home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 187066 gange)
Tyskeren
Juniorspiller
**

Sv: Mac-tråden
« Svar #345: 25 Feb 2011, 10:40 »

Hvor kan jeg så finde den fake-fil, hvis jeg har installeret gennem stream?

Sög efter fake.lnc og slet dem du finder der ligger i en undermappe der har noget med FM at göre...

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #346: 25 Feb 2011, 10:41 »

Hej Mac-brugere
Jeg har selv en HP Envy 15", og jeg har nogle problemer med den bliver EKSTREMT varm efter ingen tid. Det er lige meget om jeg ligger i sengen med den, sidder ved at bord eller andet. Har gået lidt med tanken om at sælge denne, og så købe en af de nye MacBook Pro. Men ville så høre om Apple's computere har de børnsygedomme som HP har, nemlig at blæseren ikke er god nok, i forhold til ydeevnen?

Tyskeren
Juniorspiller
**

« Svar #347: 25 Feb 2011, 10:55 »

Hej Mac-brugere
Jeg har selv en HP Envy 15", og jeg har nogle problemer med den bliver EKSTREMT varm efter ingen tid. Det er lige meget om jeg ligger i sengen med den, sidder ved at bord eller andet. Har gået lidt med tanken om at sælge denne, og så købe en af de nye MacBook Pro. Men ville så høre om Apple's computere har de børnsygedomme som HP har, nemlig at blæseren ikke er god nok, i forhold til ydeevnen?

Jeg fik min Macbook Pro for omkring en maaned siden. Jeg sidder rigtig tit i sofaen med den og har den enten staaende ved siden af mig eller paa laarene. Det smarte ved Macbook Pro er at indsugningen sidder under skärmen og ikke paa undersiden. Det gör at den kan faa luft, selv hvis den staar paa et blödt underlag hvor PC'er normalt bliver meget varme. Selvfölgelig kan man märke at den bliver varm, men slet ikke i forhold til en PC, synes jeg...

Gaa evtl. ned i en butik der forhandler dem og föl paa udstillingsmodeller ne - de körer jo hele dagen (ikke paa fuld kraft, men i präsentationsmodus), men alligevel kan du faa en god idé om hvor varme de bliver...

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #348: 25 Feb 2011, 11:06 »

Jeg fik min Macbook Pro for omkring en maaned siden. Jeg sidder rigtig tit i sofaen med den og har den enten staaende ved siden af mig eller paa laarene. Det smarte ved Macbook Pro er at indsugningen sidder under skärmen og ikke paa undersiden. Det gör at den kan faa luft, selv hvis den staar paa et blödt underlag hvor PC'er normalt bliver meget varme. Selvfölgelig kan man märke at den bliver varm, men slet ikke i forhold til en PC, synes jeg...

Gaa evtl. ned i en butik der forhandler dem og föl paa udstillingsmodeller ne - de körer jo hele dagen (ikke paa fuld kraft, men i präsentationsmodus), men alligevel kan du faa en god idé om hvor varme de bliver...
Selvfølgelig bliver de lidt lune, men hvis du mærkede min HP, så ville du kunne få en 3. grads forbrænding, hvis du havde hånden derpå i længere tid :b
Men tak for forslaget, vil jeg prøve at gøre Smiley

mikejensen
Gæst

« Svar #349: 25 Feb 2011, 19:04 »

Nogle derude som ved hvilken knap jeg skal trykke på, mens jeg er i manager, for at jeg kan "gå ud af" spillet uden at lukke det ned? - sådan så jeg fx kan tjekke nettet mens jeg stadig er igang med fm.

håber at i forstår hvad jeg mener.

Anden_ark
Ynglingespiller

« Svar #350: 25 Feb 2011, 19:22 »

Nogle derude som ved hvilken knap jeg skal trykke på, mens jeg er i manager, for at jeg kan "gå ud af" spillet uden at lukke det ned? - sådan så jeg fx kan tjekke nettet mens jeg stadig er igang med fm.

prøv cmd+tab Smiley

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #351: 25 Feb 2011, 21:26 »

En der kan hjælpe mig vedr. MAC Huh
Den nye MEGA FACEPACK kan den brugesp å sin MAC Huh

Selvfølgeligt. Smiley
- Dokumenter -> Sports Interactive -> Football Manager 2011 -> Og så skal du oprette mappen "graphics", hvis ikke den ligger der. Smiley
- Og så udpakker du den bare.

Husk at fjerne fluebenet i "brug skin cache" Wink

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #352: 25 Feb 2011, 22:53 »

Så må du vist nødt til, at køre FM som et vindue. Du gør sådan her:
Instillinger -> Billeder og lyd -> Displayinstilling -> Vælg "vindue", fra drop-down menuen der kommer frem. Smiley

Anden_ark
Ynglingespiller

« Svar #353: 01 Mar 2011, 13:11 »

Er den heldige ejer af en Macbook Pro 15" 2,8 GHz. Jeg har de 4 GB RAM som er standard fra start. Synes at min Mac køre ufattelig godt og det er klart den bedste PC jeg har siddet ved, når det kommer til ydeevne. RAM er som i sikkert ved blev helt ufattelig billige. Også RAM til Macbook. Derfor har tanken om at opgradere min Macbook været der i et stykke tid. De billigste RAM jeg har fundet, det er Crosair RAM 1x4 GB for kr. 327,-
Jeg vil gerne høre om andre har prøvet at udskifte RAM i deres Mac og om det overhovedet kan betale sig. Er effekten fra 4 GB RAM til 8 GB til at mærke?
Generelt vil jeg bare gerne høre jeres mening om dette og jeres evt. erfaringer.

Peace

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #354: 08 Mar 2011, 21:22 »

Hej freaks.
Jeg har for nylig erhvervet mig en MacBook Pro. Er der nogle der har nogle programmer/apps som man bare skal eje, eller er lidt sjove el. lign.?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #355: 08 Mar 2011, 21:24 »

Hej freaks.
Jeg har for nylig erhvervet mig en MacBook Pro. Er der nogle der har nogle programmer/apps som man bare skal eje, eller er lidt sjove el. lign.?

"Windows for Mac" er nok det bedste du kan downloade Wink

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #356: 12 Mar 2011, 11:18 »

Så fik jeg købt mig en mac computer, og kæft hvor er den fed! Den kører da også FM helt fremragende! Smiley Har dog et enkelt spørgsmål. Begynder jeres Mac computere også at blæse noget mere når i spiller kampe?

FredrikLeander
Gæst

« Svar #357: 12 Mar 2011, 11:29 »

Så fik jeg købt mig en mac computer, og kæft hvor er den fed! Den kører da også FM helt fremragende! Smiley Har dog et enkelt spørgsmål. Begynder jeres Mac computere også at blæse noget mere når i spiller kampe?
Ja, det gør den. Mega irriterende Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #358: 12 Mar 2011, 11:31 »

Okay, ville bare lige være sikker på at det ikke bare var min Smiley men det går nok, det er ikke voldsomt meget og langt mindre end min gamle computer.. og når det forsvinder i halvegen og efter kampen gør det ikke noget! Smiley

mikejensen
Gæst

« Svar #359: 17 Mar 2011, 22:12 »

Hvad skal man gøre for at kunne bruge rar-filer på mac? fx diverse træningsprogrammer.

mvh.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010