home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  3 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (SLUT) # 7 Frem til fortiden v.2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: (SLUT) # 7 Frem til fortiden v.2  (Læst 8830 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 1 Frem til fortiden v.2
« Svar #15: 09 Jun 2013, 17:28 »

Du mente ikke lige at du havde travlt nok i forvejen? Tunge
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 1 Frem til fortiden v.2
« Svar #16: 09 Jun 2013, 17:33 »

Du mente ikke lige at du havde travlt nok i forvejen? Tunge

Nej, faktisk ikke, men jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg har læseferie og med kun en enkelt prøve tilbage, har jeg masser af tid lige i øjeblikket. Men senere kan det måske godt blive et lille problem, men det skal nok gå. Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 1 Frem til fortiden v.2
« Svar #17: 09 Jun 2013, 17:38 »

Nej, faktisk ikke, men jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg har læseferie og med kun en enkelt prøve tilbage, har jeg masser af tid lige i øjeblikket. Men senere kan det måske godt blive et lille problem, men det skal nok gå. Peace

Det tvivler jeg skam heller ikke på. Wink Men følger i al fald med. Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 1 Frem til fortiden v.2
« Svar #18: 09 Jun 2013, 17:46 »

Det tvivler jeg skam heller ikke på. Wink Men følger i al fald med. Smiley

Det er jeg glad for. Tak for det! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
# 2 Frem til fortiden v.2
« Svar #19: 09 Jun 2013, 21:51 »


# 2 Regens og talenter 07.02.17
Jeg elsker at lede efter talenter, hvilket primært er regens, i FM, og det kan jeg bruge masser af tid på. Tilmed har jeg også opgraderet mine ungdomsfaciliteter, så der er større mulighed for at få gode spillere derfra. Indtil videre har jeg fået et par talentfulde regens op fra akademiet. Spencer Bloomfield, Max Green og Kyle Reeves er alle kommet op fra akademiet og har fået debut på førsteholdet. Om de engang bliver stjerner på holdet er jo endnu uvist, men andre spillere har jeg nok mere fidus til.

F.eks. er Stefano Acori mit helt store håb. Inden længe runder det 20-årige angrebses 50 mål i klubben, og faktisk står han ofte foran Falcao i køen til startpladsen. Acori blev hentet i Italien som 16-årig for blot 3,25 mio. DKK. Dernæst har vi en spiller som Niels Verbeek. Den bomstærke hollænder minder faktisk lidt om Jores Okore, og jeg ser et kæmpe potentiale i ham. På henholdsvis den offensive og defensive del af midtbanen finder vi to kæmpetalenter i Bruzzone og Connolly. Bruzzone har en gennemsnitskarakter på 7.56 over ti kampe i denne sæson, mens Connolly er en fremragende backup for Lars Bender.

Alle talenter, jeg ser potentiale i, rykker jeg op i seniortruppen og dernæst tilgængelige for reserveholdet. På den måde bliver de presset til træning, mens de stadig for kampe. Nogle bliver dog også lejet ud, som f.eks. Kyle Reeves. De sidste regens, som lige skal vises, har alle mulighed for at blive blandt verdens bedste ifølge mig. Der er tale om Alejandro, Leandro og Tomic. En del virklige spillere, der har været talenter, er også at finde i truppen. Raheem Sterling og Jack Butland er store profiler på holdet, mens folk som Hendo, Suso, Shelvey, Ibe og Robinson også spiller forholdsvis vigtige roller.

I skrivende stund er endnu en dårlig stime blevet vendt. December var sløj, men i januar gik det noget bedre. Så godt, at jeg blev kåret til månedens manager, så den pris mangler jeg nu kun at vinde 24 gange... Et mesterskab ser efterhånden svært ud, men som minimum skal vi i CL. Netop i Champions League vil jeg satse hårdt i denne sæson. Bayern venter i ottendedelsfinalen, så der kommer spillerne på arbejde. Til sidst skal det nævnes, at vi pinligt røg ud af FA Cuppen mod Ipswich i 3. runde.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 22:43 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
# 3 Frem til fortiden v.2
« Svar #20: 10 Jun 2013, 23:36 »


# 3 5. sæson overstået 26.05.17
Champions League-finalen har Liverpool lige vundet, og jeg er i ekstase. Kampen mod Juventus startede ellers ikke godt, da vi var bagud efter 17 minutter. Falcao fik dog udlignet, og han var også manden bag 2-1-scoringen. Lars Bender og Dedé var begge skadede, så Connolly og Verbeek på henholdsvis 18 og 19 år startede inde i den vigtige kamp, og de leverede en pragtkamp begge to på over 7.80 i karakter. Sidstnævnte lukkede sågar kampen med 20 minutter igen, inden han blev erstattet af Steven Gerrard, der dermed kunne løfte trofæet med de store ører efter 12 års ventetid.

