home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 186990 gange)
Jimko18
Reserveholdsspiller

Sv: Mac-tråden
« Svar #720: 01 Nov 2012, 22:50 »

Altså jeg må jo så være ærlig og sige at hvis jeg spiller f.eks. manager i et par timer så kan den godt blive en smule varm ved batteriet... Der snakker vi ca. efter 2 timers spil.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #721: 01 Nov 2012, 22:54 »

Altså jeg må jo så være ærlig og sige at hvis jeg spiller f.eks. manager i et par timer så kan den godt blive en smule varm ved batteriet... Der snakker vi ca. efter 2 timers spil.
Nu siger du en smule varm, er det bare lun, eller direkte varm? Nu har jeg selv en HP Envy nemlig, som efter bare en halv times internet bliver brændende varm, så man ikke kan sidde med den længere.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #722: 01 Nov 2012, 22:55 »

Kære Mac brugere.

Jeg går lidt og overvejer at investere i den nye MacBook Air med 4gb ram og 128 SSD harddisk.
Tror i denne vil kunne køre det nye FM, samt lettere billedredigering, film og musik afspilning?

Håber nogen vil hjælpe mig, da jeg er i tvivl om jeg skal smide 7.600 efter denne..

Jeg vil ikke udtale mig om billed redigering, da jeg ingen forstand har på det, men ved dog at mange netop hælder til Mac til netop den opgave.
Mht film og musik - INGEN problemer overhovedet. Og det samme med Manager.
Jeg har alle dage har pc´ere og alle godt up-to-date. Valgte i år at investere i en Mac. Aldrig har jeg været så glad for at bruge en computer.. Jeg er klar over Spil delen er begrænset, men for mig er den på alle andre måder overlegen. Et ord - røvlækkert.
Så jo jeg vil bestemt mene at den mac air sagtens kan køre Manager.
Det at multitaske eller at benytte din computer på andre måder end blot til spil er mac´en født til. Den håndtere stadig spil fint eks ved en windows boot?. (tænker ved windows baserede spil). Bruger selv min til noget Bf3 til tider.
Jeg har prøvet at spille FM 12 på min søsters macbook pro (2011 model) med også 4 gb ram og den håndtere det lige så fint som min Imac. Jeg tror at der er en upper grænse for hvor meget mere performance du kan trække ud af en maskine ift afvikling af F serien. Jeg kører med 16 gb ram og et større grafikkort end hende.

Med andre ord og kort fortalt. Go for it
« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 23:01 af bromberg » Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #723: 01 Nov 2012, 23:01 »

Nu siger du en smule varm, er det bare lun, eller direkte varm? Nu har jeg selv en HP Envy nemlig, som efter bare en halv times internet bliver brændende varm, så man ikke kan sidde med den længere.
Nej altså jeg snakker om en smule varm 2 grader over lun Smiley det er ikke sådan at den blir så varm man bliver bekymret for om den brænder sammen...

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #724: 01 Nov 2012, 23:18 »

Jeg vil ikke udtale mig om billed redigering, da jeg ingen forstand har på det, men ved dog at mange netop hælder til Mac til netop den opgave.
Mht film og musik - INGEN problemer overhovedet. Og det samme med Manager.
Jeg har alle dage har pc´ere og alle godt up-to-date. Valgte i år at investere i en Mac. Aldrig har jeg været så glad for at bruge en computer.. Jeg er klar over Spil delen er begrænset, men for mig er den på alle andre måder overlegen. Et ord - røvlækkert.
Så jo jeg vil bestemt mene at den mac air sagtens kan køre Manager.
Det at multitaske eller at benytte din computer på andre måder end blot til spil er mac´en født til. Den håndtere stadig spil fint eks ved en windows boot?. (tænker ved windows baserede spil). Bruger selv min til noget Bf3 til tider.
Jeg har prøvet at spille FM 12 på min søsters macbook pro (2011 model) med også 4 gb ram og den håndtere det lige så fint som min Imac. Jeg tror at der er en upper grænse for hvor meget mere performance du kan trække ud af en maskine ift afvikling af F serien. Jeg kører med 16 gb ram og et større grafikkort end hende.

Med andre ord og kort fortalt. Go for it
Godt at høre lidt omkring computeren! Tak for det Smiley
Nej altså jeg snakker om en smule varm 2 grader over lun Smiley det er ikke sådan at den blir så varm man bliver bekymret for om den brænder sammen...
Ja okay, men kan man jo ikke helt undgå, da det jo kræver lidt kræfter at trække en computer. Men jeg vil tage de ting du har sagt op til overvejelse, og så beslutte mig snarest om det bliver en Mac Air eller en anden Smiley

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #725: 09 Nov 2012, 18:22 »

Har brug for en Mac-kyndigs hjælp hurtigst muligt!!!

Jeg har lige købt FM13 og har glædet mig utroligt meget til at spille det! Nu er det installeret og så videre, men jeg får at vide, at man skal bruge styresystemet Mac OS X 10.6 eller deropefter og jeg har Mac OS X 10.5.8. Når jeg vælger "Sofwareopdatering" oppe i venstre hjørne efter at have klikket på æblet, så søger den efter opdateringer, men den siger, at min computer er ajourført og har det nyeste styresystem.. Hvorfor gør den det? Og er der nogen der ved hvordan man får fingrene i et nyt styresystem så jeg kan komme i gang med FM 13?

