home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135773 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #495: 04 Apr 2013, 20:04 »

i øvrigt hvor langtid bruger i ca på en sæson??
Kan tage 10 timer normalt og 4 hvis jeg springer presser over og sån..

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #496: 05 Apr 2013, 16:17 »

Tror, det afhænger af systemet, du spiller på og med.
Hvis du tit ændrer din taktik, søger efter spillere, kigger kampstatistikker, ændrer i personale-forholdene, finder venskabskampe og sådan nogle ting, så tager dit spil tid. Hvis du dertil lægger en langsom computer, tager dit spil meget lang tid.
Tager du dig derimod aldrig af kampene, men lader assistenten om det, og lader være med at møde op til presse- og personalemøder, tager dit spil ikke så meget tid.

Hvis vi forudsætter at jeg bruger 2 timer om dagen, kan det nemt tage mig to uger at blive færdig med en sæson..

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #497: 05 Apr 2013, 16:54 »

Mellem 15 og 24 timer, alt efter hvilket hold jeg spiller med og hvad der skal gøres Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #498: 05 Apr 2013, 17:12 »

Det variere meget. Lige nu med eksamen, tager det en del længere end når min største udfordring er at få nullermænd ud af navlen.  Tunge

Guldbrand
Blogmester

« Svar #499: 05 Apr 2013, 17:18 »

I mit OB spil, hvor jeg har spillet 5½ sæson har det i alt taget mig 99 timer.. Så kan du selv begynde at regne ud hvad det svarer til pr. sæson..   Wink

Men jeg har også samtlige europæiske liga'ere med som spilbare. Så loadtiden er nogle gange lidt stor, men det er de vilkår jeg valgte da jeg oprettede spillet..  Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #500: 05 Apr 2013, 17:41 »

Jeg føler selv jeg er pænt hurtigt da jeg f.eks her i weekenden kan bruge et par timer på at kæmpe mig igennem, lidt random rent faktisk

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #501: 05 Apr 2013, 18:12 »

Ja, loadtiden siger desværre også en del. Især jo mere den skal indlæse. Syntes det bliver langsommere efterhånden som jeg kommer længere i mit save.

Bang
Ynglingespiller

« Svar #502: 06 Apr 2013, 21:01 »

En spiller fra mit hold er bekymret over holdets manglende disciplin. Jeg har lovet ham, at jeg ville gøre det bedre, da jeg ikke ønskede en utilfreds spiller. Men hvordan forbedrer man egentlig holdets disciplin?

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Gungner
Gæst

« Svar #503: 06 Apr 2013, 21:06 »

Prøv evt. at sætte holdets tacklinger ned i styrke, så de ikke trækker så mange kort.
Ellers er jeg også lidt på bar bund.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #504: 06 Apr 2013, 21:08 »

En spiller fra mit hold er bekymret over holdets manglende disciplin. Jeg har lovet ham, at jeg ville gøre det bedre, da jeg ikke ønskede en utilfreds spiller. Men hvordan forbedrer man egentlig holdets disciplin?
Når en spiller kommer med det krav, er det som regel fordi din team talk er blevet en de kender alt for godt, derfor skal man helst variere, måske nogle gange lade følelser styre ens team talk (syntes generelt Ass. Managers er 0 værd til den opgave) og igen hvis du har en varieret trup omkring deres personligheder Smiley
Håber der er en lidt mere erfaren FM'er der også vil give deres besyv med omkring det her Smiley da det basalt er mine egne erfaringer Opstemt
inkluder Gungners indlæg i dette

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

martinpost
Lilleputspiller
*

« Svar #505: 06 Apr 2013, 21:56 »

Når en spiller kommer med det krav, er det som regel fordi din team talk er blevet en de kender alt for godt, derfor skal man helst variere, måske nogle gange lade følelser styre ens team talk (syntes generelt Ass. Managers er 0 værd til den opgave) og igen hvis du har en varieret trup omkring deres personligheder Smiley
Håber der er en lidt mere erfaren FM'er der også vil give deres besyv med omkring det her Smiley da det basalt er mine egne erfaringer Opstemt
inkluder Gungners indlæg i dette

For eksempel hvis dine spillere spiller dårlige kampe eller modtager udvisninger, og du ikke straffer dem med bøder eller advarsler.
Dårlig kamp plejer at være belæg for en advarsel eller 1 uges bøde alt efter hvor dårligt, det var
Udvisning efter 2 gule er normalt en advarsel
Direkte udvisning er en vurderingssag mellem 1 og 2 ugers bøde er mine erfaringer! Smiley

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #506: 06 Apr 2013, 22:55 »

troede bare at jeg var meget langsom til fm, men det har vist sig ikke at være så galt. hvad vælger i egentlig at sætte personalet i jeres klubber til at lave, og hvad laver i selv??

Brøndby IF!!!!

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #507: 06 Apr 2013, 23:18 »

troede bare at jeg var meget langsom til fm, men det har vist sig ikke at være så galt. hvad vælger i egentlig at sætte personalet i jeres klubber til at lave, og hvad laver i selv??

OB
Manchester United

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #508: 06 Apr 2013, 23:29 »

okay

Brøndby IF!!!!

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #509: 06 Apr 2013, 23:39 »

jeg render rundt og spejder en del selv.. syntes jeg fungere bedst ..

OB
Manchester United

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010