home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1111 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135488 gange)
Magn
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #690: 12 Jun 2013, 17:45 »

Som de andre skriver, har jeg heller ikke oplevet noget, så der er næppe noget ved det. Men det kunne passende være en af de ting, der bliver tilført spillet.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #691: 15 Jun 2013, 17:55 »

Nu ved jeg godt det her ikke vedrører FM.

Men er der nogle der kan huske hvad Arsenals keepere gennem tiden ?

Ca fra 2008 og frem???

( Sig evt. hvilken tråd det skal postes i - Da det nok ikke er den rigtige )

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

U-4-E
Manager

« Svar #692: 15 Jun 2013, 18:01 »

07-08: Manuel Almunia, Jens Lehmann, Łukasz Fabiański
08-09: Manuel Almunia, Łukasz Fabiański, Vito Mannone
09-10: Manuel Almunia, Łukasz Fabiański, Vito Mannone, Wojciech Szczęsny
10-11: Wojciech Szczęsny, Łukasz Fabiański, Manuel Almunia, Jens Lehmann
11-12: Wojciech Szczęsny, Łukasz Fabiański, Vito Mannone
12-13: Wojciech Szczęsny, Vito Mannone, Łukasz Fabiański, Damián Martínez

Sorteret efter hvor mange kampe de spillede i den pågældende sæson.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #693: 17 Jun 2013, 16:38 »

Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan optage et mål fra en kamp??

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #694: 18 Jun 2013, 22:02 »

Nogen der ved hvilken taktik man kan spille med, hvis man er i Europa League med Vestsjælland f.eks. i 2. sæson efter at have vundet pokal?
- Nåede til slutspillet, og tabte mod Sevilla..

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Risom
Manager

« Svar #695: 18 Jun 2013, 22:04 »

Nogen der ved hvilken taktik man kan spille med, hvis man er i Europa League med Vestsjælland f.eks. i 2. sæson efter at have vundet pokal?
- Nåede til slutspillet, og tabte mod Sevilla..

Denne tråd er til mere generelle spørgsmål om spillet. Prøv i stedet i denne tråd:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36011.0

Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #696: 20 Jun 2013, 16:46 »

Sidder og er ved at ændre lidt i Brøndby, efter at der blevet lavet en forspørgsel på det i Brøndby tråden.
Jeg vil være meget taknemlig hvis folk vil give deres blik på hvad og hvor meget der skal ændres, jeg stillet nogle spørgsmål inde i tråden, og ville være nice hvis folk lige giver lidt feedback, og evt. tilføjer noget!

PÅ FORHÅND TAK!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

fck-drengen
Gæst

« Svar #697: 21 Jun 2013, 16:02 »

Bliver ens spil langsommere hvis man har logos og facepacks på? Spilhastigheden er gået fra at blive vurderet fra 5 til 2 stjerner efter jeg downloade disse ting  Shockeret

AFC
Manager

« Svar #698: 21 Jun 2013, 17:01 »

Sad lige og kiggede på Lewandowskis spillerprofil da jeg pludselig opdagede nede under spillerstatus, at han rejser på en fri transfer. Som i kan se er der knap et år til at kontrakten udløber og han har ikke lyst til at snakke om kontraktforhandling er. Det er første gang jeg oplever dette. Kan man ikke gøre noget ved det?

Svartovich
Gæst

« Svar #699: 21 Jun 2013, 17:03 »

Sad lige og kiggede på Lewandowskis spillerprofil da jeg pludselig opdagede nede under spillerstatus, at han rejser på en fri transfer. Som i kan se er der knap et år til at kontrakten udløber og han har ikke lyst til at snakke om kontraktforhandling er. Det er første gang jeg oplever dette. Kan man ikke gøre noget ved det?

Det gør han i hvert eneste spil, og jeg har spurgt herinde før, hvor folket fortalte mig at der intet var at gøre ved det, og du skal have solgt ham som hurtigt som muligt.

AFC
Manager

« Svar #700: 21 Jun 2013, 17:05 »

Det gør han i hvert eneste spil, og jeg har spurgt herinde før, hvor folket fortalte mig at der intet var at gøre ved det, og du skal have solgt ham som hurtigt som muligt.
Damn! Har ellers lige hentet Cornelius som en backup da jeg ser ham som værende en lignende type spiller. Falcao har gang på gang dukket op som anbefaling af næste transfer så jeg må hellere få solgt ham inden årsskiftet så jeg kan få tjent lidt på ham, ja. Og så må jeg op med pengepungen for at nappe Falcao.

Tak for svaret!

Svartovich
Gæst

« Svar #701: 21 Jun 2013, 17:41 »

Damn! Har ellers lige hentet Cornelius som en backup da jeg ser ham som værende en lignende type spiller. Falcao har gang på gang dukket op som anbefaling af næste transfer så jeg må hellere få solgt ham inden årsskiftet så jeg kan få tjent lidt på ham, ja. Og så må jeg op med pengepungen for at nappe Falcao.

Tak for svaret!
Er Falcao ikke et køb lidt langt væk fra Dortmunds ånd mht. til transferpolitik? Jeg overvejde Falcao, men blev enig med mig selv i at købe Rodrigo fra Benfica istedet, og han gjorde det glimrende. Smiley

AFC
Manager

« Svar #702: 21 Jun 2013, 18:27 »

Er Falcao ikke et køb lidt langt væk fra Dortmunds ånd mht. til transferpolitik? Jeg overvejde Falcao, men blev enig med mig selv i at købe Rodrigo fra Benfica istedet, og han gjorde det glimrende. Smiley
Vil gerne have en spiller på samme niveau som Lewandowski og som passer bedst i rollen "Komplet angrebsspiller". Har kigget på Jovetic og Bony, men jeg vil hellere end gerne have fingrene i Falcao! Nu er der 1 måned tilbage inden der er årsskifte så har sat Lewandowski til salg nu og Barcelona har budt 325 mio. kr. på ham.

Går spændende tider i møde.

Svartovich
Gæst

« Svar #703: 21 Jun 2013, 19:16 »

Vil gerne have en spiller på samme niveau som Lewandowski og som passer bedst i rollen "Komplet angrebsspiller". Har kigget på Jovetic og Bony, men jeg vil hellere end gerne have fingrene i Falcao! Nu er der 1 måned tilbage inden der er årsskifte så har sat Lewandowski til salg nu og Barcelona har budt 325 mio. kr. på ham.

Går spændende tider i møde.
Efter mine erfaringer i FM er Rodrigo på et højere niveau end Bony, men selvfølgelig passer han ikke i den angriberrolle du snakker om. Smiley

AFC
Manager

« Svar #704: 21 Jun 2013, 21:19 »

Det havde længe været planen, at Lewandowski skulle skifte til Barcelona, men på datoen, hvor han var sat til at forlade klubben får jeg denne meddelelse.

Hvad sker der?

Og nu har han så lige skrevet kontrakt med Tottenham, hvilket betyder at jeg ikke tjener en krone på ham. Ej, hvor surt altså!
« Seneste Redigering: 21 Jun 2013, 21:23 af AFC » Logged

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010