home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [8] Danske Løver
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [8] Danske Løver  (Læst 11816 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Danske Løver
« Svar #15: 02 Jun 2013, 16:32 »

En Præludium blog skal man jo næsten per definition følge! Smiley
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [3] Danske Løver
« Svar #16: 02 Jun 2013, 17:23 »

Spændende koncept... Husk Danny Amankwaa!  Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Danske Løver
« Svar #17: 03 Jun 2013, 00:29 »

spændt på at se om Busk har potentiale.
Glæder mig også til at se ham i aktion. Overvejer lidt at bruge ham fast faktisk Smiley
Åååh nej, nu lavede du samme fejl som mig. Wiland er så stabil at ham skal man beholde Smiley
Håber ikke det var en fejl, men når man satser på unge og danske talenter, så kan en gammel svensk målmand ikke rigtig bruges til noget. Derfor valgte jeg at sælge ham,  så længe jeg stadig kunne tjene en lille sjat penge. Håber defensiven holder forsat.
Jeg er spændt på denne blog... især fordi du vil satse på talenter....

Lad os se hvad du kan bringe....
Lyder rigtig godt Bonbon Smiley
En Præludium blog skal man jo næsten per definition følge! Smiley
SKAL du skam ikke, men jeg vil da blive rigtig glad hvis du gør Smiley
Spændende koncept... Husk Danny Amankwaa!  Opstemt
Tak. Amankwaa er helt sikkert en af de talenter jeg holder øje med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Danske Løver
« Svar #18: 03 Jun 2013, 11:15 »



Sigurðsson smutter
Få dage efter salget af Johan Wiland, vælger F.C. København nu også at skille sig af med deres centrale forsvarsspiller, i form af Ragnar Sigurðsson. Sigurðsson nåede en enkelt sæson i Danmark.

01l07-2012

Selvom Ragnar Sigurðsson blot er 26 år gammel, har FC København alligevel valgt at skrotte ham og sælge ham videre. Det er nu slut med Superliga for Sigurðsson, som i stedet skal slå sine folder i den bedste russiske liga, hvor Alania Vladikavkaz har valgt at investere i islændingen.

Ragnar Sigurðssons karrierer startede i Island, hvor han i en ung alder kom på kontrakt med Fylkir. Her nåede han en række sæsoner, inden Göteborg hentede det unge forsvarstalent for et hemmeligt beløb. I Göteborg blev Sigurðsson hurtigt en succes og 122 kampe på 4,5 sæson taler sit tydelige sprog. Sigurðsson nåede også at få banket 11 kasser ind i hans tid som Göteborg-spiller. I sommeren 2011 valgte FC København så at smide 5.500.000 kroner efter islændingen. Hos Løverne gjorde han det også fint med 24 kampe og to mål på en enkelt sæson. Men nu er han altså blevet solgt til Rusland.

Alania måtte have den store tegnebog op af lomme for at købe Sigurðsson fri af F.C. København. hele 14.000.000 kroner skiftede hænder i den handel. Desværre for københavnerne havde de lavet en aftale med Göteborg, om at svenskerne skulle have 15% af transfersummen. Sigurðsson har nu skrevet under på en treårig kontrakt med russerne, hvilket giver ham hele 70.000 kroner om ugen, hvilket er en del mere end den 26-årige landsholdsspiller er vant til.

- Jeg er personligt været rigtig glad for at have Ragnar i klubben. Det gør mig derfor ondt at skulle sige farvel til ham i dag. Men ligesom Johan Wiland passer han desværre ikke ind i vores nye projekt, og det efterlander os uden noget valg. Ragnar er fra dags dato fortid i klubben. Det betyder naturligvis også at vi skal ud og købe nyt blod til forsvarspositionen, da vi umiddelbart ikke har de helt store talenter i det centrale forsvar, siger administrerende direktør, Anders Hørsholt
 

Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #19: 03 Jun 2013, 11:21 »

Det er lidt sjovt med dine blogs. Du skal ikke tage det ilde op, men man ved altid, hvad man får, når du skriver. Det er meget oftest samme form, hvilket du gør fint. Men jeg tænker lidt. Keder du dig ikke, når du skriver på samme måde og i samme form hver gang?
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #20: 03 Jun 2013, 12:43 »

