home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 973 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 186923 gange)
Niszen
Reserveholdsspiller

Sv: Mac-tråden
« Svar #240: 27 Nov 2010, 12:54 »

UnRarX kan også anbefales..!

Manchester United
Odense Boldklub

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #241: 03 Dec 2010, 14:11 »

Så var jeg lige på mit arbejde, og købe en AirPort Express, og jeg glæder mig meget til at prøve det nye AirPlay ;-)

iPad'en er også landet, og hvor mange skal have sån en frækkert?

søgaard
Gæst

« Svar #242: 03 Dec 2010, 14:34 »

Eftersom 2'eren allerede skulle være på vej til foråret og Apple ser ud til at få hård konkurrence fra både Samsung og Acer, så er jeg afventende på markedet omkring en iPad.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #243: 03 Dec 2010, 14:37 »

Eftersom 2'eren allerede skulle være på vej til foråret og Apple ser ud til at få hård konkurrence fra både Samsung og Acer, så er jeg afventende på markedet omkring en iPad.

Der vil altid komme nye produkter jo..

Der er flere og flere der vælger Apple, så hvis de har en iPhone vælger de en iPad, computere mm.

søgaard
Gæst

« Svar #244: 03 Dec 2010, 14:40 »

Der vil altid komme nye produkter jo..

Der er flere og flere der vælger Apple, så hvis de har en iPhone vælger de en iPad, computere mm.

True that, men som markedet er nu, hvor der eftersigende skulle komme et Android styresystem specielt til Tablets og Apple også stadig udvikler på liv og løs, så vil jeg mindst vente på 2'eren, hvis jeg skal have en iPad.
Mange apps er jo også i gang med at blive lavet specielt til tablets i stedet for man bruger iPhone apps til Tablets, hvor man ikke skulle få det helt optimale ud af diverse apps Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #245: 03 Dec 2010, 14:44 »

True that, men som markedet er nu, hvor der eftersigende skulle komme et Android styresystem specielt til Tablets og Apple også stadig udvikler på liv og løs, så vil jeg mindst vente på 2'eren, hvis jeg skal have en iPad.
Mange apps er jo også i gang med at blive lavet specielt til tablets i stedet for man bruger iPhone apps til Tablets, hvor man ikke skulle få det helt optimale ud af diverse apps Smiley
Jeg skulle også helt klart have en iPad, hvis jeg kun havde en stationær computere. Men min far har bestilt en, så låner bare hans indtil jeg evt. får købt en ny ;-)

Men jeg 'nøjes' med at bruge min fars indimellem, og så dem der er på arbejdet :-)

søgaard
Gæst

« Svar #246: 03 Dec 2010, 14:50 »

Jeg skulle også helt klart have en iPad, hvis jeg kun havde en stationær computere. Men min far har bestilt en, så låner bare hans indtil jeg evt. får købt en ny ;-)

Den er rigtig fed, ikke noget der, men tror jeg 'nøjes' med at bruge min fars indimellem, og dem der er på arbejdet :-)
Jeg prøvede den også for en måneds tid siden, så det er såment ikke fordi jeg ikke synes den er fed. Det er den! Rigtig lækker, men som markedet er nu, så er min personlige mening, at man bør holde på pengepungen lidt endnu, fordi der kommer til at være krig på det marked med hvem der får den billigste og bedste tablet.

Hvis jeg skulle have en, så ville jeg klart vælge den med 3G også, da det giver lidt mere frihed, da man ikke behøves at sidde derhjemme for at kunne bruge den. De danske abonnementer dog vildt dyre i forhold til f.eks. Irland, hvor Vodafone havde 5 gb trafik pr måned for €20, hvor de danske desværre er lidt halvdyre og tit nogle pakkeløsninger, hvor man også får tale med til, hvilket i langt de fleste tilfælde er unødvendigt, da man jo ikke vil bruge sin tablet som telefon, men derimod som computer Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #247: 03 Dec 2010, 14:55 »

Jeg prøvede den også for en måneds tid siden, så det er såment ikke fordi jeg ikke synes den er fed. Det er den! Rigtig lækker, men som markedet er nu, så er min personlige mening, at man bør holde på pengepungen lidt endnu, fordi der kommer til at være krig på det marked med hvem der får den billigste og bedste tablet.

