen heller ikke hvor der kun er ældre mennesker, hvis i forstår hvad  jeg mener Smiley

Kroatien er super, men hvis det er en traditionel sol ferie med fest, pool og gang i den så er det måske ikke stedet.
Jeg har igennem de sidste 9 år været dernede 5 gange..i bil og der der er nogle fantasiske national parker - hvor især Kamenjak (søg selv på goggle under billeder) er fantastisk.. det kræver dog en bil at komme derud.

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #453: 04 Maj 2013, 09:35 »

Jeg har lige flettet din tråd med den eksisterende sommerferietråd - brug venligst søgefunktionen i fremtiden før du opretter emner Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #454: 04 Maj 2013, 12:23 »

Nu bor jeg selv fast på Malta i sydens sol. Så når jeg skal på ferie så kommer jeg hjem til Danmark. Og det gør jeg i slutningen af denne måned! Men jeg kan varmt anbefale Malta til alle danskere, fremragende sted. Dejlig varmt året rundt!

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #455: 22 Maj 2013, 21:50 »

ohhhh hvor er det svært og vælge et sted og tage på ferie, hvor kan man tage hen for et par 27 og 25 år.

Risom
Manager

« Svar #456: 22 Maj 2013, 21:52 »

ohhhh hvor er det svært og vælge et sted og tage på ferie, hvor kan man tage hen for et par 27 og 25 år.

Det kommer vel an på, hvad I gerne vil. Smiley Der er jo masser af muligheder i den store verden, hvad end det er sol-, storby- eller aktiv ferie.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #457: 22 Maj 2013, 21:56 »

Jammen  sidste år var vi i Gran Canaria i playa de ingles el hvad det nu hedder.. og det var helt vildt fedt hvor der var en good pool og strand tæt på og så by livet..

Så vi kunne godt tænke os lidt billigt hotel sådan højst 10.000 pr person hvor der er Pool og Strand og så må der gerne være lidt by liv altså ikke Alt for meget men der må gerne være noget liv og ikke bare sådan en ødet sted

Zone 43
Manager

« Svar #458: 22 Maj 2013, 22:22 »

Det lyder som om at Rhodos kunne være stedet for jer på baggrund af det, du har skrevet. Jeg var der sidste år, boede på Kipriotis hotellet i Rhodos by, der ligger godt og vel 150-200 meter fra stranden maks. Det ligger samtidig i gå afstand til den gamle bydel i Rhodos by, der er et besøg værd (stadionet, not so much).
Værelserne på hotellet, og især elevatoreren (gætter på det er generelt i Grækenland Tunge) er dog ret små.

http://www.spies.dk/graekenland/rhodos-by/kipriotis#price-list

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #459: 26 Maj 2013, 21:58 »

Hej igen... efter mig og kærsten har søgt  på alle mulige lande så  har vi faktisk fundet den "Perfekte" hotel kan ikke tro at det er så billigt...

tjek denne side http://lowcostholidays.dk/propertyresults.aspx?searchsource=None også hotel nummer 2: Grand Hotel Bali

Vi snakker om en ferie på 3 uger med Hel pension for "KUN" 17-18.000 for 2 personer hvis man tager fly billeter med så bliver det ca 11.000 pr person, det er sku vildt synes jeg

efter jeg har set på billeder og videos så skulle der være alt for alle slags mennesker  både natteliv og slappe af liv osv osv,,

Er der nogen der har vært der før så må i gerne skrive

Batigol
Manager

« Svar #460: 27 Maj 2013, 14:56 »

Benidorm er en lidt speciel by. En by der er blevet præget af hotelindustrien i en helt ekstrem grad. Der er nærmest ikke noget at komme efter, hvad angår historie og en historisk bykerne i byen. Da jeg var der, var der nærmest kun englændere. Dermed ikke sagt at det ikke er et rart sted at være, for jeg nød da ferien dernede. Strandene er gode og vejret var fantastisk. Hotellerne er generelt at god kvalitet dernede og det du ser på, ser absolut ikke ud til at være en undtagelse, tværtimod. Hvad der mangler af autenticitet i byen, finder man til gengæld lidt længere inde i landet, hvor naturen er helt igennem storslået og hvor man kan finde nogle ekstremt hyggelige landsbyer, hvor man kan spise helt suverænt traditionelt spansk mad. Med det in mente er det nok ikke helt ved siden af, at sige at der er noget for alle slags mennesker i Benidorm og omegn.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #461: 27 Maj 2013, 15:08 »

smutter til Alanya med 2 gutter D.27, nogen der har forslag til hvad vi skal tage ud at se!? vi har 2 uger, og er klar på lidt af hvert, det vigtigste er egentligt bare at få nogle oplevelser sammen! Smiley
Kom glad Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #462: 27 Maj 2013, 17:51 »

Benidorm er en lidt speciel by. En by der er blevet præget af hotelindustrien i en helt ekstrem grad. Der er nærmest ikke noget at komme efter, hvad angår historie og en historisk bykerne i byen. Da jeg var der, var der nærmest kun englændere. Dermed ikke sagt at det ikke er et rart sted at være, for jeg nød da ferien dernede. Strandene er gode og vejret var fantastisk. Hotellerne er generelt at god kvalitet dernede og det du ser på, ser absolut ikke ud til at være en undtagelse, tværtimod. Hvad der mangler af autenticitet i byen, finder man til gengæld lidt længere inde i landet, hvor naturen er helt igennem storslået og hvor man kan finde nogle ekstremt hyggelige landsbyer, hvor man kan spise helt suverænt traditionelt spansk mad. Med det in mente er det nok ikke helt ved siden af, at sige at der er noget for alle slags mennesker i Benidorm og omegn.

ja hr læst om byen det sku være for alt og alle så det er jo perfekt.. er bare  helt vild glad over fundet på dette hotel til den pris.

Hvad med priserne på de bar/diskoter..

Hvad er prisen på fx 1 øl?... hvordan er priserne sådan generalt der nede i byen?

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #463: 31 Maj 2013, 00:30 »

Sådaaaaaaaaaaan så er billeterne i hus til Gran Hotel bali med all inl i 3 uger Juhuuuuuuuuuuuuu så er der noget og glæde sig til 16 juli Smiley

Legenden
Manager

« Svar #464: 31 Maj 2013, 01:58 »

Skal sgu bare arbejde hele "sommerferien", så skal sgu ingen steder. Sur

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010