Vejen til finalen var i knockoutrunderne hård, og særligt mod Bayern og City var vi presset forud for returkampen. Begge gange fik vi dog kæmpet os videre i slutfasen, os så kan vi høste succesen nu. Dermed har jeg nu vundet et ud af de to CL-trofæer, som er kravet i challengen.

Dog gik det også ud over præstationerne i ligaen. Det endte med en forholdsvis skuffende 4. plads, og havde det ikke være for triumfen i CL, ville det have været katastrofalt faktisk. I næste sæson skal der satses benhårdt på at vinde ligaen, da jeg mangler hele 12 PL-titler endnu, men det bliver svært, idet mange hold er stærke og er med i mesterskabskampen.

Nu venter der en som altid spændende transferperiode, hvor jeg dog ikke forventer, at der vil ske det helt store i klubben. En ny højre back, der kan erstatte Glen Johnson, leder jeg nok efter. Ellers er det primært talenter, jeg er på udkig efter. Og så starter sæsonen jo igen, og der skal som sagt vindes Premier League og gerne en af de to hjemlige cups.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 22:43 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 3 Frem til fortiden v.2
« Svar #21: 10 Jun 2013, 23:43 »

Første og andet indlæg nu opdateret her efter 5. sæson.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
# 4 Frem til fortiden v.2
« Svar #22: 13 Jun 2013, 22:42 »


# 4 Konkurrencen er hård 14.01.18
2018 er nu året i kalenderen, og en halv sæson er blevet spillet siden sidst. 1. januar er som altid lig kåringer. Stefano Acori fik for andet år i træk prisen som 'European Golden Boy' mens Dedé og Falcao kom på 'Årets verdenshold'. På denne tid af året er der utroligt mange kampe i PL, og vores jule- og nytårsprogram har været helt fantastisk. Det har sendt os op på en 2. plads i ligaen fire point efter City, og det er forhåbentligt blevet vekslet til en 1. plads, når sæsonen er omme, men konkurrencen i toppen er altså behård ligesom i de andre turneringer.

Transfervinduet blev meget mere hektisk, end jeg havde forventet. Forskellige attraktive bud kom på f.eks. Isco, og så blev jeg nødt til at hente erstatninger. Iscos erstatning blev Mario Götze og det er ikke just en svækkelse af holdet, idet Götze, der var utilfreds i Dortmund, er blandt verdenseliten. Et andet sted er Reina gået ud, mens argentineren Peruzzi har erstattet en gammel og sløv Glen Johnson.

Kort før jul vandt Liverpool forholdsvist nemt VM for klubhold, men det er desværre ikke en del af challengen. Ligeså er Den Europæiske Super Cup hellet ikke, men den blev også vundet. I Capital One Cupppen måtte vi se os besejret af City på straffespark i kvartfinalen, efter vi slog både Arsenal og Spurs ud inden. I FA Cuppen venter en returkamp på Anfield mod United i 3. runde, og den skal naturligvis vindes for alt i verden. Et andet sted skal vi møde Zenit i ottendedelsfinalen i CL, da vi gik videre utroligt komfortabelt i gruppespillet. Champions League bliver dog ikke prioriteret særligt højt i modsætning til ligaen og FA Cuppen, men det tager jeg, som det kommer...

