home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1055 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135497 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #675: 02 Jun 2013, 23:59 »

Mange tak begge to;)
Stor database kan jeg ikk det bliver nok for langsomt;)

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #676: 03 Jun 2013, 00:16 »

Mange tak begge to;)
Stor database kan jeg ikk det bliver nok for langsomt;)
Hvis jeg tager personlig og tager et par ligaer mere. Kommer der så bare flere spillere eller bliver kampene også spillet ( så mit game bliver langsom)

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #677: 03 Jun 2013, 00:32 »

Hvis jeg tager personlig og tager et par ligaer mere. Kommer der så bare flere spillere eller bliver kampene også spillet ( så mit game bliver langsom)

du kan, så vidt jeg husker, se et estimeret antal af spillere der loades. Jo flere spillere der loades jo langsommere går det... så hvis det går for langsomt med en stor database, skal du nok ligge under det antal som en stor database vil loade.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #678: 03 Jun 2013, 00:51 »

du kan, så vidt jeg husker, se et estimeret antal af spillere der loades. Jo flere spillere der loades jo langsommere går det... så hvis det går for langsomt med en stor database, skal du nok ligge under det antal som en stor database vil loade.
Okay kigger på det tak:)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #679: 06 Jun 2013, 19:51 »

Hvor ofte har i solgt holdets etablerede stjerne på en given position for at give plads til et eller flere talenter i truppen. Altså hvor det hele kommer til at afhænge af talenterne. Har nemlig li gjort det i Inter, hvor jeg for at få plads til unge italienske talenter har solgt mine to kanter videre og har hentet et yderligere talent ind på hver. Hvor ofte laver i et sådant move?

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #680: 07 Jun 2013, 22:43 »

Jeg er Monaco, og har købt Neal Maupay. For at forbedre hans udvikling mest muligt har jeg skrevet med Mamady Sidibe, der har 20 i målrettethed, som skal fungere som mentor for Maupay.

Men når jeg så prøver, at tilknytte ham Maupay er han ikke en af hans "Elever". Har desuden kigget alle mine mulige mentorer igennem, men ingen af dem kan vejlede Maupay? Nogle der ved hvorfor det kan være? Og evt. hvordan jeg kan løse det, så Sidibe kan vejlede ham?

Risom
Manager

« Svar #681: 07 Jun 2013, 23:00 »

Jeg er Monaco, og har købt Neal Maupay. For at forbedre hans udvikling mest muligt har jeg skrevet med Mamady Sidibe, der har 20 i målrettethed, som skal fungere som mentor for Maupay.

Men når jeg så prøver, at tilknytte ham Maupay er han ikke en af hans "Elever". Har desuden kigget alle mine mulige mentorer igennem, men ingen af dem kan vejlede Maupay? Nogle der ved hvorfor det kan være? Og evt. hvordan jeg kan løse det, så Sidibe kan vejlede ham?

Prøv at sætte ham op i førsteholdstruppen måske. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #682: 07 Jun 2013, 23:01 »

Prøv at sætte ham op i førsteholdstruppen måske. Smiley

Han er primært i førsteholdstruppen, men da det ikke virkede, prøvede jeg at sætte ham i u-19 truppen for, at se om det skulle virke, hvilket det altså ikke gjorde Skuffet

Risom
Manager

« Svar #683: 07 Jun 2013, 23:07 »

Han er primært i førsteholdstruppen, men da det ikke virkede, prøvede jeg at sætte ham i u-19 truppen for, at se om det skulle virke, hvilket det altså ikke gjorde Skuffet

Okay, så lyder det godt nok meget mærkeligt, vil jeg mene.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #684: 07 Jun 2013, 23:14 »

Okay, så lyder det godt nok meget mærkeligt, vil jeg mene.

Kan det have noget at gøre med, at Maupay vurderes til 2.5 stjerne og Sidibe kun til 2 stjerner, tror du?

Risom
Manager

« Svar #685: 07 Jun 2013, 23:21 »

Kan det have noget at gøre med, at Maupay vurderes til 2.5 stjerne og Sidibe kun til 2 stjerner, tror du?

Det vil jeg ikke umiddelbart vurdere, nej. Har du prøvet at se efter, om en anden spiller fra holdet kan være hans mentor? Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #686: 07 Jun 2013, 23:27 »

Det vil jeg ikke umiddelbart vurdere, nej. Har du prøvet at se efter, om en anden spiller fra holdet kan være hans mentor? Smiley

Ja, der er ingen af mine nuværende spillere der kan.

Hmm okay. Faldt bare over dette indlæg, som pudsig nok blot er nogle få timer gammelt!  Cool

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-tactics-training/121024-why-cant-sidibe-tutor-maupay.html

Her er der en der skriver: "Although, if Sidibe has two stars current ability, and maupay has 2.5 tutelage is no longer possible, I believe."

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #687: 11 Jun 2013, 14:59 »

Nogle der ved, om det overhovedet har nogen betydning om en spiller får sit foretrukne spillernummer eller ej?

Risom
Manager

« Svar #688: 11 Jun 2013, 17:24 »

Nogle der ved, om det overhovedet har nogen betydning om en spiller får sit foretrukne spillernummer eller ej?

Jeg har aldrig haft en spiller, der er blevet sur over det, så det vil jeg ikke umiddelbart tro. Dog plejer jeg at give ham det, hvis det er muligt. Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #689: 12 Jun 2013, 17:25 »

Jeg har aldrig haft en spiller, der er blevet sur over det, så det vil jeg ikke umiddelbart tro. Dog plejer jeg at give ham det, hvis det er muligt. Smiley

De må lære at leve med det. Tunge

Men har nu heller ikke oplevet at de bliver sure, så det at de har en præference er vel lidt irrelevant på en måde?  Smiley

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010