home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 186945 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Mac-tråden
« Svar #255: 11 Dec 2010, 18:50 »

Hvordan fungerer det så ? Smiley

Du installerer programmet, åbner det og tilslutter din iPod, og så skal du stoppe den i at synkronisere inde i iTunes. Så kan du gå over i Senuti og overføre sangene. Ellers kan du læse lidt om programmet på nettet inden du beslutter dig for at bruge det. Smiley

Chakana
Manager

« Svar #256: 12 Dec 2010, 03:07 »

Har lige fået en ekstern harddisk på 320 GB, som skulle være kompatibel til Mac OS X 10.4-10.6. Hvordan finder jeg ud af, hvilket styresystem jeg har?

Arsenal Football Club

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #257: 12 Dec 2010, 03:10 »

klik på æblet øverst oppe også vælg den der hedder "om denne mac" Smiley

Chakana
Manager

« Svar #258: 12 Dec 2010, 11:23 »

Okay, tak. Jeg har version Mac OS X 10.6.5 - vil det sige at den eksterne harddisk ikke kan bruges til min computer? :-/

Arsenal Football Club

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #259: 12 Dec 2010, 11:30 »

jo den skulle da gerne kunne bruges på din Mac

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Chakana
Manager

« Svar #260: 12 Dec 2010, 20:53 »

Hvordan kan jeg så få den til at virke som en ganske almindelig ekstern harddisk? Kan nemlig ikke lægge elementer over på den...

Arsenal Football Club

JLC™
Gæst

« Svar #261: 13 Dec 2010, 19:50 »

Det er fordi den er formateret i NTFS filformat, og det kan Mac OS X ikke skrive på, uden fix-fakseri, som at installere denne driver http://www.apple.com/downloads/macosx/system_disk_utilities/ntfs3g.html.

Istedet kan du gå ind i Disk Utility og formatere den til Mac OS Extended (Journaled), hvis du kun skal bruge den til Mac.

Hvis du også gerne vil kunne bruge den på en Windows 7-maskine, skal du formatere den i formatet ExFAT.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2010, 19:54 af JLC™ » Logged

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #262: 23 Dec 2010, 11:50 »

Hvad har i Apple nørder af produkter? Smiley

Jeg kan selv ligge ud: MacBook Pro 13", iMac 20 (min far låner den, da jeg ikke bruger den) iPhone 4, iPod Shuffle, AirPort Express. Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

+ har en masse tilbehør til de forskellige produkter.

JLC™
Gæst

« Svar #263: 26 Dec 2010, 01:52 »

Hvad har i Apple nørder af produkter? Smiley

iPod Classic 80 GB (Bruger den dog ikke)
iPhone 4 16 GB
MacBook Pro 13"
iMac 27"

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #264: 26 Dec 2010, 02:48 »

Hvordan er en MAC bærbar fra Apple? Står med et mindre problem om et halvt års tid ang. studie og køb af en bærbar.

Den skal primært blive brugt til internet, dokument arbejde, og kalender planlægning (lyder tøset Rullende Øjne)

Har hørt at MAC computere kan have visse problemer, og er derfor skeptisk, men samtidig kunne jeg godt tænke mig at prøve et apple produkt. Hvordan er deres styresystem? Er Safari browser godt?

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #265: 26 Dec 2010, 09:29 »

Hvordan er en MAC bærbar fra Apple? Står med et mindre problem om et halvt års tid ang. studie og køb af en bærbar.

Den skal primært blive brugt til internet, dokument arbejde, og kalender planlægning (lyder tøset Rullende Øjne)

Har hørt at MAC computere kan have visse problemer, og er derfor skeptisk, men samtidig kunne jeg godt tænke mig at prøve et apple produkt. Hvordan er deres styresystem? Er Safari browser godt?

Jeg er indehaver af en skøn MacBook Pro 13" og den kan jeg da varmt anbefale hvis du skal ud og en bærbar i den størrelse og prisklasse. Skærmen på en 13" er bestemt ikke for lille, ved mindre den skal bruges til at spiller computerspil på. Den er ca 10-12 sek om at starte og 5-10 sek om at lukke ned igen. Safari fungere godt og er en forholdsvis hurtig browser. Programmer åbner rimelig hurtigt og generelt er styresystemet nemt og overskueligt efter min mening.
Designet er - som altid ved mac - i klasse. Detaljer er der nok af og specielt den måde hvorpå man kan skifte vinduer på elsker jeg virkelig!

Jeg tror ikke der er nogle negative ting at sige om den og til dit behov vil den passe perfekt, jeg synes klart du skal bruge den sjat ekstra penge en MacBook koster sammenlignet med andre mærker på markedet - for du får mere for pengene!

Thumbs Up

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #266: 26 Dec 2010, 09:46 »

Jeg er indehaver af en skøn MacBook Pro 13" og den kan jeg da varmt anbefale hvis du skal ud og en bærbar i den størrelse og prisklasse. Skærmen på en 13" er bestemt ikke for lille, ved mindre den skal bruges til at spiller computerspil på. Den er ca 10-12 sek om at starte og 5-10 sek om at lukke ned igen. Safari fungere godt og er en forholdsvis hurtig browser. Programmer åbner rimelig hurtigt og generelt er styresystemet nemt og overskueligt efter min mening.
Designet er - som altid ved mac - i klasse. Detaljer er der nok af og specielt den måde hvorpå man kan skifte vinduer på elsker jeg virkelig!

Jeg tror ikke der er nogle negative ting at sige om den og til dit behov vil den passe perfekt, jeg synes klart du skal bruge den sjat ekstra penge en MacBook koster sammenlignet med andre mærker på markedet - for du får mere for pengene!

Thumbs Up
Jamen så bliver da en MAC tilføjet min kommende indkøbsliste Thumbs Up Desuden jeg kan heller ikke stå for deres design Wink

Fernando
Gæst

« Svar #267: 26 Dec 2010, 09:51 »

Jeg har også sådan en Wink og er også godt tilfreds med den og den kører Football Manager godt og hurtigt, men hvis man skal lige lære den at kende, hvis man ikke har haft sådan en før. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #268: 26 Dec 2010, 10:28 »

Den kører manager rigtig godt, og det er også det eneste den skal kunne køre ;-)

Cactus, hvis du har et gyldigt studiekort og er over 18, kan du få seks procents rabat, når du køber Mac'en - ved godt det ikke er det helt store, men alligevel noget når man er studerende. :-)

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #269: 26 Dec 2010, 15:45 »

Den kører manager rigtig godt, og det er også det eneste den skal kunne køre ;-)

Cactus, hvis du har et gyldigt studiekort og er over 18, kan du få seks procents rabat, når du køber Mac'en - ved godt det ikke er det helt store, men alligevel noget når man er studerende. :-)
Det er jeg. 6 procent er stadig en lille smule, så tak for rådet Wink

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010