home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1081 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135431 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #705: 21 Jun 2013, 21:21 »

Det havde længe været planen, at Lewandowski skulle skifte til Barcelona, men på datoen, hvor han var sat til at forlade klubben får jeg denne meddelelse.

Hvad sker der?
De må jo have for lidt penge i budgettet til at kunne betale.

AFC
Manager

« Svar #706: 21 Jun 2013, 21:39 »

De må jo have for lidt penge i budgettet til at kunne betale.
Ligner bare ikke Barcelona. Fandme irriterende jeg ikke tjener noget på ham nu, og at det har smadret mit budget fuldstændig! Var ellers i gang med at hente navne som Verratti...

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #707: 21 Jun 2013, 21:44 »

Ligner bare ikke Barcelona. Fandme irriterende jeg ikke tjener noget på ham nu, og at det har smadret mit budget fuldstændig! Var ellers i gang med at hente navne som Verratti...

Det har jeg også oplevet før, det var dog ikke i FM13. Det var med Sevilla, hvor jeg havde solgt Jesus Navas til en fantastisk pris, så jeg var allerede gået i gang med at byde på spillere, men så trak klubben dog deres tilbud tilbage, og jeg måtte stoppe alle handlerne. Så da jeg ville købe dem senere, gad de ikke til min klub, grundet de tidligere forhandlinger.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #708: 22 Jun 2013, 07:57 »

Har i nogensinde fået karantæne? Jeg synes, at jeg i mit Lyngby save har fået flere advarsler gennem årene, men karantæne er det aldrig blevet til.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #709: 23 Jun 2013, 12:57 »

Skal lige have det at vide en gang for alle. Hvis man lejer en ung spiller ud, så tæller dagene, han er udlejet ikke med i egen avl regnestykket vel?

Svartovich
Gæst

« Svar #710: 23 Jun 2013, 13:18 »

Har i nogensinde fået karantæne? Jeg synes, at jeg i mit Lyngby save har fået flere advarsler gennem årene, men karantæne er det aldrig blevet til.
Jeg har ikke fået karantæne, men har læst herinde flere gange andre der har. Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #711: 23 Jun 2013, 13:23 »

Jeg har ikke fået karantæne, men har læst herinde flere gange andre der har. Smiley

Jeg har fået flere advarsler, men jeg har aldrig fået karantæne. Jeg har også fået to advarsler på en sæson, men jeg har stadig ikke fået karantæne.

vikt0731
Ynglingespiller

« Svar #712: 23 Jun 2013, 13:27 »

Haha  Smiley Har selv fået utallige med karantæner  Rullende Øjne Hver eneste gang der er mulighed for det, brokker jeg mig Grin

AFC
Manager

« Svar #713: 23 Jun 2013, 20:46 »

Har prøvet at få karantæne en gang før, og det er i mit nuværende save med Dortmund. Brokkede mig over en scoring fra Barcelona i kvartfinalekampen i Champions League i slutningen af kampen som på gengivelserne tydeligt viser, at Thiago stod i offside til at sparke den ind. Bestyrelsen brokkede sig så over min udtalelse og bad mig om, at stoppe med at udtale mig om dommeren fremover. Elsker dog den feature.

Grin

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #714: 23 Jun 2013, 21:14 »

Haha  Smiley Har selv fået utallige med karantæner  Rullende Øjne Hver eneste gang der er mulighed for det, brokker jeg mig Grin

Har prøvet at få karantæne en gang før, og det er i mit nuværende save med Dortmund. Brokkede mig over en scoring fra Barcelona i kvartfinalekampen i Champions League i slutningen af kampen som på gengivelserne tydeligt viser, at Thiago stod i offside til at sparke den ind. Bestyrelsen brokkede sig så over min udtalelse og bad mig om, at stoppe med at udtale mig om dommeren fremover. Elsker dog den feature.

Grin

Så må det bare være DBU, der er nogle vatnisser med uddelelserne af karantæner til trænerne.  Grin

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #715: 23 Jun 2013, 21:49 »

Når nogle af jer spiller med 4-2-3-1  2cm 1 ofm 2 wings en angriber
Bruger i jeres wings som kantspiller eller indvendig angriber jeg er Real sociedad og ved ikk hva jeg skal købe ind men ved ikk skal jeg købe wings eller indvendig angriber hvad passer bedst til 4-2-3-1
Får nogle gange af vide midt i mine kampe vi har meget boldbesiddelse men alt for få skud på mål?Smiley

AFC
Manager

« Svar #716: 23 Jun 2013, 22:14 »

Når nogle af jer spiller med 4-2-3-1  2cm 1 ofm 2 wings en angriber
Bruger i jeres wings som kantspiller eller indvendig angriber jeg er Real sociedad og ved ikk hva jeg skal købe ind men ved ikk skal jeg købe wings eller indvendig angriber hvad passer bedst til 4-2-3-1
Får nogle gange af vide midt i mine kampe vi har meget boldbesiddelse men alt for få skud på mål?Smiley
Bruger mine wings i Dortmund som indvendige angribere. Specielt Reus og Götze synes jeg er perfekte til denne rolle i og med, at de hver især kan trække spillere og give mere plads til holdkammeraterne. Desuden har de perfekt dribling og overlapper tit hinanden i hver sin side. De er dynamiske i mit angrebsspil og jeg må sige, at de er satme farlige at have på holdet. Altså, jeg føler jeg får mest ud af mine wings ved, at de spiller indvendig angriber.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #717: 23 Jun 2013, 22:24 »

Bruger mine wings i Dortmund som indvendige angribere. Specielt Reus og Götze synes jeg er perfekte til denne rolle i og med, at de hver især kan trække spillere og give mere plads til holdkammeraterne. Desuden har de perfekt dribling og overlapper tit hinanden i hver sin side. De er dynamiske i mit angrebsspil og jeg må sige, at de er satme farlige at have på holdet. Altså, jeg føler jeg får mest ud af mine wings ved, at de spiller indvendig angriber.

Nåh okay tak:) reus og götze dræber duo:)!!
Jeg bruger min angriber som skarpretter hva synes du bedst at have som indstilling til sin angriber spil i fødderne eller stik i dybden:)?

AFC
Manager

« Svar #718: 23 Jun 2013, 23:07 »

Nåh okay tak:) reus og götze dræber duo:)!!
Jeg bruger min angriber som skarpretter hva synes du bedst at have som indstilling til sin angriber spil i fødderne eller stik i dybden:)?

Hvem er din angriber?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #719: 23 Jun 2013, 23:10 »

Hvem er din angriber?
Maupay og vela

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010