På forhånd tak! :-)

bobbefar
Gæst

« Svar #726: 09 Nov 2012, 18:23 »

Jeg har lige købt FM13 og har glædet mig utroligt meget til at spille det! Nu er det installeret og så videre, men jeg får at vide, at man skal bruge styresystemet Mac OS X 10.6 eller deropefter og jeg har Mac OS X 10.5.8. Når jeg vælger "Sofwareopdatering" oppe i venstre hjørne efter at have klikket på æblet, så søger den efter opdateringer, men den siger, at min computer er ajourført og har det nyeste styresystem.. Hvorfor gør den det? Og er der nogen der ved hvordan man får fingrene i et nyt styresystem så jeg kan komme i gang med FM 13?

Hvor gammel er din mac? Hvilken model er det? Smiley

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #727: 09 Nov 2012, 18:28 »

Det er rimelig relevant at vide, hvor gammel din Mac er. I så fald klik ind på Mac App Store, og køb Mountain Lion til 119,- kroner (Y)

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #728: 09 Nov 2012, 18:29 »

Det er en Macbook købt i 2008 eller 2009. 2GHz Intel Core 2 Duo-processor. Hukommelse: 2 GB 1067 MHz DDR3. Startdisk: Macintosh HD. :-) Og som sagt er det nuværende styresystem 10.5.8.

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #729: 09 Nov 2012, 18:36 »

Det er en Macbook købt i 2008 eller 2009. 2GHz Intel Core 2 Duo-processor. Hukommelse: 2 GB 1067 MHz DDR3. Startdisk: Macintosh HD. :-) Og som sagt er det nuværende styresystem 10.5.8.

Så kører du jo med et gammelt OS X. Jeg mener, men er ikke sikker, at du skal installere Snow Leopard først. Hvis FM13 har et krav om dette, så kan du sagtens kunne køre FM13 med dette styresystem, men du skal formodentlig snart opgradere yderligere til Lion, og dernæst Mountain Lion.

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #730: 09 Nov 2012, 19:31 »

Jep. Der står bag på FM13, at man skal bruge Mac OS X 10.6.8 som minimum! Har du/I nogen idé om hvordan man skaffer det styresystem? Kan det downloades? Beklager min uvidenhed, men er simpelthen fuldstændig blank på Mac-teknik! :-)

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #731: 09 Nov 2012, 19:39 »

Jep. Der står bag på FM13, at man skal bruge Mac OS X 10.6.8 som minimum! Har du/I nogen idé om hvordan man skaffer det styresystem? Kan det downloades? Beklager min uvidenhed, men er simpelthen fuldstændig blank på Mac-teknik! :-)

Der kan hentes på app store ved at søge på Mountain Lion. Det koster vist noget med 120-30 kr, og er klart pengene værd!

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

AFC
Manager

« Svar #732: 15 Jan 2013, 18:23 »

Hej

Har et problem med min iPad. Jeg kan hverken låse min iPad op, gøre noget på skærmen, slukke/tænde den eller gøre noget i det hele taget. Det eneste som jeg kan er at trykke OK uden at der sker noget ved advarselsskiltet. Det eneste der står på min skærm er:

"Denne iPad er ikke sikkerhedskopieret i 28 uger. Sikkerhedskopiering sker, når iPad er tilsluttet, låst og har forbindelse til Wi-Fi."

Har haft min iPad tilsluttet til iTunes med USB-kablet og sikkerhedskopieret både gennem iCloud og på selve min Mac, men der sker stadigvæk ikke noget.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Vil jo meget gerne kunne bruge min iPad igen.

bobbefar
Gæst

« Svar #733: 15 Jan 2013, 18:32 »

Hej

Har et problem med min iPad. Jeg kan hverken låse min iPad op, gøre noget på skærmen, slukke/tænde den eller gøre noget i det hele taget. Det eneste som jeg kan er at trykke OK uden at der sker noget ved advarselsskiltet. Det eneste der står på min skærm er:

"Denne iPad er ikke sikkerhedskopieret i 28 uger. Sikkerhedskopiering sker, når iPad er tilsluttet, låst og har forbindelse til Wi-Fi."

Har haft min iPad tilsluttet til iTunes med USB-kablet og sikkerhedskopieret både gennem iCloud og på selve min Mac, men der sker stadigvæk ikke noget.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Vil jo meget gerne kunne bruge min iPad igen.

Tror måske jeg har løsningen på det.
Har du prøvet at holde hjemmeknappen og låsknappen nede i 10 sekunder, på samme tid? Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #734: 15 Jan 2013, 18:44 »

Apropos iPad - hvad bruger folk den så til? Jeg overvejer at købe en - primært til at læse på, men hvad kan den ellers bruges til i forhold til en bærbar/smartphone? Nogle argumenter for eller imod 3G?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010