Fernando
Gæst
|
|
Alt + den der er ved siden af Enter eller Shift + 2 mens du holder shift nede - tror jeg
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Alt + den der er ved siden af Enter eller Shift + 2 mens du holder shift nede - tror jeg Klasse nok! tak!
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Virkede det?
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Virkede det? Ja
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Okai og er glad for jeg kunne hjælpe
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Så fik jeg købt min MacBook - et par måneder før forventet. Men min gamle bærbare døde, og når man går i 2g kan man ikke undvære sin computer i lang tid ad gangen. Jeg vil lige spørge om man godt kan installere FM på sin MacBook?
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Kan du godt Det er mac compatible som du ka se på dit cover til FM Derudover er der nogle programmer der er gode at ha -VLC player -AppZapper (til et fjerne programmer) -The Unarchiver (som Winrar bare til Mac) -AppFresh (holder øje med alle dine programmer er up-to-date) -Skype hvis du bruger dette/Messenger for Mac -Transmission (Bruges til torrentdownload)
|
|
« Seneste Redigering: 04 Okt 2010, 18:15 af DimitarBerbatov »
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er det en alm .Macbook? eller en Macbook Pro? Men jeg vil fraråde det da min Macbook her for et par dage siden brændte sammen og manden i Fona sagde at jeg ikke skulle spille spillet på min Macbook. :-) Men tror godt du kan...men hvad faen er der galt med min?!
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Er det en alm .Macbook? eller en Macbook Pro? Men jeg vil fraråde det da min Macbook her for et par dage siden brændte sammen og manden i Fona sagde at jeg ikke skulle spille spillet på min Macbook. :-) Men tror godt du kan...men hvad faen er der galt med min?! Det der er galt er at det er din
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Jeg ha FM på min Mac og det kører det helt perfekt.. At din comp brænder sammen kan aldrig være et spils skyld der er beregnet til at kunne køre på mac'en .. hehe såå må det være en fejl på din MBP Det giver ingen mening at købe en computer du ikke kan få lov at bruge til det den bl.a. er beregnet til så NF du kan roligt installere FM på din comp Fernando: Din MBP er under 1 år gammel = der er stadig apple garanti på den.. Få lortet fixet asap!
|
|
« Seneste Redigering: 04 Okt 2010, 18:19 af DimitarBerbatov »
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Søde...Hvad er en MBP?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Spørger du virkelig om det?! Mon ikke det er en Mac Book Pro? :i
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
okai, men kunne han så bare ikke skrive det?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Når man er så meget gangsta som Barbatov så skriver man det sådan der
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Ej det er for langt at skrive når forkortelsen for MacBook Pro er MBP .. Sådan noget SKAL man vide som dreng især når man har en Mac selv MacBook bliver kaldt MB så ved du det haha
|
|
|
|
|
|
|
|