Det er lidt sjovt med dine blogs. Du skal ikke tage det ilde op, men man ved altid, hvad man får, når du skriver. Det er meget oftest samme form, hvilket du gør fint. Men jeg tænker lidt. Keder du dig ikke, når du skriver på samme måde og i samme form hver gang?
Ved godt mine blogs minder meget om hinanden, og det måtte jeg også høre for under blogkonkurrencen, men det er denne skrivestil jeg føler mig bedst hjemme i, og den skrivestil der holder min motivation bedst oppe. Og nej jeg keder mig ikke. Men tak for kommentaren Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #21: 03 Jun 2013, 13:22 »

Imponerende at du fik 14 for Sigurossen Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #22: 03 Jun 2013, 14:57 »

Ved godt mine blogs minder meget om hinanden, og det måtte jeg også høre for under blogkonkurrencen, men det er denne skrivestil jeg føler mig bedst hjemme i, og den skrivestil der holder min motivation bedst oppe. Og nej jeg keder mig ikke. Men tak for kommentaren Smiley
OK. Det var også bare et spørgsmål, for du gør det bestemt udemærket.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #23: 03 Jun 2013, 20:56 »

Imponerende at du fik 14 for Sigurossen Smiley
Var jeg også selv ret imponeret over Smiley
OK. Det var også bare et spørgsmål, for du gør det bestemt udemærket.
Tak skal du have Gemma Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #24: 04 Jun 2013, 10:58 »

Uha, du fik mig til at starte et save med samme mål som dig. Skide god idé.

Forsæt med det gode arbejde, dine blogs er altid en fornøjelse!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #25: 04 Jun 2013, 12:47 »

Uha, du fik mig til at starte et save med samme mål som dig. Skide god idé.

Forsæt med det gode arbejde, dine blogs er altid en fornøjelse!
Glad for at jeg kan være med til at inspirere folk Smiley
Og mange tak for rosen Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Danske Løver
« Svar #26: 04 Jun 2013, 20:44 »



Kasper Kusk Klar til København
F.C. København kunne i dag præsentere deres først handel denne sommer, i form af den unge Kasper Kusk, som er blevet hentet hos ligarivalerne fra Aalborg. Kusk er blot 20 år gammel og passer perfekt ind i det nye projekt.

05l07-2012

Den blot 20-årige Kasper Kusk kunne i dag skrive under på en kontrakt med FC København, som binder ham til klubben de næste fire år. Det betyder at Kusk får masser af tid til at udvikle sit kæmpe potentiale, og forhåbentligt kan københavnerne sælger Kusk videre med stor fortjeneste, selvom han ikke var helt billig at købe fri fra Aalborg BK. 

Kasper Kusk har spillet hele sin karrierer i AaB, og det er derfor hans første skifte. Han startede i klubben tilbage i år 2007, men først tre år senere fik han debut for klubbens ligahold. Sidenhen er det blevet til 14 superligakampe for den unge gut, som også har fået scoret en enkelt gang. Nu har Kusk så taget skiftet til fra Jylland til Sjælland og fra Aalborg til København. Helt sikkert et skridt i den rigtige retning for den unge purk. Nu skal det blive spændende at se om vingerne kan bære, og om Kusk kan stå på egne ben i hovedstaden.

Kusk var som sagt ikke nogen billig herre for københavnerne, og de måtte faktisk betale hele 7.500.000 kroner for at komme til at skrive kontrakt med stortalentet. Et prisskilt som kan være svært at leve op til for en 20-årig knægt, men mon ikke nordjyden kan holde benene på jorden og stå for presset. I hvert fald har en fået en fireårig kontrakt, som gælder frem til sommeren 2016. Kusk får også en hæderlig løn på hele 34.000 kroner om ugen.

Kusk er et af Danmarks helt store talenter. Han spiller helst venstre kant, men kan egentligt benyttes på samtlige positioner på midtbanen, og sågar også i angrebet, hvilket gør ham til en dejlig alsidig spiller. Ikke nok med det, men så sparker han også ligegodt med begge ben.
 

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] Danske Løver
« Svar #27: 04 Jun 2013, 20:55 »

Altid spændende når der kommer en blog fra dig.

Også et spændende koncept du har. Thumbs Up
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dida
Gæst
 
Sv: [5] Danske Løver
« Svar #28: 04 Jun 2013, 21:53 »

Altid spændende når der kommer en blog fra dig.

Også et spændende koncept du har. Thumbs Up
Tusind tak skal du have Magn Smiley
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [5] Danske Løver
« Svar #29: 04 Jun 2013, 22:35 »

Ved du hvor mange af dine udlændinge du vil skille der af med, i det første transfer vindue??
Logged

Brøndby IF!!!!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010