Hvis jeg skulle have en, så ville jeg klart vælge den med 3G også, da det giver lidt mere frihed, da man ikke behøves at sidde derhjemme for at kunne bruge den. De danske abonnementer dog vildt dyre i forhold til f.eks. Irland, hvor Vodafone havde 5 gb trafik pr måned for €20, hvor de danske desværre er lidt halvdyre og tit nogle pakkeløsninger, hvor man også får tale med til, hvilket i langt de fleste tilfælde er unødvendigt, da man jo ikke vil bruge sin tablet som telefon, men derimod som computer Smiley
Det kan du også have ret i, men tror bare at Apple allerede har erobret så mange kunder, at de ikke køber en samsung, acer mm. Smiley
Ja, de er lidt dyre desværre, og de 3G modeller vi sælger i Eplehuset er også uden abonnement, da folk håber på at der kommer noget billigere.

N17
Manager

« Svar #248: 04 Dec 2010, 18:19 »

Hvad er den store forskel på den hvide Macbook og Macbook pro?? Ved godt, at den hvide er plastik f.eks... Overvejer nemlig den hvide macbook, da jeg synes den er federe... Og skal ikke transporterer den rundt, så derfor sker der formentlig ikke så meget med den.

Derudover overvejer jeg den gamle imac, altså den hvide... Men hvor gammel er den? Mener denne model
http://images.guloggratis.dk/0/39168400_343_9999_0_0_0_0.jpg

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #249: 04 Dec 2010, 18:33 »

Hvad er den store forskel på den hvide Macbook og Macbook pro?? Ved godt, at den hvide er plastik f.eks... Overvejer nemlig den hvide macbook, da jeg synes den er federe... Og skal ikke transporterer den rundt, så derfor sker der formentlig ikke så meget med den.

Derudover overvejer jeg den gamle imac, altså den hvide... Men hvor gammel er den? Mener denne model
http://images.guloggratis.dk/0/39168400_343_9999_0_0_0_0.jpg
Der er 2GB ram i MacBook, og 4GB ram i Pro'en. Der er ikke den store forskel på de to modeller.

Tror iMac'en er fra 2005/2006, men du må ikke hænge mig op på det ;-)

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #250: 11 Dec 2010, 17:36 »

Jeg har været, så heldig at få en tidlig julegave, nemlig en macbook air. Jeg har dog et problem, og det er, at alt mit musik ligger inde i itunesbiblioteket, på min gamle acer. Da jeg har ændret sangene, så artister og sange og sådan er sat i orden, og det gjorde jeg inde på itunes, så hvis jeg finder mappen, hvor al musikken er, og ligger det ind på usb og så videre er alt den sortering jeg har lavet ikke gemt. HVad gør jeg ?

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #251: 11 Dec 2010, 17:51 »

Jeg har været, så heldig at få en tidlig julegave, nemlig en macbook air. Jeg har dog et problem, og det er, at alt mit musik ligger inde i itunesbiblioteket, på min gamle acer. Da jeg har ændret sangene, så artister og sange og sådan er sat i orden, og det gjorde jeg inde på itunes, så hvis jeg finder mappen, hvor al musikken er, og ligger det ind på usb og så videre er alt den sortering jeg har lavet ikke gemt. HVad gør jeg ?

Måske kan du bruge dette:

http://support.apple.com/kb/TA38534?viewlocale=en_US#1

Manchester United
Odense Boldklub

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #252: 11 Dec 2010, 18:05 »

Lidt.. Men hvis jeg så spørger nogen, om de ved, hvordan man får musik fra sin iphone til sin mac ?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #253: 11 Dec 2010, 18:09 »

Lidt.. Men hvis jeg så spørger nogen, om de ved, hvordan man får musik fra sin iphone til sin mac ?

Det kan man ikke bare, men man kan downloade et program som Senuti, som vidst giver dig lov til at kopiere 1000 sange fra din iPod/iPhone over på computeren, og så skal du købe programmet hvis du vil have overført flere.

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #254: 11 Dec 2010, 18:42 »

Hvordan fungerer det så ? Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010