home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1123 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 137568 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #240: 18 Jan 2013, 19:44 »

jeg ved ikke hvorfor men jeg kan simpelhen ikke få min pc til at tage et billed af fm13 skærmen. jeg har prøvet alt + f9 men jeg kan ikke få et billed frem nogle steder hverken på word eller i en mappe.

Hent Gyazo, et genialt billede program  Wink
Når du har installeret det åbner du programmet og marker der skal med på billedet og så åbner den en side på nettet hvor dit billede er på   Thumbs Up

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #241: 18 Jan 2013, 20:01 »

Nogle der ved om man kan gøre sådan så man IKKE får Regens?

Altså, nærmest slå Regen fra i spillet?

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Ariana Grande
Manager

« Svar #242: 18 Jan 2013, 20:04 »

Hvad i alverden vil du med det?

Så kommer der jo ikke nye spillere i spillet?

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 18 Jan 2013, 20:05 »

Det kan man ikke.. Det er hardcoded ind i spillet.
hvorfor vil du dog slå dem fra ?

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #244: 18 Jan 2013, 20:24 »

TheX - Rolighed99.

Syntes bare det er irriterende engang imellem, at der kommer så mange ligegyldige Regens. Selfølgelig er det fedt hvis der kommer en ny Messi, Ronaldo, whatever. Men syntes bare engang imellem er det øv, gider næsten ikke købe dem og bruge dem. JEG syntes det er federe at bruge de spillere der spiller I VIRKELIGHEDEN.

Nej, der kommer måske ikke nye spillere.. Men hvis du nu har en spiller som er 18 år ved spil-start, så er det jo stort set umuligt at han går på pension?

- ( Jeg ved ikke hvor langt spillet kan køres ud i fremtiden, men det er jo bare min mening omkring regens )

To dare is to do.

COYS <3

Ariana Grande
Manager

« Svar #245: 18 Jan 2013, 20:25 »

Spillet kører jo uendeligt langt ud i fremtiden.

I FM12 var jeg i 2048. Så der ville jeg få et problem uden regens crazy

Men hvis du ikke spiller langt, bliver det selvfølgelig ikke noget problem, udover du hen af vejen ingen unge spillere ville have og ungdomsholdene uddør. Det ville aldrig fungerer.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #246: 18 Jan 2013, 20:34 »

Spillet kører jo uendeligt langt ud i fremtiden.

I FM12 var jeg i 2048. Så der ville jeg få et problem uden regens crazy

Men hvis du ikke spiller langt, bliver det selvfølgelig ikke noget problem, udover du hen af vejen ingen unge spillere ville have og ungdomsholdene uddør. Det ville aldrig fungerer.

2048, det er jo også urealistisk!  Grin

Jeg har max spillet 5 sæsoner.
Ja okay, U-holdende uddør nok ja, men så måtte det var en '' udfordring '' på en måde.

Jeg kan godt se at det er smart med regen i fremtiden. Men alligevel urealistisk  Thumbs Up Peace

To dare is to do.

COYS <3

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #247: 18 Jan 2013, 20:36 »

At det er urealistisk med newgens (yes, det hedder de nu) er alligevel noget af det mærkeligste jeg længe har hørt Opstemt

Ligesom der i virkeligheden hele tiden starter nye fodboldspillere op i klubberne i landet, så bliver der jo nødt til at komme nye spillere i FM også - det er jo heldigvis langt fra alle som kun gider spille 5 sæsoner Tunge

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #248: 18 Jan 2013, 22:59 »

Hent Gyazo, et genialt billede program  Wink
Når du har installeret det åbner du programmet og marker der skal med på billedet og så åbner den en side på nettet hvor dit billede er på   Thumbs Up
det som det gør er jo at man starter det og så det næste sted man trykker laver den billedet. problemet er at jeg skal ind i fm13 efter jeg har startet programmet og det kan jeg jo ikke uden at den stopper med at kopiere
.
go oldschool.. use print screen + paint Cool
som jeg skrev først så kan jeg ikke kopiere inde fra selve spillet på den måde. hvis jeg går ind i fm13 og prøver at kopiere tager den billedet uden for programmet. det vil sige at hvis jeg er på Googles startside så er det det som den tager et billed af

Brøndby IF!!!!

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #249: 19 Jan 2013, 15:57 »

det som det gør er jo at man starter det og så det næste sted man trykker laver den billedet. problemet er at jeg skal ind i fm13 efter jeg har startet programmet og det kan jeg jo ikke uden at den stopper med at kopiere
.som jeg skrev først så kan jeg ikke kopiere inde fra selve spillet på den måde. hvis jeg går ind i fm13 og prøver at kopiere tager den billedet uden for programmet. det vil sige at hvis jeg er på Googles startside så er det det som den tager et billed af

Gadwin printscreen, kan også benyttes i alle "full screen" programmer. Når det er installeret, ligger det altid klart, og trykker man på print screen knappen, giver den mulighed for at markere et område, og når man så klikker igen, på dette område, er det taget som print screen til en folder man har valgt. Det gode ved programmet, er at det kan sættes op til at f.eks. forstørre bileder fra start, så du siger, at alle sreens man tager, skal udpostes i 200%, og så selvfølgelig at den ikke automatisk tager en hel screen ad gangen, men kun det man reelt beder den om.

Det er et gratis program, og jeg har brugt det i mange år, fra alt omkring arbejde, hvor jeg skulle age billeder op på hjemmesider, fra andre sider, til privat, at lige få fat i et billede til en invitation, og billeder fra for skellige spil.

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #250: 19 Jan 2013, 17:45 »

okay det henter jeg så

Brøndby IF!!!!

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #251: 19 Jan 2013, 19:34 »

når jeg trykker på  printscreen åbner den en side hvor man kan redigere billedet men selvom jeg er inde i spillet tager den stadig kun billeder af det som er udenfor spillet............ ticked off

Brøndby IF!!!!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #252: 19 Jan 2013, 19:38 »

når jeg trykker på  printscreen åbner den en side hvor man kan redigere billedet men selvom jeg er inde i spillet tager den stadig kun billeder af det som er udenfor spillet............ ticked off

Prøv F12 som er måden jeg plejer at tage Screenshots Opstemt

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #253: 19 Jan 2013, 19:47 »

f12 slår internettet fra på min pc.... 

Brøndby IF!!!!

U-4-E
Manager

« Svar #254: 19 Jan 2013, 20:19 »

Brug Alt + F9.

Herefter kan du finde dit SS i Dokumenter / Sports Interactive / FM 2013 / screenshots.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010