Oversigt so far:

9.691 dage som manager i klubben - 2034

1.500 kampe som manager i klubben - 325

1,80 mål i snit pr. kamp - 1,97

Årets manager 10 gange - 1 gang

Vind Premier League 13 gange - 1 gang

Manager of the Month 27 gange - 5 gange

Vind The Treble - Ikke gjort endnu

Vind Champions League x 2 - 1 gange

Vind FA Cuppen x 5 - 1 gang

Vind Liga Cuppen x 4 - 1 gang
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
# 5 Frem til fortiden v.2
« Svar #23: 16 Jun 2013, 23:10 »


# 5 Mest scorende hold 01.09.18
6. sæson endte ud med at være ret succesfuld. Vi vandt sgu The Double - Premier League og FA Cuppen - og det luner godt på listen over de ting, jeg skal opnå i denne challenge. (Se indlæg 1) Mesterskabet blev afgjort til vores fordel foran City på en hektisk sidste spilledag, hvor de lyseblå tabte til Wolves. (!) Ikke nok med det scorede vi hele 90 mål i ligasammenhæng, og det har været medvirkende til, at jeg nu er oppe på 1,98 mål pr. kamp og succeskriteriet er 1,80, så det er godt.



Som billedet illustrerer, var Stefano Acori sæsonens helt store spiller, idet han både var holdest topscorer og manden med flest assists! Acori lavede bl.a. to mål i FA Cup-finalen, hvor vi slog City på Wembley med 3-0, og desuden blev han topscorer i Premier League. Champions League blev ikke så succesfuld, eftersom Juve slog os ud samlet 3-0 i kvartfinalen.

Transfervinduet er lige klappet i, og der er sgu ikke sket så meget faktisk. En gammel Falcao er røget til Real Madrid for 60 mio. DKK, så nu overtager Acori 100 % førstevalget som skarpretter med to-tre regens bagefter i køen. Charity Shield blev sikkert vundet med cifrene 2-0 over City, og de tre første PL-kampe er blevet vundet, så det tegner godt for min 7. sæson i klubben.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2013, 23:12 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 5 Frem til fortiden v.2
« Svar #24: 20 Jun 2013, 14:20 »



Så er 26,67 % gennemført!  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: # 5 Frem til fortiden v.2
« Svar #25: 20 Jun 2013, 17:32 »

Du er så dygtig lille mand. Tunge Du får sgu et klap på skulderen. *Klap klap* Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 5 Frem til fortiden v.2
« Svar #26: 20 Jun 2013, 23:04 »

Du er så dygtig lille mand. Tunge Du får sgu et klap på skulderen. *Klap klap* Wink

Jeg tror, jeg siger tak.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 5 Frem til fortiden v.2
« Svar #27: 21 Jun 2013, 19:56 »


# 6 Vemodigt farvel 01.06.19
Selvom FM blot er et spil, var det alligevel lidt vemodigt at spille den sidste kamp med Steven Gerrard og Daniel Agger på holdet. Godt nok har de ikke haft en stor rolle på holdet de senere år, men alligevel... Begge går på pension nu og overtager derefter en rolle i staben. Agger som sportschef og Gerrard som U18-manager.

Der er hentet en erstatning eller bare en ny centerforsvarer ind for Daniel Agger, og det er ham her. Tahraoui har kostet 275 mio., så han har noget at leve op til. Gerrards forholdsvis lille rolle bliver ikke erstattet, men andre spillere dækker den bare ind. Trods et transferbudget på hele 1,16 mia. har jeg ingen intentioner om at hente nye spillere.

Den forgangne sæson er jo overstået, og det blev til et trofæ. Mesterskabet blev ret sikkert vundet, og det er jo også det vigtigste. I de andre turneringer blev til hurtige exits i knockoutrunderne undtaget COC, hvor vi tabte finalen til Arsenal.

9.691 dage som manager i klubben - 2544

1.500 kampe som manager i klubben - 410

1,80 mål i snit pr. kamp - 2,0

Årets manager 10 gange - 3 gange

Vind Premier League 13 gange - 3 gange

Manager of the Month 27 gange - 10 gange

Vind The Treble - Ikke gjort endnu

Vind Champions League x 2 - 1 gange

Vind FA Cuppen x 5 - 2 gange

Vind Liga Cuppen x 4 - 1 gang
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 6 Frem til fortiden v.2
« Svar #28: 21 Jun 2013, 20:08 »

Risom ... Kan du ikke smide SS af taktik op / Samt Holdindstilliger?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 6 Frem til fortiden v.2
« Svar #29: 21 Jun 2013, 21:43 »

Risom ... Kan du ikke smide SS af taktik op / Samt Holdindstilliger?

Jeg tror sgu, jeg vælger at være doven og så henvise til en gammel update. Tunge Bruger stadig de tre taktikker på skift.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34677.msg1073801#msg1073801
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010