|
casperchristensen
|
|
Nogen der ved hvordan man tager billede af skærmen inde i spillet?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Nogen der ved hvordan man tager billede af skærmen inde i spillet?
Shift+command+3
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
hva er det for nogen knapper  haha
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Henry T
|
|
hva er det for nogen knapper  haha Shift = Som du kender på Windows (pil op nede under enter og under caps lock) command = Finder du ved siden af space, kaldes cmd 3 = Giver lidt sig selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Shift = Som du kender på Windows (pil op nede under enter og under caps lock) command = Finder du ved siden af space, kaldes cmd 3 = Giver lidt sig selv  tak for det har lige fået den mac com her så aner ik noget om den rigtig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Nogen der ved hvordan man installere en skole printer i Lion.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Nogen der ved hvordan man installere en skole printer i Lion.
Du kan tilføje den via dit skriveprogram (Word, Pages etc.) Bare gå op i print og vælg derefter tilføj printer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Ser rigtigt godt ud. Min 3 uger gamle MacBook Pro blev stjålet forrige weekend efter et indbrud så ser helt klart frem til, at købe den nyeste MacBook Pro her når forsikringspengene kommer + der så helt klart skal foretages en opgradering til det nye 10.8 Lion i juli når det udkommer. Og selvfølgelig til iOS 6 til min iPhone!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Hvad siger i til den nye Retina skærm? Og hvorfor er dette kun til 15" versionen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Noget jeg har tænkt på er dog bare. De skriver, at iOS 6 vil være klar til download dette forår, men der er da intet at donwloade endnu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Noget jeg har tænkt på er dog bare. De skriver, at iOS 6 vil være klar til download dette forår, men der er da intet at donwloade endnu?
Nu udkommer det også først til efteråret, så du kommer til at vente lidt endnu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Nu udkommer det også først til efteråret, så du kommer til at vente lidt endnu.
Jamen fall er da forår?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|