home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 945 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 137523 gange)
Risom
Manager

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #195: 31 Dec 2012, 16:35 »

Hvordan smider jeg en taktik op som jer andre freaks kan downloade..?

Du finder først en hjemmeside, hvor du kan uploade den på. En googlesøgning finder hurtigt sådan en.
Derefter skal du vælge filen med det navn du har gemt den under inde i FM. Den ligger i dokumenter->sports interactive->fm13->tactics.

Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Inter
Ynglingespiller

« Svar #196: 01 Jan 2013, 17:49 »

Jeg har et spørgsmål..

Jeg har fx Kurt Zouma og da jeg hentede ham havde han 4½-5 stjerner og jeg bruger ham til hver kamp, men alligevel er han faldet til 4 stjerner og det gælder flere af mine spillere.. Jeg er i 4. sæson..
Hvad gør jeg galt??

På forhånd tak..
« Seneste Redigering: 01 Jan 2013, 18:32 af Inter » Logged

fred400
Ynglingespiller

« Svar #197: 02 Jan 2013, 16:04 »

Har klubbens øvrige personale endelig indset at jeg er den klogeste mand i klubben?  Wink

Eller kan der være andre forklaringer på at der de sidste par måneder ikke er kommet råd fra personalet under "Debatmøde med Personalet"?  Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2013, 16:06 af fred400 » Logged

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #198: 02 Jan 2013, 16:54 »

du må bare være genial Smiley

Brøndby IF!!!!

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #199: 03 Jan 2013, 17:01 »

Jeg har et spørgsmål..

Jeg har fx Kurt Zouma og da jeg hentede ham havde han 4½-5 stjerner og jeg bruger ham til hver kamp, men alligevel er han faldet til 4 stjerner og det gælder flere af mine spillere.. Jeg er i 4. sæson..
Hvad gør jeg galt??

På forhånd tak..

Jo bedre dit hold bliver, jo mindre indflydelse har den spiller du omtaler måske, i forhold til det udgangspunkt hvortil han kom til klubben.

Da han ankom, var han måske en af de bedste i klubben, men som tiden går, og dine andre spillere måske udvikles, og du måske henter andre spillere også, som har et endnu højere niveau, vil hans 4½ stjerne udgøre mindre.

en 5 stjerners spiller i Frem, vil i teorien være en ½ stjerners i FCK og så videre. Så det betyder med al sandsynlighed, at dit hold er blevet bedre.

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #200: 03 Jan 2013, 17:04 »

Så har jeg et par spørgsmål.

Er jeg den eneste der oplever, at under kampene, bliver jeg nød til at rykke rundt på mine vinduer igen og igen og igen, og ser jeg kampe med andre hold end mit eget, så forskruer det helt, med det vinduer jeg ellers har fået sat op.

Et andet spørgsmål, er om man kan se et eller andet sted, hvornår ens klub kommer ind i lodtrækningen til en national cup. Spiller pt. i England, og vil gerne se hvornår jeg kommer ind i f.eks. FA Cuppen..., men kan jeg ikke se at man kan.

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #201: 03 Jan 2013, 17:08 »

Har klubbens øvrige personale endelig indset at jeg er den klogeste mand i klubben?  Wink

Eller kan der være andre forklaringer på at der de sidste par måneder ikke er kommet råd fra personalet under "Debatmøde med Personalet"?  Smiley

Du har ikke "fyret" din assistent, som gjorde det, eller kommet til at slå det fra inde under din personlige assistent? Eller burde det komme som man beder det om til at starte med. Det er alt fra når de ser noget, der skal siges, til en gang om måneden. Men du kan altid selv gå ind under det via "backroom advise" (sorry spiller på engelsk, så ved ikke lige hvad den knap hedder på dansk).

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #202: 03 Jan 2013, 18:08 »

Du har ikke "fyret" din assistent, som gjorde det, eller kommet til at slå det fra inde under din personlige assistent? Eller burde det komme som man beder det om til at starte med. Det er alt fra når de ser noget, der skal siges, til en gang om måneden. Men du kan altid selv gå ind under det via "backroom advise" (sorry spiller på engelsk, så ved ikke lige hvad den knap hedder på dansk).

Personalets ansvarsområder, mener jeg det hedder på dansk   Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

fred400
Ynglingespiller

« Svar #203: 03 Jan 2013, 19:02 »

Den er ok igen! Eftfer knap et år kom det rådene tilbage.

Men tak for forslagene ellers Thumbs Up

Inter
Ynglingespiller

« Svar #204: 03 Jan 2013, 19:47 »

Jo bedre dit hold bliver, jo mindre indflydelse har den spiller du omtaler måske, i forhold til det udgangspunkt hvortil han kom til klubben.

Da han ankom, var han måske en af de bedste i klubben, men som tiden går, og dine andre spillere måske udvikles, og du måske henter andre spillere også, som har et endnu højere niveau, vil hans 4½ stjerne udgøre mindre.

en 5 stjerners spiller i Frem, vil i teorien være en ½ stjerners i FCK og så videre. Så det betyder med al sandsynlighed, at dit hold er blevet bedre.

Tusind tak for hjælpen.. Det giver faktisk rigtig god mening..

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #205: 03 Jan 2013, 20:30 »

Er det ikke ligaen det har noget at gøre med? Men de 4½-5 stjerner var måske hans potentiale, og der kunne han måske ikke opfylde potentialet helt, og din liga kan selvfølgelig også have været blevet bedre Peace

fred400
Ynglingespiller

« Svar #206: 03 Jan 2013, 20:36 »

Nej det er ikke ligaen. Det er hvor gode de er i forhold til resten af holdet  Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #207: 03 Jan 2013, 20:38 »

Nej det er ikke ligaen. Det er hvor gode de er i forhold til resten af holdet  Wink

Så sikkert som i siger det, må jeg tro på det  Wink

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #208: 03 Jan 2013, 21:05 »

Kan du roligt gøre ;-)

fred400
Ynglingespiller

« Svar #209: 03 Jan 2013, 21:08 »

Haha, godt så  Thumbs Up

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010